תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

קיץ בהרים: חופשה משפחתית באלפים הצרפתיים

טיולי הליכה ורכיבה בטבע, פיקניקים משפחתיים, ספא מפנק, אוכל משובח ומיני קלאב מלהיב לילדים ולנוער • קלאב מד גרנד מאסיף פותח את שעריו לחופשת קיץ ומציע שלל אטרקציות ופעילויות לכל המשפחה • הכל כלול גרסת באנו ליהנות

נופים ירוקים על רקע פסגות מושלגות/צילום: ליהי רון
נופים ירוקים על רקע פסגות מושלגות/צילום: ליהי רון

הכתבה בשיתוף קלאב מד

הקיץ הישראלי הגיע מוקדם מדי השנה וכמו תמיד בשיא העוצמה. לקראת סוף יוני כבר הבנו שהמצב עוד ילך ויחמיר והתחלנו לחפש דרכים יצירתיות להימלט מהחום הנורא, מלבד הסתגרות בקרירות המבורכת שמעניק המזגן הביתי. מישהו אי שם שמע אותנו, וכך, כאשר הגיעה ההצעה לבלות סוף שבוע באלפים הצרפתיים, קפצנו עליה כמוצאי שלל רב. הדרך לגן העדן האלפיני עוברת בז'נבה. כשעה ורבע נסיעה הביאו אותנו לפתחו של מועדון קלאב מד החדש "גרנד מאסיף" (Club Med Grand Massif), שהושק לראשונה בעונת הסקי של חורף 2017/18 וכמיטב המסורת פותח את שעריו גם לוואקאנס השנתי, הלא היא חופשת הקיץ.

כגולשי סקי במיל, גלשנו בימי הזוהר שלנו באתרי הסקי השווים באירופה ואפילו עד קולורדו ויפן הגענו. בכמה מהאתרים ביקרנו גם בחודשי האביב והקיץ, אבל המחזה שנגלה לעינינו מפסגת ההר עליו שוכן מועדון גרנד מאסיף, היה שונה מכל מה שהכרנו עד היום. הכל כל כך ירוק ופורח, שאפילו התיאור "עוצר נשימה" קטן עליו. על רקע תפאורה של פסגות לבנות, שכתמי שלג אחרונים מנקדים אותן כמו כיפות חג צחורות, גולשים ב-360 מעלות (מסביב למועדון) מדרונות ירוקים שופעי צמחייה ויערות סמיכים, שביניהם נטועים בתי עץ כפריים עם גגות רעפים אדומים. ממש כמו תמונת נוף מהפנטת שצוירה ביד אמן מוכשר.

חדרים מעוצבים ומאובזרים להפליא/צילום: ליהי רון
 חדרים מעוצבים ומאובזרים להפליא/צילום: ליהי רון

בריכה על רקע הפסגות המושלגות

המועדון עצמו מתפרש על שטח מטופח ורחב ידיים, הכולל חדרי אירוח מעוצבים ומאובזרים להפליא לצד מתקנים ציבוריים מושקעים, שנועדו לספק את כל צרכי החופשה והפינוקים שניתן להעלות על הדעת במקום אחד. אנחנו חובבי קלאבים שהכל כלול בהם, גם הילדים, אבל כאן זה באמת באנדרסטייטמנט. זה מתחיל בלובי הגדול והמרווח, שבכל שעות היממה שוקק חיים ופעילויות. אפשר סתם להתרווח על הכורסאות הנוחות בפנים או במרפסת השמש המשקיפה להרים, ליהנות מבר משקאות חופשי, קוקטייל ונשנושים טעימים לפנות ערב, וממופעי מוסיקה ובידור ליליים בכיכובם של אנשי הצוות.

