תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

תפעול מלא מהמכשיר הנייד ומחסניות דיו המבטיחות חיסכון ויעילות: הכירו את הדור החדש של המדפסות הביתיות

המעבר לעבודה היברידית בחלקים רחבים במשק הוליד את הצורך בשדרוג המשרד הביתי • כחלק מתהליך זה משיקה חברת Brother שתי סדרות של מדפסות בטכנולוגיית דיו צבעוני עם מגוון תכונות המותאמות לרוח התקופה ולנוחות של מי שעובדים מהבית

המדפסות הביתיות משתדרגות לטובת העובדים מהבית / צילום: Brother
המדפסות הביתיות משתדרגות לטובת העובדים מהבית / צילום: Brother

הכתבה מטעם רשף פתרונות הדפסה בע"מ, מפיצת מוצרי Brother בישראל

עולם העבודה השתנה בדרמטיות מאז פרוץ הקורונה, שהאיצה תהליכים של מעבר לעבודה מהבית, ובעודנו לומדים את המשמעויות של החיים לצד המגפה, מעסיקים ועובדים רבים גילו שעבודה מהבית - פשוט נוחה ונכונה יותר עבורם. כך שבכל תרחיש שיהיה, העבודה מהבית, באופן מלא או לסירוגין, נמצאת כאן - כדי להישאר, ורבים מאיתנו זקוקים לציוד היקפי שמתאים לרוח התקופה, תומך בשימוש ביתי ומשרדי, ובהסדרי תעסוקה היברידיים.

בהתאם לכך גם תחום המדפסות הביתיות משתדרג. חברת Brother השיקה לאחרונה שתי סדרות של מדפסות בטכנולוגיית דיו צבעוני חדשות, המתאימות לשימוש ביתי-משרדי בעת הנוכחית:

סדרת Mini 19 biz תוכננה במיוחד עבור בעלי עסקים קטנים ושכירים שעובדים מהבית, וזקוקים לפתרון הדפסה מקצועי, אמין ויעיל; כזה שיעניק להם תוצרים איכותיים, תמיכה בפונקציונליות נוספת כסריקה, צילום ופקס, וכן שקט תעשייתי בעלויות שוטפות נמוכות.

 למידע נוסף, התרשמות ורכישה מדגמי Biz לחצו כאן>> 

בחברת רשף פתרונות הדפסה בע"מ, מפיצת מוצרי Brother בישראל, מסבירים כי לדגמי הסדרה מחסנית דיו חדשנית המבטיחה חיסכון משמעותי בעלויות ההדפסה, עיצוב קומפקטי המותאם לסביבה הביתית, פיצ'רים מתקדמים כחיבור אלחוטי, חיבור לשירותי ענן, אפליקציות שליטה ותפעול ומסך מגע LCD נוח לתפעול. קצב ההדפסה הוא מהיר ובאיכות גבוהה וכך גם יכולת הסריקה.

  • מדפסת Brother, דגם MFC-J4540DW / צילום: Brother

    מדפסת Brother, דגם MFC-J4540DW / צילום: Brother

  • מדפסת Brother, דגם MFC-J4540DW / צילום: Brother

    מדפסת Brother, דגם MFC-J4540DW / צילום: Brother

  • מדפסת Brother, דגם MFC-J4340DW / צילום: Brother

    מדפסת Brother, דגם MFC-J4340DW / צילום: Brother

  • מדפסת Brother, דגם DCP-J1200W / צילום: Brother

    מדפסת Brother, דגם DCP-J1200W / צילום: Brother

 

דגמי ה-MFC-J4340DW ו-MFC-J4540DW של הסדרה עונים לדברי אנשי החברה על כל צרכי ההדפסה והסריקה של המשרד הביתי; הם בנויים במיוחד לשימוש אינטנסיבי וארוך טווח, במינימום תחזוקה, ומגיעים עם אחריות ל-3 שנים.

DCP-J1200W מדפסת משולבת מסדרת Mini 19 SL מותאמת עבור מי שאוהבים לנהל את כל החיים מהטלפון הנייד - להזמין אוכל, לשלם, ואפילו לראות בו סדרות. ה-DCP-J1200W מתוכננת להעניק את חוויית השימוש האולטימטיבית, החדשנות הטכנולוגית, הנוחות התפעולית, והגמישות לעבוד תוך כדי תנועה. ברשף מציינים כי גם ההדפסה מיישרת קו ועולה לרמה הבאה עם ה-DCP-J1200W - שמאפשרת לשלוט מהנייד בכל תהליכי ההדפסה והסריקה, דרך אפליקציית מובייל אינטואיטיבית ופשוטה לתפעול שבאמצעותה ניתן:

- להדפיס ולסרוק בקלות מכל מקום ובכל זמן, ללא צורך בתוכנות ובהתקנים נוספים
- לאחסן ולשלוף מסמכים סרוקים באופן מיידי
- ולעקוב מרחוק ובזמן אמת אחרי כמות הדיו והדפים

בחברה מבטיחים כי כמדפסת מתקדמת טכנולוגית ל-DCP-J1200W ביצועי הדפסה מעולים - באיכות ובמהירות, לצד עלויות לא גבוהות של שימוש שוטף. כמו כן, למרות גודלה הקומפקטי, למגש הנייר שלה קיבולת של 150 דפים, המאפשרת הדפסה רציפה של כמויות גדולות, ללא הפרעות.

למידע נוסף על הדגם, התרשמות ורכישה לחצו כאן>>

בשורה התחתונה שתי הסדרות החדשות של מדפסות דיו צבעוני של Brother תוכננו במיוחד לצרכי המשרד הביתי ולנוחות המשתמש בו: סדרת biz מציעה מספר דגמים של מכשירים רב תכליתיים שמתאפיינים בעלות הדפסה חסכונית; ודגם DCP-J1200W מסדרת SL, המתופעל כולו דרך אפליקציה בנייד, מעניק חוויית שימוש נוחה ומתקדמת, שמשתלבת היטב בסגנון החיים המודרני.