הום סלולר נרכשה ע"י סלקום ב-2015 ■ סלקום משלימה החודש את העברתם של כל הלקוחות אליה ■ צפויה לרשום גידול משמעותי - וטכני בלבד - של ניודים חדשים לתוך הרשת שלה
המשקיעים חושבים כנראה ששוק הסלולר הולך להתכנס מבחינת מספר השחקנים ועליית מחירים תביא לעלייה ברווחים וחזרה לחלוקת דיבידנדים - זו טעות ■ הסכם גולן טלקום-סלקום הוא הדבר שהכי מפחדים ממנו כרגע בשוק
מדוע יופון והום סלולר הגיעו לסוף דרכן העצמאית, איך רמי לוי מצליח לשרוד למרות התחרות, ומה מתכנן חזי בצלאל לעשות באקספון?
העסקה נסגרה בשבוע שעבר ודווחה למשרד התקשורת לצורך אישורה ■ היקף העסקה אינו משמעותי ומוערך בכמה מיליוני שקלים בודדים, ולכן סלקום לא הייתה חייבת לדווח עליה ■ לפני כשבוע פלאפון רכשה את יופון
012 מובייל ויו-פון מדורגות כנותנות השירות הטוב ביותר במדד ההתנהגות הראויה של ארגון אמון הציבור, המתבסס על מאות תלונות ותביעות קטנות
בדיקת "כמהזה" עבור "גלובס" מגלה שללא מבצעים המחיר גבוה משמעותית: כל החברות החדשות מציעות לחבילות ללא הגבלה מחיר מחירון של 80-100 שקל בחודש, ובחברות הותיקות המחיר אף גבוה יותר ■ צפו בטבלה המלאה
חברת הסלולר מציעה מסלול ללא הגבלה הכולל שיחות, הודעות ו-1 ג'יגה גלישה ב-10 שקלים בלבד ל-3 חודשים ■ לאחר מכן יעמוד מחיר המסלול על 79 שקלים
רגע לפני נחיתת הסמארטפון של אפל רשמית בארץ, בדיקת "גלובס" מגלה כי ברוב החברות המחיר נכון לעכשיו נע סביב 4,000 שקל ■ מי הזולה ביותר, מי היקרה, האם כדאי לשדרג, ומה קורה למחירי הסמאטרפונים הלוהטים?
האייפון 5 יתחיל להימכר בישראל לצד 50 מדינות נוספות, כאשר כבר עכשיו הוא נמכר ב-47 מדינות
אריאל שרייבר מ-YouPhone בכנס "גו מובייל": "נהיה שחקן לגיטימי לטווח ארוך" ■ גולן טלקום: "המודל שלנו לא יוביל להפסד" ■ המועצה לצרכנות: "החברות אומרות חצאי אמת לצרכנים" ■ סלקום, פרטנר ופלאפון סירבו כולן להשתתף בפאנל
משרד התקשורת בחר במודע להרוג את המפעילות רמי לוי והום סלולר
לאחר שחברות הסלולר הוותיקות סירבו להפחית את מחירי השימוש, פנו המפעילים למשרד התקשורת בדרישה שיסייע להם ■ ספק אם המשרד יוכל לעזור ■ המפעילים טוענים: איננו יכולים להתחרות במחירים של הוט מובייל וגולן טלקום
מפעילת הסלולר מבית הום סנטר תספק את המכשירים עד אמצע השבוע ■ רשת החנויות Best Mobile תמכור את המכשיר ב-3,680 שקל ב-24 תשלומים
"גלובס" חושף את היקף הניודים מאז הוצתה התחרות בשוק הסלולר ■ האטה בגיוס לרמי לוי - מגייס רק 200 לקוחות ביום ■ גולן: עברנו את ה-30 אלף לקוחות
ענף הפרסום מתאים את עצמו למציאות החדשה: שחקני הסלולר, שהשקיעו עד כה בעיקר בפרסום תדמיתי, ייאלצו להיכנס לזירה של המחיר, אך בטווח הארוך הם יידרשו ליצור בידול ■ וגם: מה יקרה עם תקציבי הפרסום של השחקנים החדשים?
השוואת מחירי מכשירים פופולריים כמו גלקסי 2S מגלה כי הום סלולר הזולה ביותר ■ אייפון S4 הכי זול בהוט מובייל ■ הצרכן מתרגל לרכוש מכשיר וזמן אוויר לחוד
חברות הסלולר החדשות השיקו את מרכולתן, והחברות הוותיקות נכנסות לקרב ■ בכיר לשעבר: "אי-אפשר להישאר עם 230 שקל לחודש כשאחר מציע ב-89"
לא צריך להיות חזירים. הרפורמה בשוק הסלולר הצליחה מעל ומעבר למצופה
גלי ההדף של המהפכה בשוק הסלולר יורגשו גם בשוק הקווי
חברות הסלולר החדשות משנות במהירות את מעמדו של צרכן הסלולר הישראלי, שהיה עד היום בבחינת שבוי ונרמס ע"י סלקום, פלאפון ואורנג' ■ על רקע התהפוכות בענף, מאיר "גלובס" כמה זוויות שכדאי לשים אליהן לב