תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

האיש שהימר על משרה והקים את אחד המותגים החזקים בישראל

באירוע החמישי בסדרת ההרצאות "על קריירה ותשוקה" במרכז האקדמי פרס יתארח רועי אלבז, מנכ"ל פנגו • הוא יספר לדרור גלוברמן על דרכו בחברה והפיכתה לשם נרדף להפעלת שירותי חניה

הכתבה בשיתוף המרכז האקדמי פרס

המרכז האקדמי פרס השיק סדרת הרצאות בנושא קריירה ותשוקה וחשיבות החיבור ביניהן בעידן העכשווי, המאפשר לנו גמישות ושינוי בקריירה. באירועים המדוברים ייקחו חלק יזמים בעלי סיפור אישי מרתק, שידברו על הכוח המניע אותם.

באירוע החמישי בסדרה, יתארח רועי אלבז, מנכ"ל פנגו. לפני כ-11 שנים קיבל אלבז, בזמן שירות משותף עם חברים למילואים, הצעה לעמוד בראש פרויקט חדש בחברת מילגם. אלבז, יליד קרית מלאכי ובאותם ימים סטודנט לתואר שני במנהל עסקים, החליט לעזוב עבודה אחרת ולהתמנות למנהל פרויקט בחברה. חודשים ספורים לאחר מכן, החליטה מילגם להיכנס למיזם חדש ואלבז היה לעובד הראשון בפרויקט שירותי החניה הסלולרית, שהתפתח, תחת ניהולו, לחברת פנגו המצליחה.

בשנים הראשונות היה מדובר בשירות מהפכני, המאפשר הפעלת חניה באמצעות חיוג למענה קולי, בשוק שנשלט באמצעות מדחנים ותווי חניה. בהמשך הדרך, אחת מהחלטות הקריירה המשמעותיות שהוביל אלבז בפנגו, הייתה להתמקד בפיתוח והשקה של אפליקציה, שתייעל את התשלום על חניה באמצעות הנייד. חשוב לציין, כי אלו היו ימים בהם הסמארטפון עדיין לא היה בידו של כל אחד. וכך, אפליקציית פנגו הפכה עם השנים לחלק בלתי נפרד מכל מכשיר סלולרי.

במסגרת האירוע, יפרוס אלבז את סיפורו האישי והמקצועי וידבר על הקמת החברה, מנועי הצמיחה שלה, ההתמקדות בטכנולוגיה לשם הקלה על הצרכנים וכמובן הפיכת שירות הפעלת החניה של פנגו לנפוץ בישראל.    

זאת ועוד, לאחר ההרצאה יראיין העיתונאי דרור גלוברמן, העורך הראשי של אתר NEXTER מבית מאקו, את אלבז. הראיון יתמקד ב-10 שאלות חשובות על החיבור בין תשוקה לקריירה, שכל אדם העומד בפני בחירת מקצוע לעתיד צריך לשאול את עצמו.

האירוע יערך במרכז האקדמי פרס ברחובות, ביום ג', ה-20.11.18, פתיחת שערים ב-19:15, מספר המקומות מוגבל. הכניסה ללא עלות, מותנית בהרשמה מראש.
להרשמה הקליקו כאן