תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

גמלאים, איך תדעו איפה להשקיע את הכסף?

מגוון המוצרים הפיננסיים הקיימים בשוק, עשויים לבלבל כל אחד ואחת • הדבר בא לידי ביטוי במיוחד אצל הקהל המבוגר, שזכאי להטבות שונות כגון תיקון 190 • כיצד ניתן להנגיש עבורו את הנושא ולייצר מודעות?

הכתבה בשיתוף תירוש פיננסים

תוחלת החיים עולה והצורך שלנו לדאוג לעתיד הכלכלי לאחר גיל הפרישה, חשוב מתמיד. אחת הבעיות בהקשר לכך היא ריבוי המכשירים והערוצים הפיננסיים להשקעה. לא תמיד הקהל המבוגר, בגיל גמלאות, יודע היכן נכון לו להשקיע את כספו.

לדברי יובל כהן, מנכ"ל "תירוש פיננסים", המתמחה במתן שירותים פיננסיים ופנסיוניים, יש להנגיש את הנושא לקהל הגמלאים. זאת מאחר וקיימים עבורו מוצרים פיננסיים אשר כוללים בתוכם הטבות שונות. לדוגמה קופת גמל לפי תיקון 190, המאפשר חיסכון משמעותי במס על הכספים המנוהלים דרכו והטבות נוספות לאלו המתאימים.

על מנת להעלות את המודעות לנושא, עורכת "תירוש" כנסים פיננסיים בשיתוף פעולה עם עמותות גמלאים ברחבי הארץ. בהקשר לכך אומר כהן כי "מתוקף היותנו גוף שתפיסת עולמו היא לעבוד עם כל מוצרי ההשקעה ועם כל הגופים הראויים, יש לנו היכולת לתת את המענה המותאם לכל לקוח לפי צרכיו ורצונותיו".

פרסום זה נועד למטרות שיווקיות בלבד, ואין בו משום יעוץ ו/או הצעה ו/או הזמנה לבצע השקעה כלשהי ו/או משום תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם.