תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

מה מחפשים מי שעוברים לתל אביב לאחר שהילדים גדלו?

זוגות רבים שגידלו את משפחתם ביישובים מבוססים מחוץ לעיר, מעוניינים לעבור לת"א עם עזיבת הילדים את הבית • ההתחדשות העירונית בלב העיר מאפשרת להם פתרון של מגורים ברחובות שקטים בבניינים נמוכים ויוקרתיים

פרויקט "ערך עיר" (רח' בארי 9). צביון שכונתי בלב ת"א/הדמיה: View Point
פרויקט "ערך עיר" (רח' בארי 9). צביון שכונתי בלב ת"א/הדמיה: View Point

הכתבה בשיתוף ומטעם בולווארד טרה ובנייני העיר הלבנה

טרנד ההתחדשות העירונית, שהפך בעשור האחרון לאחד המנועים המובילים בשוק הדיור בישראל, התפשט זה מכבר בכל ערי מטרופולין גוש דן, ובעיקר בתל אביב. בעקבות התאוצה שתפסו תוכניות פינוי-בינוי ותמ"א 38, הפכו רובעים 3 ו-4 בלב תל אביב ובצפונה, לכר נרחב לפעילות זו. הבניינים שעברו התחדשות עירונית באזורים המדוברים זוכים להתעניינות מצד זוגות מבוססים כלכלית בשנות החמישים והשישים לחייהם. זוגות אלו התגוררו במשך שנים ארוכות בבתים פרטיים, בישובים בעלי חתך סוציו-אקונומי גבוה מחוץ לעיר הגדולה כמו קיסריה, רמת השרון, רמת אפעל ואחרים, וכעת מעוניינים לעבור אליה. הרבה מהם מגיעים בכל מקרה לעבודה ולבילוי בת"א, ונמאס להם לכלות את זמנם על הכביש.

עם עזיבת ילדיהם את הקן המשפחתי, מבקשים זוגות אלו שנותרו בבית הגדול והריק, לעבור לתל אביב וליהנות מכל האלמנטים שהפכו אותה לבירת הבילוי, התרבות והפנאי של ישראל. מסקרי עומק שנעשו בנושא על ידי חברת "ערך עיר", המקימה בימים אלה 10 פרוייקטים של התחדשות עירונית במרכז ת"א, עולה כי אותם זוגות מבוגרים מבקשים אמנם לעבור לעיר הגדולה במטרה לחוות את החוויה התל אביבית. אולם הם אינם מתפשרים בנושא איכות הדיור. חלקם הגדול מעדיף לגור בפרויקטים יוקרתיים אך אינטימיים, ברחובות השקטים בלב העיר, בקרבה למרכזי הבילוי, התרבות והפנאי. אם לחדד: מדובר בקהל שמעוניין בדירות בבניינים איכותיים, אך מבקש להתרחק ככל האפשר ממגדלי היוקרה של תל אביב שאינם מדברים אליו.

יתירה מכך, אותם הסקרים מצביעים בבירור על החשיבות הגבוהה שמייחסים אותם זוגות לגמישות העיצובית והאדריכלית, שתאפשר להם לעבור לדירה המותאמת במדוייק לצרכיהם, ונותנת מענה לחלומותיהם. יש לציין כי בניגוד להרגלי המגורים הנוכחיים של פלח אוכלוסייה זה, הרי שדווקא גינה פרטית אינה נמצאת בראש מעייניהם. יש מי שאפילו מציינים מראש כי הם לא מעוניינים בשטח אדמה הדורש טיפול לאורך זמן. "הירוק בעיניים" הוא עדיין פרמטר חשוב בעיניהם, אך הוא מקבל ציביון חדש של נוף ירוק ממרפסת הדירה.

פרויקט "ערך עיר" - לגור בת"א ולא לוותר על האינטימיות. לפרטים הקליקו כאן>>

איריס ראור ברץ, מנכ"לית "ערך עיר"/צילום: רמי זרנגר
 איריס ראור ברץ, מנכ"לית "ערך עיר"/צילום: רמי זרנגר

יוקרה עירונית ברחובות שקטים

דוגמה טובה למגמה הזו וליזמים שזיהו אותה עוד מראשיתה והחליטו לתת לה מענה הוא פרויקט "ערך עיר" החדש והמסקרן של החברות "בולווארד טרה" ו"בנייני העיר הלבנה". במסגרת הפרויקט, מתוכננים לקום 10 בניינים נמוכים ואינטימיים, ברבעים 3-4-5 המבוקשים במרכז ובצפון הישן של תל אביב. תוכלו למצוא אותם בין השאר ברחובות בארי, דובנוב, פרופ' שור, נחמני, מאז"ה, ביל"ו, ועוד. הפרוייקט הראשון, ברחוב בארי 9 המבוקש, יוצא לשיווק בימים אלה.

לדברי אנשי החברה, הקונספט הייחודי של "ערך עיר" פותח בשיתוף פעולה עם מומחים מתחומי הטרנדולוגיה, העיצוב, התרבות והפנאי. הוא כולל שפה אדריכלית וערכים משותפים בעיצובם של משרדי האדריכלים של גידי בר אוריין ודנה אוברזון. הדגש במיזם הושם על הקמת בניינים קטנים ברחובות שקטים, המשתלבים באורבניות התל אביבית. הקונספט הזה מותאם במיוחד עבור מי שאינם רוצים, כאמור, להתגורר במגדלי הענק המנוכרים והמנותקים מסביבתם, אך כן מעוניינים לקבל את כל מניפת השירות המקובלת בהם.

הדיירים במיזם יוכלו ליהנות ממעטפת שירות הקיימת, עד כה, רק במגדלי היוקרה. ובכלל זה תשתית ניהול לבחירתם, אשר תאפשר להם ליהנות משירותים ייחודיים כגון - קונסיירג' להזמנת כרטיסים לאירועים ואוכל ממסעדות, שירותי אחזקה ותיקונים, איסוף כביסה ועוד.

"אחד הדברים המעניינים שבו נתקלנו במהלך שיווק הפרויקט הוא שלקוחות רבים הם אנשי עסקים עצמאים. אלה ישמחו לרכוש לצד הדירה גם משרד, שממנו הם יוכלו להמשיך ולנהל את פעילותם העסקית. כל זאת ללא הטרחה של להיכנס לרכב ולהיתקע בפקקים", מציינת איריס ראור ברץ, מנכ"לית "ערך עיר". "בניינים רבים בפרויקט מכילים משרדים בקומת הקרקע. כך יכול אותו איש עסקים לרדת במעלית מהבית למשרד, בנוחות מלאה, בלי צורך לצאת מהבניין.

"פרמטר נוסף שחשוב מאוד לרוכשים שלנו הוא חלל אירוח גדול בתוספת מרפסת המוארת באור טבעי. אלו אנשים שאוהבים לארח והתרגלו לעשות זאת בביתם, בגינה הפרטית או במרפסת הגדולה. אנו מאפשרים להם ליהנות מהאופציה הזאת גם כעת במרכז הפועם של תל אביב", הוסיפה.

ראור ברץ מסכמת ואומרת כי "הפרויקט נותן מענה מדויק לדרישות האוכלוסייה האמידה המבקשת לעבור לתל אביב - הן מבחינת הסטנדרטים הגבוהים, הן מבחינת החיבור לסביבה והן מבחינת הקרבה למרכזי האמנות והבילוי אותם מעוניינת אוכלוסייה זו לחוות".

פרויקט "ערך עיר" - לגור בת"א ולא לוותר על האינטימיות. לפרטים הקליקו כאן>>