תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

מדברים על קריירה ותשוקה: להוריד 70 ק"ג ולעשות מזה עסק

שירה וסרמן, הידועה כ"חצי שירה", השילה ממשקל גופה 70 ק"ג בדרך טבעית ומעבירה כיום קבוצות הרזייה וסדנאות בנושא • היא תתארח במסגרת סדרת ההרצאות של המרכז האקדמי פרס "על קריירה ותשוקה", שמארחת יזמים בעלי סיפור אישי מרתק שישוחחו על מה שמניע אותם

הכתבה בשיתוף המרכז האקדמי פרס

המרכז האקדמי פרס השיק סדרת הרצאות בנושא קריירה ותשוקה וחשיבות החיבור ביניהן בעידן העכשווי, המאפשר לנו גמישות ושינוי בקריירה. באירועים המדוברים ייקחו חלק יזמים בעלי סיפור אישי מרתק, שידברו על הכוח המניע אותם.

באירוע השני בסדרה, תתארח שירה וסרמן הידועה כ"חצי שירה", מנחה קבוצות הרזייה, סדנאות בישול, מרצה לנוער ומבוגרים ובעלת הטור "חצי שירה" באתר YNET. וסרמן שקלה 140 ק"ג והורידה מחצית ממשקל גופה בתוך כמה שנים. היא עשתה זאת ללא שימוש בתרופות, ללא ייעוץ דיאטני וללא ניתוח. היא מביאה את סיפורה ומשתפת בדרך האישית והמקצועית שעברה - כיצד הפכה לגורו תזונה, במטרה לעזור לרבים נוספים ולהעניק להם מהניסיון והידע שרכשה, או כמו שהיא מגדירה זאת: "להגיע לכל מי שכלוא בהרגלים המגבילים את חייו ולסייע לו להשתחרר".

זאת ועוד, לאחר ההרצאה יראיין העיתונאי דרור גלוברמן, העורך הראשי של אתר NEXTER מבית מאקו, את וסרמן. הראיון יתמקד ב-10 שאלות חשובות על החיבור בין תשוקה לקריירה, שכל אדם העומד בפני בחירת מקצוע לעתיד צריך לשאול את עצמו.

האירוע יערך במרכז האקדמי פרס ברחובות, ביום ד' ה-27.6.18, ב-19:15. פתיחת שערים ב-19:00, מספר המקומות מוגבל. הכניסה ללא עלות. להרשמה הקליקו כאן.