הסיפור המשמעותי של דירוג משרדי הפרסום של יפעת ב-2010 הוא התחזקות הבינוניים ובראשם יהושע, גליקמן וראובני ■ משרד שמדורג מחוץ ל-20 הגדולים מתקשה להתקיים
פרטנר נפרדו משלמור, פלאפון בדרך להיפרד מבאומן, וגם הקשר בין סלקום למקאן לא בשיאו ■ תקציבי הפרסום של חברות הסלולר, מהמשמעותיים ביותר בשוק, נמצאים בצומת דרכים
טרינגל, מנהל הניו-מדיה של גיתם BBDO, מונה גם למנכ"ל משרד סאצ'י אינטראקטיב השייך לבאומן ■ גם ביהושע TBWA מונה סמנכ"ל דיגיטל חדש - ניר ברון
המשרד הצעיר גבר במפתיע על גיתם BBDO ■ תקציב הפרסום של רשת הרהיטים האוסטרית לשנה הקרובה יעמוד על כ-20 מיליון שקל
השנה יתווספו לתחרות שתי קטגוריות חדשות: אינטגרייטד - שילוב של מהלכים חוצי מדיה, וקרפט - ציון לשבח לעבודות ברמה גבוהה במיוחד
זאת תמורת כ-90 מיליון שקל ■ הרוכשת - ד"ר יעל אלמוג, מיורשות דוד לובינסקי ■ העסקה משקפת לגיתם, שפועלת בתחומי הנדל"ן והתקשורת, שווי של כ-300 מיליון שקל
אחרי שדירגנו את משרדי הפרסום בחודש שעבר, החלטנו לעשות ביקור בית בכמה מהבולטים שביניהם ■ בחנו את עצמכם: האם הדשא המלאכותי של השכן ירוק יותר?
בשווי של 40 מיליון שקל ■ התשואה השנתית על הנכסים היא בשיעור של כ-8.3%, כשהמימון לעסקה בהיקף של 50% מעלות הנכס בוצעה באמצעות בנק אוף אמריקה
שניים מבעלי פוקס-גורן-גלעדי נמנים עם משפחת אשטרום המחזיקה ב-15% ממותג הריהוט קיקה ■ על-פי ההערכות, שני המשרדים יחלקו בסופו של דבר בתקציב הפרסום
BMW פרסמה מתחילת השנה בהיקף של 6.3 מיליון דולר במחירי מחירון ■ לאחרונה זכה גיתם גם בתקציב הפרסום של מותג הרכב אופל
אחרי שהפרסום הדיגיטלי צבר מסה קריטית בעוגת ההכנסות, החלו משרדי הפרסום לכנס את התחום חזרה אליהם ■ האם המשרדים העצמאיים ישרדו או שייבלעו ע"י גופים גדולים?
המותג צפוי לעבור השקה מחודשת בישראל, ועפ"י הערכות היקף התקציב הוא 15 מיליון שקל
■ מדובר בתקציב המוערך בכ-15 מיליון שקל ■ בנוסף, תקציב הפרסום של סובארו יעבור בתחילת השנה ל-LEAD ■ עפ"י ההערכות, גם סמל"ת, יבואנית פיאט, צפויה לצאת למכרז
כשפונים לאנשי קריאייטיב פרילאנסרים - הם שמחים לבוא, לתת עבודה, לקחת צ'ק וללכת ■ עם זאת המחויבות שלהם נמוכה, והשימוש בהם יוצר בעיה מול אנשי הקריאייטיב של המשרד
החברה החדשה, Airwave, תציע ללקוחות ענקית הפרסום טיפול בכל האספקטים של שיווק בסלולר
האווירה בפסטיבל הפרסום בקאן מוכיחה שהמיתון בתעשייה נגמר, שסוכנויות הפרסום העצמאיות הן סירות המירוץ של התעשייה - ושהישראלים ראויים להשתתף במונדיאל של עולם הפרסום
TMFאדלר חומסקיבאומן בר ריבנאייהושע TBWAמקאן תל-אביבמשרדי פרסוםענף הפרסוםפרסוםראובני פרידןתקציב פרסום