תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

איך מביאים כ-3,000 צעירים מחו"ל להתמחות בסטארט-אפ ניישן?

ארגון מסע מאפשר לצעירים יהודים החיים בחו"ל לחוות את ישראל באמצעות מגוון מסלולים • אחד מהם מציע השתלבות בחברות הייטק כמתמחים לתקופה משמעותית בת כמה חודשים • "זה WIN WIN לשני הצדדים", מציין עופר גוטמן, מ"מ מנכ"ל ארגון מסע

הכתבה בשיתוף מסע

ארגון מסע, מיסודן של ממשלת ישראל והסוכנות היהודית, מנהל תכניות ארוכות ומשמעותיות בישראל מסמסטר ועד שנה, לצעירים יהודים מכל העולם. במסגרת זו מתאפשר למשתתפי התכניות להגיע לארץ ולפתח את עצמם מבחינה אישית ומקצועית באמצעות חוויה מאתגרת וייחודית; לבחירתם עומדים מגוון מסלולים, כגון תוכניות אקדמיות, פיתוח קריירה, התנדבות ועוד.

אחד המסלולים מציע השתלבות בחברות הייטק כמתמחים. "אנו מביאים 12 אלף איש מ-60 מדינות שונות, כ-3,000 מתוכם מגיעים לעשות התמחות בסטארט-אפ ניישן", אומר עופר גוטמן, מ"מ מנכ"ל ארגון מסע.

ד"ר ג'ייסון מגדל, מתמחה מסע המועסק כיום בחברת Sonovia LTD, שפיתחה שיטה טכנולוגית להפיכת כל סוג של בד לאנטי-ויראלי ואנטי-בקטריאלי, מספר: "מאחר שאין לי משפחה בישראל, אז לא היה קל כאן בהתחלה וסמכתי על ארגון מסע שיחבר את כל הנקודות עבורי".

לגיוס מתמחים בינלאומיים לחברות הקליקו כאן>>

לדברי שי הרשקוביץ, מבעלי חברת Sonovia LTD המעסיקה כמה וכמה מתמחי מסע, הערך המוסף כאן הוא כפול: "הבנו שיש פוטנציאל עצום בהבאת סטודנטים או אנשים שאפילו סיימו לימודים לישראל לתקופה ארוכה של כמה חודשים, גם על מנת לקדם אותם וגם כדי להתקדם ביחד איתם. הם מגיעים עם רעיונות, עם המון מוטיבציה להוכיח את עצמם והם גם מוצאים אותנו קצת מהזווית שלנו".

ד"ר מגדל נותן דוגמה לערך המוסף עליו דיבר הרשקוביץ: "לפני כן, Sonovia LTD ייצרה סדינים אנטי מיקרוביאליים וכלי מיטה לבתי חולים, הסקתי שניתן להשתמש בתרכובת שהשתמשנו בה כדי ליצור נוסחה עבור מסיכות אנטי-ויראליות. וכך, בתמיכת החברה, התחלנו לייצר אבטיפוס של מסיכות".

"ישראל נתפסת עבור הצעירים הללו כהזדמנות ומסע כפתרון", מסכם ואומר גוטמן. ממשלת ישראל והסוכנות היהודית משקיעות הרבה בהבאת צעירים יהודיים מוכשרים וחיבורם לישראל. אני פונה כאן לעוד חברות - בואו תצטרפו אלינו - זה WIN WIN לשני הצדדים".

לגיוס מתמחים בינלאומיים לחברות הקליקו כאן>>