כשאיילת צרפתי רוזן הציעה להגדיל את חטיבת החטיפים של אסם עם ה"שטוחים", כמעט כולם היו ספקנים • אבל המנהל שלה אז גזי קפלן נתן לה את החופש לקדם את הכיוון שהאמינה בו • כך, בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים ועם שם פחות קונבנציונלי, הם הצליחו לטלטל את השוק
הפער בין מחירי הבייגלה הרגיל לבייגלה ה"שטוח" מגיע ל-36% ■ מכירות שוק הבייגלה כולו צנחו מתחילת השנה ב-12.7%, והבייגלה הרגיל עלה ב-7%
הירידה במכירות ב-2013 מאפיינת את 3 המותגים המובילים: מכירות בייגל בייגל צנחו ב-15.5%, מכירות בייגלה אסם - ב-14%, ומכירות מאיר בייגל - ב-19%