גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

אורי שפר

עוד כתבות

אורי שפר / צלם: תמר מצפי

לפני כולם מירי רגב החליטה לא להאריך ההתקשרות עם אורי שפר

נמשכים השינויים הפרסונליים במשרד הספורט: השרה החליטה לא להאריך את הקדנציה של שפר כראש מינהל הספורט, תפקיד אותו הוא ממלא מ-2008 ■ תגובת המשרד: "נדרשת פנייה מיוחדת וחריגה לנציבות על מנת להאריך את הקדנציה שלו"

צחי פישביין, לימור לבנת, אורי שפר / צילומים: יוסי כהן, תמר מצפי

הטוטו זורק את הכסף שלכם: 1.5 מיליון שקל על "טקס מצוינות"

למה הטוטו לא אישר הסכמי שיווק עם גופי ספורט בטענת "חוסר כדאיות", אבל "כנס מצוינות", או תרומה אחרת לכנס של אומ"ץ - כן היו שווים את הכסף?

ייבוש מרכזי הספורט? "הצעת החוק הזאת לא תעשה טוב לספורט"

מנכ"ל מרכז מכבי, נאור גלילי, מודה בראיון ל"גלובס" ששרת הספורט לימור לבנת ניצחה במאבקה להעברת כספי הטוטו ישירות לקבוצות, אבל בפועל יהיו לו מחיר

לפני כולם משרד הספורט לקופל: התפטר מההתאחדות לכדורגל ומבית"ר

במכתב ששלח ראש מינהל הספורט ד"ר אורי שפר, נכתב: "קיים ניגוד עניינים בין תפקידים אלו לבין תפקידך כיו"ר איגוד הכדורסל"

הטוטו: נקצה 20 מיליון שקל לבניית הבריכה האולימפית בווינגייט אם תיקרא "ווינר" ולא "ספידו"

ספידו חתמה בעבר על הסכם עם מכון ווינגייט, לפיו תקבל את הזכויות השמיות על הבריכה שבנייתה טרם הושלמה, עבור מיליון דולר ; חבר בקרן המתקנים של הטוטו: "לא הגיוני ש-80% מהכסף יגיע מהטוטו והבריכה לא תיקרא על שמו" ; בעלי ספידו ישראל: "יש הסכם חתום בין הצדדים"

האיש שפותח (ובעיקר סוגר) את השיבר

מתוך תקציב הספורט של מדינת ישראל, 60 מיליון שקל הגיעו ב-2008 למינהל הספורט. האיש שיושב על הברז, מחליט למי ולאן להזרים, הוא ד"ר אורי שפר שמונה על ידי השר ראלב מג'אדלה לראש מינהל הספורט. הריקושטים שהוא חוטף מהאיגודים השונים הם עצומים, כי כולם רוצים שיטפטף להם מיליונים. אבל לדבריו "המדיניות היא להשקיע דווקא בספורט עממי, בתשתיות ובבתי ספר". ומה יהיה עם הספורט המקצועני? "שהטוטו ידאג לו"

קבוצה ישראלית בבעלות פרטית יוצאת לחו"ל, מי צריך לאבטח אותה?

מינהל הספורט והשב"כ חלוקים בעניין סוגיית האבטחה של קבוצות ספורט לחו"ל ; בשב"כ דורשים שהקבוצות שבמפעלים האירופיים ישלמו עבור הוצאות אבטחה, ואילו במינהל הספורט מגלגלים את הכדור בחזרה לשב"כ