וכמו שציינו, זוהי רק ההתחלה. כמי שחופשת קיץ עבורם לא שלמה בלי השילוש המקודש שמש-ים-בטן גב, גילינו בגרנד מאסיף שאפשר גם אחרת. שתי בריכות - פנימית וחיצונית, שחלונות ענק מפרידים ביניהן ויוצרים אשליית אינפיניטי, סיפקו לנו מענה מושלם לצורך בים. דמיינו לעצמכם את התמונה הבאה: שמים תכולים, שמש חמימה ומלטפת ואתם משתכשכים בבריכה או רובצים על דק השיזוף, כשברקע הפסגות המושלגות של האלפים. יש יותר 'אקסטרה אורדינר' מזה? לשמחתנו, הבריכות לא מכילות מגלשות מים ומתנפחים למיניהם ואנחנו זכינו ליהנות מזמן איכות עטוף בשקט, נוף משגע ומזג אוויר מעולה.

קסם. התעמלות מים מול פסגות האלפים/צילום: ליהי רון
 קסם. התעמלות מים מול פסגות האלפים/צילום: ליהי רון

בין שכשוך בבריכה לטבילה בג'קוזי החיצוני, דגמנו את חדרי הכושר במועדון, שמציעים מתקני ספורט חדשניים לצד שיעורי יוגה, פילאטיס, סטרצ'ינג וזומבה. אבל הטריט הכי גדול מבחינתנו התחולל בספא המפנק של המותג הצרפתי היוקרתי CARITA. לא נעים להודות, אבל אנחנו אוהבים שמעסים, לשים ומורחים אותנו בשמנים ארומטיים; ותפריט הטיפולים העשיר של הספא ענה על כל הציפיות שלנו. התענגנו על עיסוי רקמות עמוק ועל טיפול פנים מרים, ששיחררו לנו את כל הצ'אקרות ושלחו אותנו רעננים ומלאי מרץ להסתער על הפעילויות הרבות שמציע המועדון.

מיני קלאב, טיולי טבע ופעילויות לכל המשפחה

למי שתהה לאן נעלמו הילדים, בכל זאת קלאב שמציע חופשה משפחתית, נספר שמהבוקר ועד שעות אחר הצהריים עומד לרשות הצאצאים מיני קלאב מקסים, מהסוג שיגרום גם לכם לרצות לחזור לימי הילדות. המיני קלאב מחולק לפי גילאים (מגיל 4 חודשים ועד גיל 11) ומציע פינות משחקים, אקדמיה למוסיקה, סטודיו לאמנויות והכי מגניב: חדר אוכל חדשני מוקף מסכים דיגיטליים, שבו הקטנטנים מרכיבים בעצמם את תפריט ארוחת הערב ומזמינים את ההורים לארוחה שבחרו במיוחד עבורם. שיא המתיקות.

טיולי הליכה בטבע עם כל המשפחה/צילום: ליהי רון
 טיולי הליכה בטבע עם כל המשפחה/צילום: ליהי רון

גם המתבגרים (עד גיל 17) לא ישתעממו לרגע בג'וניור קלאב, או בשמו הנוסף Passworld, שמציע משחקי וידאו ומחשב, עמדת די.ג'יי והמון פעילויות ספורטיביות בטבע הכוללות טיולי אופניים, הייקינג ואפילו ביקור בפארק מים והתנסות בווייקבורד וסקי מים באגם. לכל קבוצת גיל יש מדריכים מקצועיים, אחראים ומיומנים, כך שההורים יכולים להשאיר את הילדים בבטחה במסגרות השונות ולהתפנות להנאותיהם.

בכלל, בין אם אתם מגיעים בהרכב משפחתי, זוגי או עם חברים, תשכחו מהקונספט המוכר של קלאבים הכל כלול, שלרוב מסתכמים במשולש הטריוויאלי בריכה-חדר אוכל-לובי. בקלאב מד גרנד מאסיף מנצלים היטב את הסביבה ומציעים מגוון אטרקציות ופעילויות אאוט דור מלהיבות, שהשתדלנו למצות עד תום. אפשר לבחור בין טיול ופיקניק משפחתי בטבע, הייקינג בהרים עם מדריך מקומי בדרגות קושי שונות, רכיבה על אופניים במסלולים מרהיבים או ראפטינג מסעיר בנהר שוצף.

