באומן בר ריבנאי

כתבות אחרונות

 
טיב טעם/ צילום: לם וליץ סטודיו
בלעדי

תקציב הפרסום של טיב טעם עובר לבאומן-בר-ריבנאי

התקציב, בהיקף של כ-8 מיליון שקל, טופל בשנתיים האחרונות באמצעות משרד הפרסום מקאן ת"א

ענת ביין-לובוביץ' 17.07.2018

Yellow משיקה אפליקציית ארנק דיגיטלי באמצעות חברת מינט

לא לעתים קרובות רואים מהלך שיווקי שהוא תולדה של שימוש בשתי קבוצות פרסום גדולות • את האפליקציה, שמאפשרת לשלם על הקניות והדלק באמצעות באופן דיגיטלי תוך צבירת כסף על כל רכישה, פתחה חברת הטכנולוגיה מינט שבבעלות סוכנות הפרסום פובליסיס

ענת ביין-לובוביץ' 12.07.2018
מיקי בר ושוני ריבנאי / צילום: יוסי כהן

פרס מפעל חיים לשוני ריבנאי ומיקי בר, מייסדי באומן-בר-ריבנאי

הפרס יינתן לשניים במסגרת טקס פרס האפי, וזאת על היותם מעמודי התווך של תעשיית הפרסום בישראל ותרומתם הרבה לקידום ופיתוח הענף במשך למעלה מ-25 שנים

ענת ביין-לובוביץ' 26.06.2018
טיב טעם/ צילום: לם וליץ סטודיו
לפני כולם

משרד LEAD במו"מ על תקציב הפרסום של טיב טעם

היקף תקציב הפרסום של טיב טעם מוערך בכ-5 מיליון שקל בשנה • בין הצדדים קיימים עדיין פערים סביב היקפי העבודה והתשלום עליהם • נציגי טיב טעם נפגשו גם עם באומן-בר-ריבנאי, אך המגעים לא צלחו

ענת ביין-לובוביץ' 04.06.2018
יוסי לובטון / צילום: איל יצהר

פייסבוק ישראל ובאומן-בר-ריבנאי חוברים לפיילוט משותף

משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי חבר לפייסבוק ישראל כחלק מפיילוט המקרב בין חברות מבוססות אי-קומרס ועולם הפרסום המסורתי

ענת ביין-לובוביץ' 08.05.2018
קמפיין הוט / צילום מסך

שלוק מנצח: הפרסומת לפריגת - הכי אהובה וזכורה השבוע

גיאוקרטוגרפיה: באומן-בר-ריבנאי הכניס לעשירייה עוד שתי פרסומות ■ הקמפיין המושקע ביותר השבוע - לאסם פלוס - לא נכנס לדירוג

ענת ביין-לובוביץ' 29.06.2017
אמיר גיא / צילומים: איל יצהר

שוויון בין אדלר-חומסקי לבאומן-בר בתחרות קקטוס הזהב 2017

לשני המשרדים אותו ניקוד (39 נקודות) אך התפלגות זכיות שונה: לאדלר יותר פרסי זהב וכסף, לבאומן יותר ארד ■ גיתם במקום השלישי ■ ליאו ברנט רשם זכיות נאות והגיע למקום הרביעי

ענת ביין-לובוביץ' 08.06.2017
לפני כולם

באומן-בר-ריבנאי יטפל בהשקה המחודשת של נוקיה

יוסי לובטון: "אין ספק שהתגובות הנלהבות בהן התקבל המותג בהשקה המחודשת בכנס המובייל בברצלונה הן התחלה של חזרת המותג לקדמת הבמה בעולם ובשוק הסמארטפונים הישראלי"

ענת ביין-לובוביץ' 10.05.2017
יוסי לובטון /  צילום: יוסי כהן

קקטוס הזהב: באומן-בר-ריבנאי מוביל במספר המועמדויות

באומן מוביל עם 34 עבודות, אחריו אדלר-חומסקי עם 28 ■ למרות שמקאן וראובני-פרידן לא הגישו עבודות, התחרות נותרה ברובה מגרש המשחקים של המשרדים הגדולים

ענת ביין-לובוביץ' 26.04.2017
גיל סמסונוב / צלם: איל יצהר
לפני כולם

פרטנר עוזבת את באומן ומרכזת תקציב הפרסום בגליקמן

ההתקשרות עם באומן-בר-ריבנאי, שהייתה חלק ממערך הפרסום של הקבוצה, באה אל קיצה ■ בפרטנר מדברים בתקופה האחרונה עם הפרסומאי גדעון עמיחי על האפשרות כי ישתלב במערך הפרסום שלה

ענת ביין-לובוביץ' 24.04.2017
צחי גראד בפרסומת לג'וי / צילום מסך
אדלר חומסקי | לפני כולם

ספלנדיד יחליף את מעדן ג'וי של שטראוס; באומן יטפל בהשקה

הבחירה בבאומן-בר-ריבנאי לטיפול בהשקה אינה מובנת מאליה, שכן למרות החיבור לשוקולד ולממתקים מדובר במעדן של מחלבות שטראוס, שתקציבן מנוהל באדלר-חומסקי

ענת ביין-לובוביץ' 20.12.2016
קופי שוט של עלית / צילום מסך
לפני כולם

משרד גפן טים יטפל בחלק מהפרסום והדיגיטל של שטראוס

המשרד, שמקבל לראשונה דריסת רגל בתקציב שטראוס, יעבוד לצד באומן בר ריבנאי שמטפל במותג

ענת ביין-לובוביץ' 30.11.2016

בעקבות משבר y&r: תקציב יטבתה עובר לבאומן-בר-ריבנאי

תקציב הפרסום של יטבתה מוערך בכ-10 מיליון שקל ■ y&r ימשיך לטפל בחטיבת המלוחים של שטראוס

ענת ביין-לובוביץ' 27.11.2016

מקאן, אדלר וראובני - המשרדים הבולטים השנה בתחרות האפי

המהלכים של באומן-בר-ריבנאי ליוניליוור ושל ראובני-פרידן לקרולינה למקה זכו בפרסי הצטיינות על מהלכי שיווק ארוכי-טווח ■ קמפיין YOLO של מקאן זכה בתואר קמפיין השנה

ענת ביין-לובוביץ' 05.07.2016
הפרסומת לטורנדו / צילום מהיוטיוב
לפני כולם

תקציב טורנדו בהיקף 15 מיליון שקל עובר למקאן ת"א

בעלי קבוצת טורנדו: באומן משרד מצוין, אך אחרי 5 שנים הגיע הזמן להתרענן

ענת ביין-לובוביץ' 26.06.2016
אייל חומסקי / צילום: איל יצהר

הקרב על האפי: מקאן ואדלר ראש בראש במספר העבודות בגמר

למקאן ואדלר יש 10 מועמדויות לכל משרד, לעומת 7 לבאומן-בר-ריבנאי, 6 לראובני-פרידן ו-3 ליהושע TBWA

ענת ביין-לובוביץ' 30.05.2016

   123456789101112131415   

   נמצאו 243 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 16