במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - רשת ישרוטל עם השקעה של כ-1.1 מיליון שקל
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - סופר-פארם עם השקעה של כ-1.69 מיליון שקל
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - מי עדן עם קמפיין חיים בוהן שהפך לחיים כהן
עוד בטבלת המותגים המושקעים: הפרסום הנגטיבי מרים ראש עם הקרב בין מי עדן ותמי 4
אור ירוק לסביבה: טל פרידמן, "איש הדשא", כובש השבוע את פסגת דירוג המותגים המושקעים
במקום השני השבוע בטבלת המותגים המושקעים: סופר-פארם עם השקעה של כ-1.5 מיליון שקל
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - HOT עם השקעה בפרסום של כ-2.4 מיליון שקל
בזק מנסה להעביר את המסר שהכי טוב בבית - ו-013 נטוויז'ן מתחרה איתה בתחום זה
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים: מזרחי-טפחות עם השקעה של כ-1.61 מיליון שקל
עוד בטבלת המותגים המושקעים: HOT מפרסמת את ערוץ קומדי סנטרל, ו-yes מפרסמת את ערוץ yes Comedy
אל מול שחיקה ברווחיות ורגולציה קשוחה, חברות הסלולר יוצאות לקרב עם הסמארטפונים
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - פרטנר עם השקעה של כ-1.7 מיליון שקל
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים: בזק - עם השקעה בפרסום של כ-2 מיליון שקל
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים השבועית - פלאפון עם השקעה של כמיליון שקל
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - ישראכרט, שמציעה הנחות לשלל מופעי חנוכה תמורת כוכבים, עם קמפיין בהשקעה של כ-1.81 מיליון שקל
יבואני הרכב מעלים שלל קמפיינים מושקעים לקראת סוף השנה במטרה לנקות את המחסנים ■ במרכז העיניינים: מאזדה 5 החדשה ומאזדה 2 ■ HOT ממשיכה לחמם את המסך
דירוג המותגים השנתילהט"ביםהפקולטהמותגיםמותגים בינלאומיים