- איך לספר סיפור שיווקי בזמן אמת
- חדשנות במוצר ובחוויית המשתמש
- מדידת תוצאות בזמן אמת
- בניית מערכת יחסים עם הצרכן
- Trans Marketing: שיווק במציאות מטורפת
ברכות: איתן מדמון, מנכ"ל גלובס
חשיפת מדד המותגים 2014 – אילנית חיות, כתבת שיווק, גלובס
גרי יומאן, מנהל קריאייטיב עולמי, Ogilvy & Mather's
סטיבן ברבנק, מנהל שיווק אירופה ושווקים מתפתחים, Disney Channel
פיט בלקשואו, מנהל שיווק דיגיטל ומדיה חברתית גלובליים, Nestlé
"מהפכת האינטרנט הבאה"
רן גוראון, משנה למנכ"ל בזק
"4G מזניק לעתיד": מעבדת החדשנות של אורנג מציגה יזמות ישראלית לגלישה מהירה
יגאל ברקת, סמנכ"ל שיווק פרטנר
מנחים: לי-אור אברבך, עורך פירמה, גלובס ואמיר גולדשטיין, מנכ"ל Todacell