תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

בדרך לחו״ל עוצרים לנופש בשוויץ: איך תיהנו משתי חופשות בדרך ליעד הסופי?

רבים מאיתנו שטסים לחו"ל נאלצים לבלות שעות בשדה התעופה בהמתנה לטיסת המשך • ב-SWISS מצאו דרך להפוך את עצירת הביניים לבעלת ערך מוסף, באמצעות מתן אפשרות לנופש של כמה ימים בשוויץ • כך תוכלו לבלות בין הרים, אגמים או בערים האלגנטיות ולאחר מכן להמריא שוב ליעד החופשה המרכזי שלכם

האלפים השוויצריים/צילום: SWISS
האלפים השוויצריים/צילום: SWISS

הכתבה בשיתוף SWISS

הגעה ליעדים שונים כוללת לעיתים קונקשן (טיסת המשך) ממדינות אירופה. משום כך, רבים מאיתנו מבלים את זמנם בהמתנה. חברת התעופה השווייצרית SWISS מציעה לנוסעים לנצל את הקונקשן לעצירה לנופשון של כמה ימים - כתחנת ביניים - לפני שהם ממריאים ליעד הסופי.

בחברה השיקו לאחרונה תוכנית בשם "Stopover Switzerland", תוצר של שיתוף פעולה עם משרד התיירות השוויצרי וחברת התיירות הגדולה בשוויץ, Switzerland Travel Centre. התוכנית מציעה לכל מי שמזמינים ב-SWISS טיסות עם קונקשן בציריך לאחד ממאה היעדים של החברה, בחירה מבין 10 חבילות תיור מגוונות בכל רחבי שוויץ, במחיר התחלתי של 180 דולר. אלה כוללות לינה של בין 1-4 לילות בבתי מלון מדרגה 3 או 5 כוכבים בערים שווייצריות אטרקטיביות כמו ציריך, אינטרלאקן או לוצרן, המהוות בסיס לטיולים באזור ולא רק בערים עצמן.

המזמינים דרך התוכנית גם זכאים לכרטיס Travel Pass, המשמש לנסיעה חופשית ללא הגבלה במחלקות ראשונה או שנייה בכל אמצעי התחבורה הציבורית היעילה של שוויץ, הידועה בדייקנות הבלתי מתפשרת שלה. החבילה כוללת גם טיפים לטיולים ולפעילויות מקומיות אפשריות, כדי לסייע לאורחים להפיק את המיטב מהשהייה שלהם.

בדרך זו, המסע הופך לחווייה ומעניק הזדמנות ליהנות משני טיולים בחו"ל בו זמנית. כשביעד הביניים תוכלו להתענג על הנוף האלפיני בהרים, לשוט באגמים נוצצים או לשוטט בערים האלגנטיות. לשלב בין טבע לתרבות בסגנון המועדף בשוויץ הקטנה, בה המרחקים בין היעדים קצרים להפליא, הנופים מגוונים והאווירה ייחודית. כל זאת בלוויית גבינות ושוקולדים משובחים. לפניכם כמה מסגנונות הנופש המוצעים בחבילות Stopover Switzerland:

האלפים השווייצרים. חוויות מגוונות/צילום: SWISS
 האלפים השווייצרים. חוויות מגוונות/צילום: SWISS

קרחונים ופסגות ההרים

הטבע העוצמתי הוא חלק בלתי נפרד מהתפאורה של שוויץ ויש בה מספר מוקדים, המהווים נקודת זינוק לטיולים בין הרים ואגמים. למשל עיירת הקייט צרמט, שנחשבת לעיירת סקי יוקרתית ושוכנת למרגלות הר מטרהורן הממוקם בגבול שוויץ-איטליה. מהעיירה יוצא רכבל המעפיל לפסגות ההרים, כאשר בתחנות השונות קיימות אטרקציות נוספות - כמו אגם שוורצזה, המוקף מסלולי טיול וקרחון קליין מטרהורן שבו גם מערת קרח מרהיבה ביופייה.

אינטרלאקן אף היא מהווה יעד מבוקש למעריצי ההרים ומקפצה לטיולי טבע בין שלושת ההרים האדירים - אייגר המתנשא לגובה 3,970 מטר, יונגפראו (4,158 מטר) ומנך (4,107 מטר) - שלושתם יוצרים מראה מדהים באלפים הברניים.

Stopover Switzerland - בדרך ליעד הסופי בחו"ל, עוצרים בציריך ונהנים מנופשון בשוויץ. לפריטים הקליקו כאן>>

בכלל, החוויות בהרים השוויצריים הן מגוונת: בטיול הררי מלוצרן לפסגת הטיטליס, לדוגמה, תגלו בהר מתקני שעשועים מתוצרת הטבע ואטרקציות נוספות ליום כיף מהנה: הליכה על גשר תלוי בין צוקים - 150 צעדים שמרטיטים את הלב וכן מנהרה באורך 150 מטרים שנחצבה בתוך קרחון. תמצאו שם גם את Trubsee Snow Park, פארק פתוח המאפשר להחליק על גבי גלגלים מתנפחים במרחבים המושלגים. מסוג המקומות שתרצו לשוב אליהם שוב ושוב.

