- Trans Marketing: שיווק במציאות מטורפת
- מדידת תוצאות בזמן אמת
- ניתוח מידע Data Base Marketing
Marketing Fit to win - MFTW
חגי גולן, עורך ראשי, גלובס בשיחה עם מנכ"ל המותג המוביל במדד המותגים 2014
באזילה וגלובס מחקרים: "המציאות השיווקית החדשה"
סטיבן ברבנק, מנהל שיווק אירופה ושווקים מתפתחים, Disney Channel - "מרעננים את המותג – משדרים לדור הצעיר". חברת וולט דיסני היא גוף תקשורת בינלאומי מוביל, המספק בידור ומדיה לכל המשפחה. ערוץ דיסני העולמי מכיל יותר מ-100 ערוצי בידור לילדים ולמשפחה ב-166 ארצות ב-34 שפות.
יניב ויצמן, מנכ"ל teenk: WhatsApp generation Z" " - איך לתקשר עם דור ה-Z בווטסאפ
מנחה: אילנית חיות, כתבת שיווק, גלובס
הסרטון שלא ניתן לדלג עליו Lead McCann Imagebankisrael