הזרקת קריאייטיב
יצירתיות זורמת בעורקים

חדשנות במוצר ובחוויית המשתמש
פרסום במציאות מתחלפת

נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום: הכרזת הדירוג החצי שנתי של משרדי הפרסום

גרי יומאן, מנהל קריאייטיב עולמי, Ogilvy & Mather's
"הרעיונות שסוחפים מיליונים" - מרעיון יצירתי למותג רווחי.
יוצר הקמפיינים הבינלאומיים המצליחים למותגים מובילים כגון קוקה קולה, אאודי, ב.מ.וו, דאב ועוד. זכה ב-72 "פרסי אריות" בקאן.

רב שיח אינטראקטיבי- התמודדות במציאות משתנה:
יוסי ארז, מנכ"ל מקאן דיגיטל; אופיר בן עמי, מנהל מכירות מדיה דיגיטלית, סיסקו אירופה; אסנת גולן, סמנכ"לית תקשורת ,דיגיטל ,קשרי ממשל ורגולציה, קבוצת שטראוס; יפית גרינברג, יו"ר ג.יפית קבוצת תקשורת; אהרון די קסטרו, סמנכ"ל לקוחות, Google ישראל; עדו הר-טוב, מנכ"ל קבוצת גיתם BBDO; יוסי לובטון, מנכ"ל, באומן בר ריבנאי; יוני סער, בעלים ויו"ר פרומרקט; יגאל שמיר, שותף, גליקמן נטלר סמסונוב; מקס שצ'רבקוב, מייסד ומנכ"ל, חוליגנס

מנחים: לי-אור אברבך, עורך פירמה גלובס וענת ביין, כתבת פרסום, גלובס

 
ההרשמה הסתימה