עסקים ורציונליות
רגשות ורציונליות בהחלטות כלכליות
יום ראשון,9/12/2012

המרכיב הרגשי והמרכיב הרציונלי במשברים כלכליים ובהם משברים בשוק ההון רציונליות ורגשות במחאות חברתיות וכלליות

כיצד ניתן לעשות שימוש בהטיות התנהגותיות וב-NUDGING כדי להשפיע על בעלי שליטה לבצע פעילות עסקית לרווחת החברה ולא רק למען האינטרס הכלכלי הצר של בעל השליטה

האם הצלחת מדיניות רווחה תלויה רק במדיניות הממשלתית או גם בתובנות ובפסיכולוגיה הקולקטיבית

מבוא:פרופ' אייל וינטר, ראש הקתדרה ע"ש סילברצוייג המרכז לחקר הרציונליות והמחלקה לכלכלה האוניברסיטה העברית בירושלים
פרופ' ישראל אומן, חתן פרס נובל לכלכלה,המרכז לחקר הרציונליות, האוניברסיטה העברית
פרופ' אווה אילוז, המרכז לחקר רציונליות וראש הקתדרה לסוציולוגיה ע"ש רוז אייזק אוני' העברית .נשיאת בצלאל.
פרופ' אלון הראל, פרופסור למשפטים ע"ש מיזוק האונ' העברית בירושלים, המרכז לרציונליות האונ' העברית
פרופ' איתן ששינסקי, הקתדרה למימון ציבורי ע"ש סיר אייזיק וולפסון (אמריטוס), המחלקה לכלכלה האוניברסיטה העברית בירושלים
מנחה: ליאת רון, כתבת גלובס

לכתבה בעיתון גלובס לחץ כאן

להמשך הכתבה לחץ כאן

 
ההרשמה הסתימה