אחרי שנתיים: גוף הפרסום MASA מתפרק ■ הגוף היה משותף לנענע10 ולמיקרוסופט, ובעבר אף מכר שטחי פרסום בעמוד הבית של פייסבוק
עדי אייל הקים את חטיבת הקונסיומר והאונליין במיקרוסופט וניהל את אתר MSN המקומי ■ יזם את השת"פ המסחרי בין מיקרוסופט לנענע10 והקמת גוף המדיה MASA ■ טרם נודע מי יחליפו
האתר החדש יכלול עדכונים מעולם הבידור בארץ ובחו"ל ■ במסגרת שיתוף-הפעולה, אתר Eonline יפעל באופן בלעדי תחת msn ישראל, ואילו המדיה הפרסומית בו תשווק ע"י MASA
אליאב, שנבחר לאחד מ-10 המנהלים פורצי הדרך ב-2010: "עשינו מהלכים ששינו את פני השוק האינטרנט בישראל" ■ "בשנה הבאה נתמקד בקצירת פירות"
המיזם פותח בשנתיים האחרונות ע"י רונן ארז, מייסד האתר להשמה משפטית "קודקס", ואולג גולינקר ■ הזירה החדשה תעלה תחילה ב-4 אתרים - "גלובס", nrg, נענע10 ו-msn ישראל
היום אחר-הצהריים הותקפו האתרים msn ישראל, האתר של קוקה-קולה ישראל, הוטמייל ישראל וכן אתר "ג'רוזלם פוסט" - ככל הנראה ע"י האקרים טורקיים-פלסטיניים
MASA, גוף מכירת המדיה החדש בראשות גיא אליאב שהקימו האתרים נענע10 ו-msn ישראל , קיים אתמול כנס למפרסמים בו הוצג סרטון לכאורה מהסדרה הפרודית "היטלר", שהוסרה מ-YouTube עקב הפרת זכויות יוצרים ■ מנכ"ל וואלה: "חוסר טעם ושיפוט בין טוב לרע" ■ הווידיאו הוסר במהלך היום מהרשת
לצד וואלה, ynet והגוש התהווה של נענע10, קיימת בישראל קבוצה רביעית למכירת מדיה באינטרנט: ווב 3.0 ■ האם בקרוב אתר שלא ישתייך לקבוצה כזו יצליח לשרוד? ■ ראיון עם המייסדים שחף בר-גפן ופז דרור
זאת, כמהלך ראשון במסגרת שיתוף הפעולה האסטרטגי עם נענע10 ■ במסגרת ההשקה, יספק msn ישראל גם תכנים מחברת החדשות של ערוץ 10 ומנענע10, לצד תכנים נוספים שיגיעו מאתרים אחרים, בהם אתר הספורט one
שנת המשבר של 2009 חלפה על פני האינטרנט הישראלי בקלות יחסית: הפרסום לא נפגע, וכמה עסקאות מהותיות מיצבו את השחקנים בעמדות חדשות לקראת העשור הבא ■ מה צופן העתיד לענף האינטרנט המקומי?
איך יקבלו משרדי האינטראקטיב את גוף המדיה החדש שהוליד שת"פ נענע10 ו-msn
הנדוניה של נענע10 תהיה תכני הווידיאו של ערוץ 10, ו-msn יביא את הטכנולוגיה של מיקרוסופט והטראפיק של הוטמייל ומסנג'ר ■ מחלקות המכירות באתרים יאוחדו, בניסיון לקעקע את הדואופול של וואלה ו-ynet
זאת בגין פרסומים שגויים על שוב בשני האתרים ■ ההסכם - במסגרת הליך גישור משפטי
זאת במסגרת שיתוף-פעולה לטווח ארוך עם אתר הקניות Get It
האתרים הזרים חוגגים: התחזקות ליו-טיוב, טוויטר ופייסבוק ■ בגיזרה הישראלית, האתרים של קשת ורשת ממשיכים להתחזק בחודש יולי
לנדא כיהן כסמנכ"ל הפיתוח העסקי בחטיבה כשנה ■ מיקרוסופט בתגובה: "אורי החליט לסיים את תפקידו ולפנות לאפיקים חדשים, ואנו מאחלים לו הצלחה בהמשך דרכו"