Creative Urban Explorer
דנה קוחנסקי אברס, מנהלת חווית לקוח לקסוס/צילום: כדיה לוי

צפו: מה מיוחד בדגם ה-UX של לקסוס ואיך הוא קשור לאירועי יום האשה הבינלאומי?

דנה קוחנסקי אברס, מנהלת חווית לקוח לקסוס/צילום: כדיה לוי
לקסוס השיקה את דגם ה-UX של החברה והראשון שפותח על ידי אישה, ביום האשה הבינלאומי ● "אין ספק שהעובדה שבראש הפרויקט עמדה המהנדסת הראשית של לקסוס, השפיעה רבות על המוצר הסופי שאנחנו רואים"
01.04.2019 |

הכתבה בשיתוף Lexus

חברת לקסוס בחרה להשיק את רכב הקרוסאובר החדש שלה ה-UX, באירוע מיוחד לרגל יום האשה הבינלאומי. הסיבה: זו הפעם הראשונה שעל פיתוח ועיצוב רכב של החברה הופקדה אשה, המהנדסת הראשית של לקסוס, צ'יקה קאקו.

"אין לי ספק כי העובדה שבראש הפרויקט עמדה אשה, השפיעה רבות על המוצר הסופי שאנחנו רואים", אמרה דנה קוחנסקי אברס, מנהלת חוויית לקוח בלקסוס. "אם נסתכל על החלק הפנימי של הרכב, יש פה הקפדה על כל הפרטים, כל דבר במוצר הזה יש לו מטרה. היא הוסיפה כי קהל היעד של UX הם לקוחות יותר צעירים; הוא פונה יותר לקהל נשי, שמחפש רכב במראה של קרוסאובר, אבל לא מוחצן מדי ולא מנקר מדי עיניים".

באירוע עצמו, שעמד כאמור בסימן יום האשה הבינלאומי, השתתפו דמויות נשיות מובילות.

לקסוס UX - כשיוקרה, עיצוב וטכנולוגיה נפגשים. לפרטים הקליקו כאן>>


כתבות נוספות:

ההגה בידיים שלה: הכירו את היוצרת של לקסוס UX החדשה

לקסוס UX. מכונית אורבנית בהשראה יפנית/צילום: זוהר שטרית ARTBOOK
לקסוס UX. מכונית אורבנית בהשראה יפנית/צילום: זוהר שטרית ARTBOOK

החוויה האורבנית של לקסוס UX: צפו בצילומי הפקת האופנה לרגל השקת הרכב

הרשמו לניוזלטר ישראל 2048
נרשמת בהצלחה לניוזלטר