השיחה

קול מהסרטים

ערב השנה למותו של המפיק איציק קול התחיל באירוע מביך ביותר. כשעה לפני תחילת האירוע, שהתקיים בסינמטק, קיבלה אלמנתו של קול, שרי, חבילה ארוזה יפה עם ברכה מצורפת: "לאיציק היקר, מזל טוב ליום הולדתך, צר לי שנבצר ממני להגיע". על החתום היה ראש עיר של אחת הערים הגדולות במרכז. שרי התאוששה במהירות, והתנחמה בדבריה של גילה אלמגור שאמרה שבחיים לא הצליחה להיפרד ממנו כי הוא תמיד היה איש של צחוק. יגאל שילון סיפר שהוא לא ידע לקנות פורמטים של תוכניות כמו שנהוג היום, אז הוא לקח אותם, עשה טוויסט קטן לתוכנית, אמר שזה שלו ועוד העז למכור את זה הלאה.

קול חתום על סרטים כמו "הלהקה", "מציצים" ו"השוטר אזולאי", תוכניות טלוויזיה כמו "זה הסוד שלי", והיה מנכ"ל אולפני הרצליה וממקימי אולפני ג.ג.

עשו כבוד: שלושת הנשים בחייו: הראשונה נעמי, השנייה הדסה והשלישית שרי והילדים, איתן הבר, ברונו לנדסברג ויהודית אולמן, בני מורן, משה אדרי, קרני ומני פאר, לידיה אופיר, רודיקה אלקלעי, אבי ואיריס נשר ואביבה מרקס.

ברחובות שלנו

שר הפנים, ח"כ מאיר שטרית, קיבל אזרחות כבוד של העיר רחובות מראש העיר שוקי פורר. (אמנם רחובות היא לא ניו יורק, אבל מצד שני, מה הסיכויים של שטרית לקבל אזרחות כבוד בניו יורק). הסיבות לכך מגוונות וכוללות בעיקר הקמת מחלפים ושדרוג התשתיות באזור.

שטרית סיפר, כי בהיותו נער, נהג ללכת ברגל מיבנה לרחובות כדי לצפות בסרטי קולנוע שהוקרנו בקולנוע 'אור' בבית הפועלים ואמר: "אני גאה להיות אזרח כבוד של העיר שהייתה מושא להערכה וקנאה בילדותי". פורר העניק לשטרית תעודת אזרח כבוד ומפתח העיר רחובות.

עזרא לסביבה

השר לאיכות הסביבה גדעון עזרא נצפה ברחוב המסגר בתל-אביב, ולא משום שנתקעה לו המכונית, או מסיבה פרוזאית אחרת, אל משום שהוא הוזמן לראות את מתחם התדלוק והמסחר הירוק הראשון מסוגו בתל-אביב, של חברת דור-אלון. ישראל יניב, מנכ"ל דור-אלון, הציג בפניו את המערכות המתקדמות שהתקינה החברה ושיותקנו בכל מתחמי התדלוק של דור-אלון. בין היתר הוצגה בפני עזרא מערכת מישוב אדים שקולטת ושואבת אדי דלק ומונעת את פיזורם באוויר, לצערם של כל אלו שמתמסטלים בהנאה מריח של דלק.

השרה ושרה

כששרת התיירות רוחמה אברהם ביקרה בטבריה היא הספיקה לסייר במלון הסקוטי, אך פספסה את אשתו של הבוס הקודם, שרה נתניהו, שבאה למלון למופע לזכרו של יוסי בנאי. אברהם סיפרה כי שני אחיה נולדו במלון אבל זה היה כמובן בגלגול הקודם של המלון כשהיה בי"ח לפני כמה עשרות שנים.

ארצי יפרח נרטב

מעצב האופנה ארצי יפרח התרגש לקבל בסטודיו שלו את המגזין WE R לאחר שהעיתון הבינלאומי הקדיש לחנות המעוצבת שלו ברחוב החשמל בתל-אביב 5 עמודי כרומו מפרגנים. ארצי אמר שזה כבוד למולדת שחנות בישראל נבחרה לככב במגזין לצד 72 חנויות מובילות בעולם.

עירית לינור נגד רוני מוסקונה

הפלסטיקאי ד"ר רוני מוסקונה השתתף באחרונה בדיון בעד ונגד ניתוחים פלסטיים בהנחיית עירית לינור, שלא קשה לנחש את עמדתה. לינור טענה, שבמקום שאישה תעשה ניתוח פלסטי עדיף שתיקח פרוזק. אנחנו אומרים, שנעשה את אותה שיחה בעוד 20 שנה ואז נראה. אגב, בהצבעה שנערכה בדיון, הצביעו 95% מהנוכחים בעד ניתוחים. מוסקונה יצא מנצח.

מתיאוס נפרד

מאמן מכבי נתניה בכדורגל, לותר מתיאוס, עזב את מלון דן אכדיה שם התגורר מאז הגיע לישראל לפני כחודשיים. השבוע מצא לו בעלי הקבוצה, איש העסקים דניאל יאמר, דירה במרינה בהרצליה.