תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

"בת"א מרגישים התעוררות בנדל"ן, אנשים כבר לא יושבים על הגדר"

כך אומרת אנה בארלי, מנהלת המכירות של פרויקט היוקרה "ערך עיר" • הפרויקט כולל 10 בניינים נמוכים, בעלי קונספט אחיד, הממוקמים ברחובות אטרקטיביים בלב ת"א • "אנו חווים כעת ביקושים גדולים גם מצד תושבים המתגוררים בסביבה וגם מצד זוגות מבוגרים המעוניינים לחזור לעיר"

פרויקט "ערך עיר" ברח' בארי 9, תל אביב/הדמיה: View Point
פרויקט "ערך עיר" ברח' בארי 9, תל אביב/הדמיה: View Point

הכתבה בשיתוף ומטעם בולווארד טרה ובנייני העיר הלבנה

חודשי הבחירות ההפכפכים שעברנו לאחרונה, תפסו את סדר היום התקשורתי-ציבורי. אולם הם השפיעו עלינו גם באורח פרקטי יותר. אחד התחומים בהם נתנו הבחירות אותותיהן היה שוק הדיור, שנכנס לקיפאון בחודשים שלקראתן, ונדמה כי רק עכשיו הוא מפשיר לאיטו עם רמות ביקושים הולכות ועולות.

"בתקופה בה הודיעו על הקדמת הבחירות שוק הדיור חווה ירידה קלה בביקושים, היות ורבים מרוכשי הדירות הפוטנציאליים פשוט ישבו על הגדר. מגמה זו התהפכה כשבועיים לפני הבחירות, אז החלה התעוררות הנמשכת עד היום, במסגרתה אנו עדים לביקושים רבים ולהתעניינות גדולה". כך אומרת אנה בארלי, מנהלת המכירות בפרויקט הנדל"ן "ערך עיר" בתל אביב. "זוהי תופעה שחוזרת על עצמה בכל תקופת בחירות, שכן באופן טבעי קיימת בציבור הרחב חוסר וודאות באשר לממשלה שתיבחר וכיצד מדיניותה תשפיע על שוק הדיור".

לדבריה, "היות והממשלה הנכנסת לא תהיה, כך נראה, שונה באופן דרסטי מקודמתה, אני מאמינה שלא יחולו שינויים משמעותיים בענף הנדל"ן, כמו גם רפורמות חדשות שיוזילו מחירים. בטח ובטח כשמדובר בעיר כמו תל אביב שהביקוש בה הוא גבוה באופן תמידי וההיצע של דירות חדשות הוא נמוך. גם הרוכשים מבינים זאת ולכן ההתעניינות גוברת. אנחנו, למשל, עדים לביקושים רבים בנוגע לפרויקט 'ערך עיר' והתקדמותו, בתל אביב אנשים כבר לא יושבים על הגדר. זו אגב הסיבה שהחלטנו לקיים יום מכירות מיוחד בחול המועד פסח".

הבניין הראשון בדרך

במסגרת פרויקט ערך עיר של "בולווארד-טרה" ו"בנייני העיר הלבנה" ייבנו 10 בניינים נמוכים, בקונספט אחיד, ברבעים 5-4-3 המבוקשים במרכז ובצפון הישן של תל אביב. בין השאר ברחובות בארי, דובנוב, פרופ' שור, נחמני, ביל"ו ועוד. הבניין הראשון המשווק בימים אלו לאחר קבלת היתר, הוא ברחוב בארי 9, ברובע 4 המבוקש של תל אביב.

