תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

המעבר לדאטה סנטר הוא עובדה מוגמרת: "היברידיות היא שם המשחק בעולם הזה"

רוני שדה מנכ"ל חברת MedOne, לה חמש אתרים לאירוח סביבת מחשוב בפריסה ארצית, מסביר כי גמישות בשירות לחברות לצד אבחון צרכיהן הספציפיים ומתן מענה עבורם - הם רק חלק יתרונות השימוש בדאטה סנטר • כל זאת לצד גישה לטכנולוגיות מתקדמות, המעניקות יתרון יחסי בסביבה תחרותית

הכתבה בשיתוף MedOne

בעידן הנוכחי, השימוש בדאטה סנטר הוא כמעט בגדר חובה בעבור עסקים בינוניים ולמעלה מכך. לדברי רוני שדה, מנכ"ל חברת MedOne, מחלוצות תחום הדאטה סנטר בישראל, לה ניסיון של 20 שנה בתחום ו-5 אתרים בפריסה ארצית: דאטה סנטר המארח את סביבת המחשוב הכוללת מערך פיזי כמו מחשבים, ושרתים ו-Storge לצד אפליקציות ייעודיות של למידת מכונה, AI ,CRM ועוד - מקל הפעילות העסקית ואף משדרג אותה.

המעבר לעבודה בסביבת ענן באמצעות דאטה סנטר הוא כבר עובדה מוגמרת. השימוש בו מאפשר לארגונים לצרוך משאבי מחשוב בהיקפים גדולים בזמינות מירבית, מבלי שיאלצו להקים את סביבת המחשוב מאפס "אין האוז".

אולם מעבר לכך, מסביר שדה, כי היברידיות היא שם המשחק בעולם הזה. "הגמישות היא מרכיב מרכזי בשירותי דאטה סנטר, כלומר שימוש בהם על פי צורך. קחו לדוגמה חברה שעוסקת במסחר מקוון באינטרנט. בזמנים מסויימים, כמו Black Friday, היא זקוקה למשאבי מחשוב בהיקפים גדולים כי הביקוש עולה. לאותה חברה ניתן להגדיל את המשאבים בצורה משמעותית לתקופה קצובה ולאחריה להקטין אותם בהתאם".

שדה מסכם ואומר כי זו רק אחת מההתאמות שניתן לבצע בעבור לקוחות הדאטה סנטר. "אנו ב-MedOne כל הזמן לומדים על החברות הנמצאות אצלנו בדאטה סנטר ובמיוחד על הצרכים הספציפיים שלהן. זאת על מנת למקסם את השירות עבורן ובתוך כך עבור לקוחותיהן".

צרו איתנו קשר *5988