השיגעון לטיסנים מילדות. הרעיון שצץ אחרי אסון השייטת. טבילת האש במלחמת לבנון השנייה. השותפויות המאכזבות, ההישגים המרשימים והתחרות העזה בשמיים ועל הקרקע, שלא פעם עוברת את הגבול. רונן נדיר, מנכ"ל ומייסד יצרנית המל"טים בלובירד, בראיון בלעדי
הודיעה על סגירת הרשתות בלו בירד, מקס מורטי, מיס סלפרידג' ודורותי פרקינס. ■מנהלת מו"מ לרכישת חלקו של חיים סקאל בשותפות במותגי טופ שופ
בכוונת הקבוצה להשיק בשנה הקרובה אתרי מסחר מקוון גם למותגים בלו בירד וגולף אנד קו
מאז שנרכשה על-ידי קבוצת גולף, רשת האופנה בלו בירד סובלת מירידה במכירות ואינה רווחית ■ מנכ"לית קבוצת גולף: "אין מה לעשות. אין מנדט להפסיד"
ההתרחבות מתוכננת ל-3 השנים הקרובות ■ בקבוצה מתכננים גם להיכנס לפעילות סיטונאית ולהכניס עוד מותגים בינלאומיים ■ קאופמן: "השוק השתנה, וגם אנחנו"
שנתיים אחרי שמכר את רשת לי קופר והציל אותה מסגירה, גידי גולדפינגר, כיום מנכ"ל בריל פשן, אופטימי ■ בראיון ל"גלובס" הוא מסביר איך זה להיות שכיר, מדוע עתידה של לי קופר עוד לפניה, ומה הוא חושב על רשתות האופנה הבינלאומיות
3 חודשים אחרי מכירת גולף ללן בלווטניק, מנכ"לית הקבוצה, אילנה קאופמן, משדרת עסקים כרגיל ■ בראיון ל"גלובס" היא מספרת על האכזבה מרשת בלו בירד וחושפת כי היא מוטרדת יותר מרשתות מחסני האופנה מאשר מהמותגים הבינלאומיים
מה שמסתמן ככישלון לא אופייני לקרן פימי, מדגיש את המהלך המזהיר שעשה צביקה בארינבוים
הקלוזינג לעסקה התעכב כיוון שלי קופר טרם חתמה על הסדר סופי עם הנושים העיקריים - בנק לאומי ובנק דיסקונט ■ בכוונת בריל להרחיב את קהל היעד של לי קופר לגילאים מבוגרים יותר
מסתמן: הרשת תידרש לצעדי התייעלות משמעותיים ושינוי מיצוב ■ צפויה החלטה על סגירת 5 סניפים, בהם החנות בקניון שבעת הכוכבים
החברה, המפעילה 36 סניפים בישראל, לא שרדה את המשבר הכלכלי העולמי שהביא לסגירת סניפים רבים בחו"ל ■ עובדי מחלקת היצוא כבר פוטרו, כל יתר 350 העובדים יפוטרו בקרוב
סכום הרכישה נחשף ב"גלובס" כבר בתחילת אוגוסט ■ מנכ"לית קבוצת גולף, אילנה קאופמן: "אנחנו מאוד מעוניינים ברכישות נוספות"
זאת על רקע חילוקי דעות בין הצדדים ■ גולף מנהלת מו"מ לרכישת רשת בלו בירד של החברה תמורת 12 מיליון שקל
לי קופר מהווה את עיקר הפעילות בקונספט שיווק, שמנסה באחרונה למכור גם את בלו בירד ואקספוז שברשותה ■ המו"מ למכירת רשת בלו בירד לאיש העסקים רן פרסברג לא הבשיל לידי עסקה
דוד עיני צפוי להשקיע עשרות מיליוני שקלים בחברה המחזיקה ברשתות האופנה לי קופר ובלו בירד ■ לפי הערכות הוא יחזיק בכמחצית ממניות החברה
גידי גולדפינגר, מנכ"ל ובעלי קונספט שיווק, מדבר על השנה הקשה שעברה על לי קופר ובלו בירד, על צעדי ההתייעלות, על חזרתו להיות בעל השליטה בחברה ועל כוונתו להוריד מחירים ולהיכנס לתחומים חדשים
למרות המבצעים, ההתייעלות והשחיקה ברווחיות - ניתוח מיוחד של מערכת ריס מגלה כי 77% מחנויות האופנה וההנעלה סיכמו את השנה עם ירידה במכירות, כאשר בענף כולו נרשמה ירידה ממוצעת של 5.2%
גבר בשלב הגמר על משרד הפרסום ענבר-מרחב-שקד ■ תקציב הפרסום של קונספט שיווק, זכיינית לי קופר, שטופל עד לאחרונה בפוגל-אוגילבי, עמד מתחילת 2009 על כמיליון דולר במחירי מחירון
התקציב טופל עד לאחרונה בפוגל-אוגילבי ■ בשלב זה מסתמן כי גלר-נסיס יטפל בתקציב ■ שיחות התקיימו גם עם משרדי הפרסום ברוקנר-נטע-יער ו-LEAD מקבוצת אדלר-חומסקי
קונספט שיווק, בעלת הזיכיון למותגי האופנה לי קופר ובלו בירד, ערכה סבב שיחות עם ענבר-מרחב-שקד, ברוקנר-נטע-יער ו-LEAD מקבוצת אדלר-חומסקי ■ בשנים האחרונות מטופל התקציב ע"י פוגל-אוגילבי