דוח אמון
2019

mako (מאקו) בחדשות - עמוד 11

סוכן חדשות
 
סקר TIM לאפריל: וואלה מצמצם את הפער מגוגל; רק 1% מהגולשים הישראליים בטוויטר
הבאזז נגמר - ואתר Mako של קשת מאבד 22.6% עם סיום "האח הגדול VIP" ■ רק 18% מהגולשים מדווחים כי שמעו על טוויטר
  
 
אתר אחד - שני ספקי תוכן: גם "one" וגם "ספורט 5" מעבירים תכנים למאקו
שיתופי-הפעולה בתחום התוכן מתבססים ברוב המקרים על בלעדיות ; לאתר מאקו של קשת יש שיתוף-פעולה עם אתר one - אך הוא מקבל תכנים גם מחברת חדשות ערוץ 2, לה יש הסכם דומה עם אתר ספורט 5 המתחרה
  
 
סקר TIM למארס: "האח הגדול VIP" הביא לשיא בחשיפה למאקו, ירידה של 20% לנענע 10
מרבית האתרים רשמו ירידה בחשיפה החודש, למעט פייסבוק ; הפער בין וואלה ל-ynet ממשיך להצטמצם - ועומד על 133 אלף גולשים לשבוע בלבד
  
 
מנכ"ל תפוז, דן חן: "לא כל המפרסמים יודעים את הנתונים של Flix"
עם 12 מיליון צפיות וידיאו בחודש ומפרסמים שמעלים קמפיינים ייחודיים, אתר הווידיאו Flix של תפוז רוצה להיות ה-YouTube הישראלי - אבל לדן חן, מנכ"ל תפוז, יש לא מעט משוכות בדרך
  
 
סקר TIM לפברואר: נענע10 מתחזק - גם הפעם בזכות "הישרדות"; מאקו נחלש לפני השפעת "האח הגדול VIP"
ynet מתחזק בפברואר, לעומת וואלה שנחלש מעט ; MSN נכנס לעשירייה ; עוד בסקר: 60% מהגולשים נוהגים לקרוא טוקבקים
  
 
מנכ"ל yes רון אילון: "מבחינה כלכלית, Mako של קשת זו פשוט שגיאה איומה"
מזכיינית ערוץ 2 קשת נמסר בתגובה: "תוצאות סקר TIM ממקמות את Mako גבוה בדירוג, והן מדברות בעד עצמן" ; לגבי עסקת רשת-ynet מודה איילון כי מדובר במהלך יפה של רשת, אך טוען כי הוא לא נלחץ ממנו
  
 
סקר TIM לינואר: "גלובס" שומר על מעמדו כאתר הכלכלי מספר 1 בישראל - ופותח פער גדול מ"דה מרקר"; וואלה, נענע10 ויד 2 מתחזקים - ירידה ל-ynet
סקר מיוחד לרגל המלחמה מעלה כי כ-50% מהגולשים "צרכו" אינטרנט יותר מהממוצע ; לפי הסקר, אתר "גלובס" מקדים את "דה מרקר" ב-16% בדירוג הכללי ובפער עצום של 37% ממקומות העבודה
  
 
נועה פרג
נועה פרג
שובה של האחות הקטנה והדחויה
כך הגיחה רשת היום מכיוון בלתי צפוי לזירת האינטרנט ואיך יגיבו וואלה, נענע10 וקשת
זירת האינטרנט בישראל מדממת: בשוק רווי להפליא, אין לפורטלים לאן להתרחב מבלי שינגסו בנתח השוק של יריב זה או אחר. העסקה שנחתמה הבוקר ...המשך
  
 
עורך חדשות ערוץ 2 באינטרנט: "גם את ynet נעקוף בסוף"
המלחמה בעזה הפכה את חדשות ערוץ 2 באינטרנט לשחקן בולט בתחום החדשות ברשת ; סמנכ"ל המדיה האינטראקטיבית בערוץ 2, לירן דן, חושף את נתוני האתר בזמן המלחמה ומסתכל ל-ynet ולנענע10 ישר בעיניים
  
 
קיצוצים בקשת: 20 עובדים יפוטרו; הזכיינית תקצץ 15% מתקציבה ב-2009
20 העובדים שיפוטרו מקשת מגיעים מכל המחלקות בזכיינית, כולל מאתר mako שאך זה החל לפעול ; ל"גלובס" נודע כי כחלק מהקיצוצים החליטה קשת להקפיא מספר תוכניות ריאליטי שיועדו לשידור בשנה הבאה
  
 
אבי ניר, מנכ"ל קשת, נבחר לאיש השיווק של חודש נובמבר
איגוד השיווק הישראלי: "ניר הוביל השנה את מהפכת הריאליטי, הבאה לידי ביטוי אופטימלי במהלך השיווקי המזהיר של 'האח הגדול'" ; מנכ"ל האיגוד, תלמה בירו: "תקיפתו של ניר התקבלה על-ידינו בזעזוע, פלצות וחרדה"
  
 
סקר TIM לאוקטובר: ירידה בגלישה במרבית האתרים המובילים
לבד מוואלה ומאקו של קשת, נחלשו החודש רוב האתרים המובילים ; הפער בין אתרי הספורט ספורט5 ו-ONE מצטמצם ; אתר "גלובס" ממשיך להוביל מבין האתרים הכלכליים בגלישה ממקומות העבודה
  
 
אתר Mako של זכיינית ערוץ 2 קשת יעלה לאוויר בשבועיים הקרובים
באתר ניתנת בולטות מיוחדת לתכני הטלוויזיה של קשת ; האתר כולל שיתוף-פעולה נרחב עם דפי זהב, שמאפשר לגולשים לצפות באתרי הנישה השונים של הקבוצה ועדיין להישאר באתר Mako
  
 

<    1234567891011   

   נמצאו 173 כתבות   |   עמוד 11 מתוך 11