אחרי שהונדה פרשה מהפורמולה 1, סוזוקי וסובארו ויתרו על ההשתתפות באליפות העולם בראלי וקוואסאקי עזבה את המוטוג'יפי, יצרנית רכב יפנית נוספת נוטשת את הספורט המוטורי בגלל המצב הכלכלי
המשבר העולמי בענף הרכב, שגרם להונדה להודיע על פרישה מהפורמולה 1 ולסובארו וסוזוקי לוותר על ההשתתפות באליפות העולם בראלי, משפיע על חברה יפנית נוספת שלא תיקח חלק במוטוג'יפי
סובארו בחוץ, סוזוקי בחוץ, וגם פיג'ו ומיצובישי כבר אינן. סבב אליפות העולם בראלי (WRC) סופג את החבטה הכי גדולה מהמשבר העולמי בתעשיית הרכב, ובמיוחד בזאת של יפן. כרגע נותרו בו שתי יצרניות בלבד - פורד וסיטרואן - אבל ממש לא בטוח שעד ינואר הן לא ישנו את דעתן. האם לסבב המירוצים נגד השעון נגמר הזמן?
אחרי שהונדה פרשה מהפורמולה 1 וסוזוקי הודיעה כי היא עוזבת את אליפות העולם בראלי, יצרנית רכב יפנית נוספת הודיעה כי לא תתחרה השנה בראלי הפרישה אמורה לחסוך לסובארו 220 מיליון דולר בשנה
עשרה ימים בלבד לאחר שהונדה הודיעה על פרישתה מהפורמולה 1, יצרנית רכב יפנית נוספת מודיעה על צמצומים: "ההתכווצות בהיקפי מכירות הרכבים, שמקורה במצב השווקים הגלובאלי, גרמה לנו לקחת את ההחלטה"