טיולי באגי (טרקטורונים) למכורים לאדרנלין/צילום: ליהי רון
 טיולי באגי (טרקטורונים) למכורים לאדרנלין/צילום: ליהי רון

כמי שמכורים לאדרנלין התלהבנו מנסיעה בבאגי (טרקטורון) עצבני, שהצליח להתגבר על שבילים מסולעים ומאתגרים למדי; והאמיצים שבינינו לא ויתרו על ריחוף מעל עמק גדול ועוצר נשימה במצנחי רחיפה. מי שמעוניין לשנות לאווירה קצת יותר אורבנית, יכול לרדת ברכבל האקספרס לסמואה (Samoëns) הכפר החביב השוכן למרגלות המועדון. אנחנו הרחקנו מעט לאנסי (Annecy), עיר נופש יפה ורומנטית, שזכתה לכינוי "ונציה של האלפים הצרפתיים" על שום התעלות והגשרים הרבים החוצים אותה.

גם בגזרת הפעילות הקולינרית לא נרשמו תלונות. בחדר האוכל הענק של המועדון מוגשות שלוש ארוחות ביום עם עושר יוצא דופן של מאכלים משובחים מכל הסוגים ומכל המינים. רק מלהסתובב בין העמדות המורכבות מחמישה מתחמי מזון עמוסי כל טוב אפשר לשרוף את הקלוריות שמעלים כאן. צרפתי, איטלקי, פיוז'ן, ירקות ופירות, בשרים, דגים ופירות ים, ואיך לא, מיני מאפים וקינוחים מעלפים, שגם אם לא נשאר לכם מקום אי אפשר לעמוד בפניהם. במועדון פועלת גם מסעדת יוקרה - Sky Line, המתהדרת בשני כוכבי מישלן ומגישה אוכל מוקפד ואנין טעם בליווי יינות משובחים (כדאי להזמין מקום מראש).

כמה אוכל. רעבים לא תצאו מכאן/צילום: ליהי רון
 כמה אוכל. רעבים לא תצאו מכאן/צילום: ליהי רון

קיץ ישראלי באלפים הצרפתיים

קלאב מד גרנד מאסיף פותח את שעריו לחופשת קיץ ביולי-אוגוסט. מומלץ להזמין מקום מבעוד מועד או להתעדכן במבצעי סוף עונה, שיאפשרו לכם לצאת לחופשה ספונטנית במחירים נוחים. עוד לוקיישן נהדר באלפים הצרפתיים, הוא מועדון קלאב מד ואלמורל (Club Med Valmorel) השוכן למרגלות רכס ההרים Cheval Noir ומציע חופשה משפחתית באווירה כפרית. גם כאן מובטח לכם מגוון נאה של פעילויות פנאי וטיולים בטבע בכל סגנון שתבחרו: הייקינג, הליכה נורדית, טיולי אופניים והליכות קלילות לכל המשפחה. בנוסף, כ-45 דקות נסיעה מהמועדון נמצא פארק המים החדשני וואם פארק (Wam Park), שמציע כמעט כל ספורט מים שאפשר להעלות על הדעת.

ואלמורל. מדריכים דוברי עברית לילדים/צילום: ליהי רון
 ואלמורל. מדריכים דוברי עברית לילדים/צילום: ליהי רון

אבל גולת הכותרת בחופשת הקיץ השנה בוואלמורל היא צוות מדריכים ישראלי, שישהה בקלאב וילווה את ילדיכם בפעילויות השונות במועדוני הילדים. ההצעה מיועדת ליוצאים בשני תאריכים: 11.8 ו-18.8. כך שאם אתם מעוניינים בחופשה עתירת חוויות משפחתיות לצד פעילויות שמתאימות לכל אחד מבני המשפחה בנפרד, ואלמורל הוא גם בחירה מצוינת. בשורה התחתונה, לא משנה באיזה מועדון תבחרו - מובטחת לכם חופשת קיץ נפלאה ובלתי נשכחת, שתלווה אתכם זמן רב אחרי שתחזרו הביתה.

לפרטי חבילות והזמנות>>קלאב מד גרנד מאסיף

לחופשה עם מדריכי ילדים דוברי עברית>>קלאב מד ואלמורל

הכותבת הייתה אורחת של קלאב מד.