בחבילות לחובבי ההרים והקרחונים מככבים יעדים נוספים כמו מונטרו, השוכנת במפרץ מוגן על אגם ז'נבה על רקע האלפים המכוסים שלג.

ציריך. משלבת תרבות, שופינג וקולינריה/צילום: SWISS
 ציריך. משלבת תרבות, שופינג וקולינריה/צילום: SWISS

תרבות והעיר הגדולה

ציריך, הגדולה מבין עריה של שוויץ הממוקמת בלב אירופה, מצטיינת באווירה קוסמופוליטית. היא מהווה יעד אולטימטיבי למי שמחפש לשלב בין תרבות, שופינג וקולינריה, מבלי לוותר על נגיעות של חיק הטבע.

העיר העתיקה היא אזור שופע מבנים מימי הביניים, וגם בוטיקים, מסעדות טובות ובתי קפה אופנתיים. רכבת דולרבאן (Dolderbahn) תיקח אתכם לעבר רובע ציריך ברג (Zurichberg), ממנו נשקף נוף ממעוף הציפור לעבר העיר העתיקה ואגם ציריך.

העיר היא ממלכת המוזיאונים הבלתי מעורערת עם נציגים כמו המוזיאון הלאומי של שוויץ, הסוקר את ההיסטוריה והחיים השווייצריים מהתקופה הפרהיסטורית ועד ימינו ומוזיאון העיצוב המוביל בתערוכות בתחומי הגרפיקה, הצילום והאופנה. משפחות ייהנו בציריך ממגוון אטרקציות: גן חיות המהווה בית של יותר מ-380 בעלי חיים, מרכז מדע וטכנולוגיה עם מיצגים אינטראקטיביים לתופעות מדעיות מרתקות ואיך אפשר בלי מרכז המבקרים של שוקולד Frey, שבו יוצאים למסע מתוק בעקבות הכנת השוקולד, כולל טעימות.

לוצרן היא עיר אידיאלית נוספת לחופשה אורבנית - מהעיר העתיקה בעלת מבנים בסגנון הרנסנס, דרך מוזיאון התחבורה המצויד באוסף מרשים של מכוניות מכל הזמנים ועד "גן הקרחון", שריד מעידן הקרח המוצג בהיכל מיוחד וכולל גם מבוך מראות, שהילדים מאוד יאהבו.

הר הטיטליס. מתקני שעשועים מתוצרת הטבע/צילום: SWISS
 הר הטיטליס. מתקני שעשועים מתוצרת הטבע/צילום: SWISS

חופשה בין אגמים

שוויץ היא שם נרדף לנופש באגמים עם נבחרת מרשימה ואפשרויות טיול ובילוי על שפותיהם. לוצרן נחשבת לאחת הערים המומלצות לחופשה בקונספט זה - אגם לוצרן עטוף במבנים ציוריים, גשרים מרחפים מעל המים, ומכאן יש אפשרות גם להעפיל למרומי ההרים, טיטליס ופילאטוס.

סביבת אינטרלאקן עטופה במספר אגמים יפהפיים כמו ת'ון, אליו ניתן לצאת לשייט בספינה משוחזרת ולאחר מכן ליהנות בעיר העתיקה בעלת אותו השם, שבה טירה ומוזיאון היסטורי. מהצד המזרחי של אינטרלאקן תוכלו להגיע לאגם ברינץ, בו שטות ספינות קיטור באווירה של פעם. אפשר לצאת להפלגה בספינה כזו, הכוללת גם ארוחה או לשכור קייק לחתירה עצמית אנרגטית.

מונטרו, אותה הזכרנו קודם, מוקפת כרמים ומהווה מרכז יין. הנוף בעיר מסנוור לאגם ג'נבה ולמטיילים מחכה רכבת היוצאת למעלה הר רושה דה נה בגובה של 2,042 מטר. במהלך המסע הנמשך כ-55 דקות, הנוף של אגם ז'נבה מתחלף בנוף האלפיני של ההרים. בקצה אגם ז'נבה שוכנת טירת שיון - אחת המתויירות בשוויץ, עוד באזור טיילת ומסלולי הליכה לצד האגם וכן פארקים מטופחים.

אגם ציריך אף הוא נחשב אייקוני בשוויץ. הוא מציע ספורט ימי (במיוחד סקי מים למי שמחפש להזרים אדרנלין וסירות פדלים למעוניינים בשלווה), מסעדות הצופות לנוף האגם, גשר עץ ארוך להליכה "על המים" ואת טירת רפרסוויל היפה, המתנוססת למרחקים.

בשורה התחתונה, תוכנית Stopover Switzerland הופכת נחיתה ביעד ביניים לחופשה בפני עצמה. היא מתאימה למשפחות, לאנשי עסקים, לזוגות בחופשה רומנטית ולכל המטיילים שרוצים להעשיר כל מסע, וליהנות מהמיטב של שוויץ בדרך למקום אחר בעולם.

Stopover Switzerland - בדרך ליעד הסופי בחו"ל, עוצרים בציריך ונהנים מנופשון בשוויץ. לפריטים הקליקו כאן>>