תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

גם להם מגיע: שירותי בריאות לכבלים וחתולים

"חיות מחמד הן חלק מהמשפחה והיחס אליהם הוא בהתאם, גם במישור הרפואי", אומרת שרון דונסקי, מנהלת פיתוח מוצרים בהראל ביטוח פיננסים • לאחרונה החברה החלה בשיתוף פעולה במסגרתו מבוטחי הבריאות של הראל שבבעלותם כלב או חתול, זכאים לתנאים ייחודיים בהצטרפות לשירותי הבריאות לחיות מחמד של חברת "Marpet"

Marpet  מספקת מעטפת שירותי בריאות כוללת לחיות המחמד / צילום: Shutterstock
Marpet מספקת מעטפת שירותי בריאות כוללת לחיות המחמד / צילום: Shutterstock

הכתבה בשיתוף הראל ביטוח פיננסים

שינויים רבים עברו על התא המשפחתי במהלך שנתיים של קורונה. אנשים נמצאים יותר בבית. הם עובדים מהבית, מבלים יותר עם בני המשפחה וניתן לומר כי חלוקת הזמן בין הבית לחוץ השתנתה. כתוצאה מכך, גם סדר העדיפויות של רבים הולך ומשתנה. הקורונה גרמה לאנשים לחשוב קצת יותר על בריאותם ולדאוג, בין השאר, לביטוחי בריאות פרטיים שיאפשרו להם מרחב תמרון גדול יותר בעת צרה (עלייה של 8% בממוצע בשנה לפי נתוני רשות שוק ההון והביטוח). וכך, כשם שאנשים החלו לדאוג יותר לבני הבית שלהם, הם גם עושים זאת בעבור חבריהם הטובים ביותר - הכלבים והחתולים.

אחת המגמות המעניינות מהשנתיים האחרונות של המגפה נוגעת לאימוץ כלבים וחתולים. "לפי הנתונים שבידינו, חלה עלייה של 250 אחוז באימוץ כלבים וחתולים במהלך הקורונה, הכלביות פשוט התרוקנו. התקופות הארוכות בבית, הסגר, הזמן שהתפנה לאנשים שבו חיפשו תעסוקה - כל אלו גרמו לרבים להגשים חלום קטן ולאמץ חיית מחמד", מספרת לימור נח, מנהלת Marpet, שמספקת מעטפת שירותי בריאות כוללת לחיות המחמד. החל משירותים רפואיים יום-יומיים ועד לניתוחים ואשפוזים שמגיעים לעלויות גבוהות. כל זאת בעבור תשלום חודשי. וכך בעלי הכלבים והחתולים זוכים לסל רחב של חיסונים וטיפולים שוטפים ובלתי צפויים, בכל וטרינר או מרפאה שנמצאים בהסדר עם Marpet.

כשבוחנים את העלויות הכרוכות בגידול כלבים וחתולים הן יכולות להיות לא מועטות. למשל, כלבים וחתולים עוברים מדי שנה סדרה שלמה של חיסונים: כלבת, משושה, חיסון נגד תולעת הפארק ותילוע - הם רק חלק מהרשימה. כך יוצא שבכל שנה, העלויות של חיסונים בלבד יכולות להגיע לכ-700-800 שקל. מעבר לכך, בעלי החיים נדרשים לביקורים שוטפים אצל הווטרינר. בין אם זה אבחון לפצע קטן - טיפול שנע מסכומים של 200 שקל, לטיפול בדלקת עיניים נפוצה שיכול להגיע גם ל-300 או 400 שקל ועד ביופסיה ואבחון חיצוני במעבדה שעלולים להסתכם בחור לכיס של 1,500 שקל. והרשימה 'המפוארת' הזו היא מבלי שהזכרנו קטסטרופות בהן מחירי הטיפולים ממריאים.

לאור הנתונים הללו, הולכת ומחלחלת מחשבה שרבים מבעלי הכלבים והחתולים ודאי יזדהו איתה: הרי כשאנחנו, ההולכים על שתיים, ניגשים לרופא או לוקחים אליו את אחד מילדינו - לא כל ביקור מתומחר בנפרד; יש סל ביטוח בריאות ממלכתי, ביטוחי בריאות משלימים ופרטיים. אז למה בעצם אין אופציה כזו בעבור חיות המחמד?

