לגלובס נודע שמפעילות האוטובוסים הגיעו להסכם פיצויים עם המדינה על אובדן ההכנסות מדילול קווים עקב המלחמה • כדי שהסיוע שעומד על 100 מיליון שקל לא ישמש לרווחים, הוא הותנה בהשתתפות בעלי החברות ובאי חלוקת דיבידנדים עד סוף השנה • אגד ודן סירבו לתנאים
משרדי האוצר, התחבורה ועיריית ירושלים הודיעו כי חברת Jtrain ltd, בבעלות משותפת של חברת דניה סיבוס, חברת דן וחברת COMSA הספרדית, זכתה במכרז הקו הכחול של הרכבת הקלה בעיר • לפי החברה, הפעלת הקו תבוצע בהדרגה בין השנים 2028-2030, אלא שגורמים בענף מייחסים שאפתנות רבה למועדים אלו
חברות אוטובוסים מתלוננות בפני משרד התחבורה על מחסור חמור באלפי נהגים, ונסיעות מתוכננות לא יוצאות לדרכן • אלא שבדיווחים למשקיעים הן מתגאות במציאות שונה בתכלית, רווחית ויציבה, ואפילו מחלקות דיבידנדים של מאות מיליוני שקלים • כך הפך מנגנון הסבסוד של המדינה לחלק מבעיית התחבורה הציבורית
לפי משרד התחבורה, דן ואגד ביקשו להפסיק את שירותי ההסעות בתום תקופת הניסוי ב-31 בדצמבר
שינויים בהרכב הקבוצות שעברו את שלב המיון המוקדם: חברת דן נפרדה משותפותיה הסיניות, בעוד שחברה רוסית פרשה מקבוצה אחרת • ברקע: פסילת חברות סיניות בקו הירוק של הרכבת הקלה בת"א
חברת דן הודיעה הבוקר לנהגים כי אוטובוס שיש עליו פרסומות "לא צנועות" לא יוכל להיכנס לבני ברק • החברה כתבה לנהגים כי "באחריותכם לבדוק את הפרסום לפני היציאה מהחניון" • חברת דן: "משתדלים להימנע מפגיעה ברגשות הציבור, מכל סוג" • בעקבות הפרסום בגלובס ההנחיה בוטלה
בעלי מניות מיעוט בקבוצת התחבורה והנדל"ן הגישו בקשה לתביעה נגזרת נגד דירקטורים, בטענה כי השליטה בדן נמכרה בכמחצית משוויה האמיתי • דן בתגובה: "בקשה קנטרנית וחסרת בסיס שהוגשה ע"י קומץ בעלי מניות, שהעסקת מרביתם הסתיימה במסגרת תהליכי ההתייעלות והשבחת החברה"
על פי מזכר ההבנות דן תשקיע 25 מיליון שקל בתמורה להנפקת 19.2% ממניות שימקוטק
נת"ע הודיעה אתמול כי הקבוצה שמורכבת מאלקטרה, דן ואלסטום תבצע את השלב השני בפרויקט הקו הירוק של הרכבת הקלה • אלקטרה מעריכה שבמשך 25 שנות הזיכיון - בהן 5 שנות הקמה - התמורה תעמוד על 9 מיליארד שקל
ועדת המכרזים של נת"ע בחרה באלסטום, דן ואלקטרה לביצוע השלב השני בפרויקט הקו הירוק של הרכבת הקלה ובקבוצת שפיר ו-CAF הספרדית לקו הסגול • קבוצת שיכון ובינוי, CRRC ,CRCC ואגד נשארה בחוץ
אלקטריאון תספק שירות ארוך-טווח הכולל התקנה ותפעול תשתית לטעינה אלחוטית שתשרת כ-200 אוטובוסים במקביל, ודן תשלם בתמורה כ-6 מיליון שקל בשנה • בשלב הראשון המערכות יותקנו על כ-100 אוטובוסים חשמליים חדשים, ותשתית הטעינה תיפרס במסוף רידינג בת"א
לפי התביעה שהוגשה היום, נהג חברת דן סירב להעלות לאוטובוס שני אחים בני 15 ו-13 ממוצא אתיופי בשל מוצאם ואמר לחברם שהורשה לעלות לאוטובוס כי "אתיופים אף פעם לא משלמים" • מדובר בפעם השנייה שהסיוע המשפטי מגיש נגד דן תביעה לפי חוק איסור אפליה
התוכנית שמקדמת חברת דן כוללת 13 בנייני מגורים במגדלים בני 15 קומות על הרחובות הראשיים ומבנים נמוכים יותר בגובה של 7.5 קומות • התושבים מתנגדים לבנייה המסיבית
הפעילות המשותפת תתבסס על היכולות הטכנולוגיות והניסיון של ענקית האנרגיה האיטלקית SNAM, הנסחרת באיטליה לפי שווקי שוק של כ-14 מיליארד דולר, על מערך ההסעות של חברת דן, ועל מאגר הגז לוויתן בו שותפה דלק קידוחים
הנתיב המהיר אמור להיסלל לאורך כביש החוף ונתיבי איילון • בשפיים יוקמו 7,500 מקומות חנייה ובמתחם ה-1,000 בראשון לציון 3,500 מקומות חנייה • הזכיינית תפעיל עשרה קווי שאטלים בחינם על ידי צי של 200 אוטובוסים חשמליים • הפרויקט יושלם עד 2024 בהשקעה של כ-2.5 מיליארד שקל
"מי שרוצה להגיע עדיין ישלם 1,300 שקל ללילה ויקבל שירות של 5 כוכבים", כך מסרה הנהלת מלון קרלטון בת"א • וגם: הקרן הפילנתרופית הלמסלי תעניק 40 מיליון שקל לבתי חולים בארץ • השיחה
בין המשקיעים בעסקה שנסגרה בחודש שעבר - הכשרה ביטוח, דיסקונט, נורסטאר, חן למדן ודוד פתאל
בין המשקיעים בקבוצה שרכשה 40% מהמניות: הכשרה ביטוח, שלמה ביטוח, דיסקונט קפיטל, נורסטאר, חן למדן, דוד פתאל ודן פרופר • אופיר קרני מונה למנכ"ל הקבוצה
קבוצת משקיעים שגיבש בית ההשקעות ווליו בייס תרכוש 40% ממניותיהם של יותר מאלף חברי דן לפי שווי חברה של כ–1.3 מיליארד שקל, ותקבל אופציה לרכישת 10% נוספים • טרם העסקה ימכור פנחס רוטנברג, נכדו של מייסד חברת החשמל, את מניותיו בדן תמורת 140 מיליון שקל
בית ההשקעות ווליו בייס וקבוצת מנהלים בכירים, העומדים בראש קבוצת משקיעים שגיבשו לצורך הרכישה, מתכוונים לפעול להשבחתה של דן ולהכנתה להנפקה בבורסת תל אביב • ערב העסקה תרכוש חברת התחבורה את מניותיו של פנחס רוטנברג תמורת כ-130 מיליון שקל