פרויקט "ערך עיר" - לגור בת"א ולא לוותר על האינטימיות. לפרטים הקליקו כאן>>

הקונספט הייחודי של הפרויקט פותח בשנה האחרונה על ידי מומחים מתחומי הטרנדולוגיה, העיצוב, התרבות והפנאי. הוא כולל קו אחיד וערכים משותפים בעיצובם של האדריכל גידי בר אוריין ואדריכלית הפנים דנה אוברזון. "הדגש בפרויקט 'ערך עיר' הושם על הקמת בניינים קטנים ברחובות שקטים, המשתלבים באורבניות התל אביבית והטבע העירוני שלה. זהו גם אחד הגורמים לביקוש לו", אומרת בארלי ומוסיפה כי "האזור של רחוב בארי בת"א הוא אטרקטיבי בשל מיקומו הייחודי. מצד אחד, מדובר ברחוב שקט ומצד שני הוא נמצא בטווח הליכה, ממרכזי הבילוי של תל-אביב ובכלל זה הקאמרי, האופרה, מתחם שרונה ועוד. באזור זה של העיר יש ביקוש גדול והיצע קטן, לדירות חדשות עם מקומות חנייה, כך שאנו מביאים למתעניינים הזדמנות נדל"נית שאולי לא תחזור בשנים הקרובות".

אנה בארלי, מנהלת המכירות של פרויקט "ערך עיר"/צילום: דיקלה ענבים
 אנה בארלי, מנהלת המכירות של פרויקט "ערך עיר"/צילום: דיקלה ענבים

איך היית מאפיינת את חתך הפונים אליכם באופן כללי?

"בנוגע לפונים מהסביבה הקרובה, הרי שלרוב מדובר על זוגות צעירים יחסית עם ילדים המבקשים להשתדרג ברמת המגורים ולעבור לדירות גדולות וחדשות יותר. עבורם אנו מציעים דירות 5,4,3 חדרים וכן דירות גן. משפחות אלו מעוניינות במקומות חנייה, בממ"ד ובמעליות. רבים מהם דיירים בבניינים אחרים באזור. הם סברו כי יוכלו לבצע תמ"א 38 בבניין שלהם ונוכחו לגלות שזאת משימה לא קלה וארוכה. אצלנו, כאמור, הם זוכים לוודאות כי היתר הבנייה כבר ניתן לבניין. חתך הפונים השני הוא הזוגות המתבגרים מהפריפריה העשירה, אלה שילדיהם התבגרו ועזבו את הבית הפרטי, שנעשה גדול עליהם וכעת מעוניינים לעבור לתל אביב. מיקומו של רחוב בארי, המרכזי אך השקט מאוד קוסם להם".

איך אתם מתאימים את הדירה לדרישות של לקוחות שונים?

"הזוגות שמעוניינים לשוב לעיר מהפריפריה מדוייקים מאוד בדרישות שלהם ומחפשים, בנוסף לסטנדרטים הגבוהים, גם דירות בהתאמה אישית. אנו מצידנו מאוד גמישים תכנונית וקשובים לצרכי הלקוח לא רק ברמת הפנים, אלא גם מבחינת תכנון הקומות עצמן. אם צריך, אנו מזיזים קירות פשוטו כמשמעו ומאפשרים לרוכשים הפוטנציאליים להגדיל את שטח הדירה המבוקשת בהתאם לצרכיהם ולרצונותיהם.

"דוגמה טובה לכך היא דירת מיני פנטהאוז שהתכנון המקורי שלה היה בשטח של 153 מ"ר. בשל צרכי הדייר הרוכש הגדלנו אותה ל-173 מ"ר, כדירה על מפלס אחד. הפרויקט שלנו נותן מענה מדויק לדרישות האוכלוסיה האמידה המבקשת לעבור לתל אביב - הן מבחינת הסטנדרטים הגבוהים, הן מבחינת החיבור לסביבה והן מבחינת הקרבה למרכזי האמנות והבילוי בעיר. ויש עוד גורם חשוב, המתעניינים בפרויקט מעדיפים להתגורר בבניינים אינטימיים וקטנים, בניגוד למגדלי הענק ההמוניים והעמוסים ואנחנו מספקים זאת".

כמה דירות משווקות בפרויקט הנוכחי ברחוב בארי?

"נכון לעכשיו משווקות בבניין זה 11 יחידות דיור, כאשר הפרויקטים הבאים בתור הם דובנוב 19 ופרופסור שור 27-29. פרויקטים אלו כבר נמצאים בשלבים מתקדמים בוועדות התכנון ואנו מחכים לקבל את היתרי הבנייה".

פרויקט "ערך עיר" - לגור בת"א ולא לוותר על האינטימיות. לפרטים הקליקו כאן>>