לפרטים על הטבות בשירותי בריאות לחיות מחמד הקליקו כאן>>

לאחרונה, השיקו הראל ביטוח ופיננסים ו-Marpet שיתוף פעולה ייחודי. במסגרתו, לקוחות ביטוח הבריאות של הראל שבבעלותם כלב או חתול, ושישתמשו בשירותי Marpet ייהנו מסל הטבות משתלם במיוחד, הכולל מחירים אטרקטיביים ושירות מורחב ומהיר. מדובר, בין היתר, בתקרת הוצאות גבוהה יותר, קיצור תקופת אכשרה, שירותים ייעודים ועוד מגוון הטבות.

"הרעיון מאחורי השירות הוא שממש כמו שאנחנו לא חושבים פעמיים אם לקחת את הילדים לרופא, אותו צורך בריאותי קיים גם עבור הכלבים והחתולים שלנו", מסבירה שרון דונסקי, מנהלת פיתוח מוצרים בהראל ביטוח ופיננסים. "ההבנה שכלב וחתול הם לא עוד מעין צעצוע בבית, אלא בן משפחה לכל דבר, הולכת ומתחדדת. לכן, אנחנו בהראל רואים חשיבות לאפשר ללקוחותינו לשמור גם על הבריאות של בעלי החיים", היא מוסיפה.

אז איך זה עובד - כרטיס לשירותי בריאות לחיית המחמד

נח, מצדה, מסבירה איך השירות עובד: "לכלב או לחתול יש כרטיס לשירותי הבריאות, ממש כמו שלנו יש לקופות חולים. יש לו גם וטרינר או וטרינרית קבועים שנמצאים במרפאה וגם מחליפים אם צריך. התשלום החודשי עומד על כ-115 שקל ויש מחירון לכל הפרוצדורות - נפוצות וקטסטרופות - ובהתאם השתתפות עצמית של 10%".

במסגרת שיתוף הפעולה בין הראל ל-Marpet, ניתנות מספר הטבות למבוטחי הראל שיבחרו להצטרף לשירות ב-Marpet. ביניהם הנחה במחיר לשלוש השנים הראשונות (30% שנה ראשונה, 20% שנה שנייה, 15% שנה שלישית) ובנוסף - הבטחה לאי-העלאת המחיר בחמש השנים הראשונות.

שירותי הבריאות לכלבים וחתולים כוללים גם הגדלה של תקרת הכיסוי השנתית של טיפולים בסכום של עד 20 אלף שקל והחברות ב-Marpet מאפשרת השתתפות בטיפולי עיקור/סירוס ובעלויות השהות בפנסיון בעת מחלה של הבעלים. "הייחודיות שלנו בשוק באה לידי ביטוי באופן השונה שאנחנו עובדים", מסבירה נח, "מדובר בכיסוי מקיף יותר, שכולל גם טיפולים שוטפים וחיסונים וגם מתן שירותים עבור אירועים בלתי צפויים; ובאופן כללי, בדומה לשירות שאנו מקבלים מקופות חולים, גם כאן, הלקוח לא צריך לשלם מכספו, להגיש תביעה ולחכות להחזר. Marpet משלמת במקום הלקוח ישירות לווטרינר".

"רבים כיום מעוניינים להעניק לחיות המחמד שלהם טיפול הדומה לזה של שאר בני הבית והנושא הזה צובר תאוצה", אומרת דונסקי, "עליית המודעות לשמירה על הבריאות והצורך בביטוחים פרטיים כחלק מהדאגה לכל המשפחה, משפיעה גם על הצורך לתת מענה לבריאות הכלבים והחתולים. על רקע זה החלטנו לדאוג גם לחיות המחמד של מבוטחי הבריאות בהראל, באמצעות Marpet". נח משלימה אותה ומסכמת: "אנשים גם יודעים וגם מודעים לצרכים שלהם ושל חיות המחמד שלהם, כעת הם מבינים שיש להם פתרון לדאגה עבורם שגם מפחית בעלויות".

לפרטים על הטבות בשירותי בריאות לחיות מחמד הקליקו כאן>>

*שירותי הבריאות של Marpet אינם מוצר ביטוחי. השירותים ניתנים על ידי מרפאט בע"מ ובאחריותה בלבד. הפרטים המלאים והמחייבים הינם כמפורט בהתקשרות שבין הלקוח למרפאט. ההטבות הנן למצטרפים חדשים לשירותי הבריאות של מרפאט, שהנם מבוטחי בריאות בהראל (תרופות, ניתוחים, השתלות ומחלות קשות - על פי תנאי הראל לעניין זה). החברה רשאית לשנות מעת לעת את פרטי ההטבות והינן בתוקף כל עוד לא הוחלט על ידי החברה להפסיקן.

צרו איתנו קשר *5988