SBC מורידה מהמדפים את מגזין "מקסים": משיקה במקביל את "קבלה לעם"

בקבוצה מתכננים לערוך שינויים במגזין הגברים "מקסים" ולהוציא אותו לאור שוב בעוד מספר חודשים

על רקע הורדתו של המגזין "מקסים" מהמדפים, אחרי 8 גליונות בלבד, ממשיכה קבוצת SBC להוציא לאור מגזינים חדשים. ל"גלובס" נודע כי הקבוצה החלה בימים אלה להוציא לאור מגזין חדש בשם "קבלה לעם" בתפוצה של כ-15 אלף עותקים. "קבלה לעם" יעסוק בתחומי הקבלה והוא מיועד לציבור החילוני.

המגזין יופץ למנויים בלבד, ולדברי SBC נרשמו בשלב זה כאלף מנויים. "קבלה לעם" ייצא לאור אחת לחודש (12 גיליונות בשנה) תמורת דמי מנוי שנתיים של 144 שקל. את מגזין "קבלה לעם" עורכים אביהו סופר ואלי וינוקור והוא מופק בשיתוף עם עמותת "קבלה לעם".

כאמור, לאחרונה החליטה SBC להפסיק את הוצאתו לאור של מגזין "מקסים", זאת אחרי הוצאתם לאור של 8 גיליונות בלבד. "מקסים" אמור היה להתחרות בקטגוריית הגברים מול "בלייזר" של קבוצת "ידיעות אחרונות". הזיכיון ל"מקסים" ניתן ל-SBC למשך 10 שנים ועל אף הפסקת הוצאתו לאור, SBC עדיין משלמים בעבור דמי הזיכיון ומתככנים את הוצאתו מחדש בעוד מספר חודשים.

דובר SBC מסר בתגובה: "אחרי הוצאה לאור של 8 גיליונות של מגזין 'מקסים' החליטה הנהלת SBC שלאור העובדה שהמגזין לא היה רווחי להפסיק את הוצאתו למספר חודשים, במטרה לבנות מחדש את מערך שיווק המנויים ומכירת המודעות, ולהפוך אותו לריווחי כמו שאר המגזינים היוצאים לאור על-ידי הקבוצה".

SBC מוציאה לאור למעלה מ-15 מגזינים ובהם "פורבס", "PC מגזין", "קוסמופוליטן", "דרך האוכל", "דרך האושר", "רכב", "הורים וילדים", "להיות משפחה", "משפחה טובה", "מסע אחר" "DO", "סטטוס", ו"גלילאו". הקבוצה מדווחת על כ-200 אלף מנויים והיקף מכירות שהסתכם ב-2007 בכ-65 מליון שקל.