שיטת הניקוד החדשה שהנהיגו השנה בפורמולה 1 גרמה לשינוי משמעותי בענף: היא הפכה ניצחון בכל מירוץ להרבה יותר משמעותי, כשהמקום הראשון מתוגמל יותר מבעבר ■ היא גם יצרה צפיפות מטורפת בצמרת, כשעדיין בלתי אפשרי לדעת מי יהיה אלוף ב-14 בנובמבר
לפי דיווח ב"בלומברג", קבוצת בראון GP רשמה רווח של 98.5 מיליון ליש"ט בשנת 2009 - שבה זכתה באליפות היצרנים וגם באליפות הנהגים; המנהלים קיבלו 20 מיליון ליש"ט מהסכום
"הסאנדיי טיימס" פרסם את רשימת ספורטאי ההווה והעבר העשירים ביותר בבריטניה; ב-7 מתוך 10 המקומות הראשונים - אנשי ספורט מוטורי ■ אבל בשני המקומות הראשונים? כדורגלנים
הדילמה של ג'נסון באטון, אלוף הפורמולה 1: להישאר בקבוצה שלו, שנרכשה על-ידי מרצדס אבל מעוניינת להריץ נהג גרמני כמספר 1 שלה - או לעבור למקלארן, שם מספר 1 תמיד יהיה לואיס המילטון
מרצדס-בנץ רכשה 75.1% מהשליטה על הקבוצה שזכתה העונה באליפות הפורמולה 1, והפסיקה את שיתוף הפעולה עם מקלארן ■ מנהל הקבוצה, רוס בראון, ימשיך בתפקידו; עתידו של ג'נסון באטון עדיין לא ברור
מנהל קבוצת רנו לשעבר, שהושעה לכל החיים מהספורט המוטורי בעקבות פרשת ה"קראשגייט", יערער על ההחלטה ויבקש מיליון אירו על פגיעה בשמו הטוב ■ וגם: ג'נסון באטון לא מקבל העלאה
ג'נסון באטון, האלוף הטרי של פורמולה 1, צפוי להישאר בקבוצתו בראון GP ולהקפיץ את משכורתו השנתית מ-3 מיליון ליש"ט ל-8 מיליון ליש"ט
לפני פחות משנה ג'נסון באטון היה על סף פרישה - אחרי קריירה מלאה בכישלונות וללא חוזה בפורמולה 1 ■ אז איך הוא הצליח להגיע מהמקום הנמוך הזה עד לתואר אלוף העולם?
יכולת התמרון בעולם הטכנולוגיה והמשפט הם עניין קריטי כשרוצים ליצור קבוצה מנצחת בפורמולה 1. לא מאמינים? תשאלו את ג'נסון באטון וקבוצת בראון GP
תשע השנים שלו בסבב הפורמולה 1 הפכו את ג'נסון באטון לאחת הבדיחות הגדולות של הענף. בבריטניה מולדתו הוא נכנס לרשימה היוקרתית של "הספורטאים הלוזרים בהיסטוריה". אבל אז הגיעה 2009, ובאטון האומלל הסכים לקצץ 50% משכרו כדי להמשיך לנהוג בקבוצה הכושלת אותה לקח רוס בראון. חצי שנה אחרי הוא עומד בפסגת הדירוג, עם שישה ניצחונות משבעה מרוצים בדרך לאליפות מספרי האגדות של הוליווד