וושינגטון פוסט

כתבות אחרונות

 
יצחק בוז'י הרצוג / צילום: תמר מצפי

הרצוג: "מבחינתנו ארה"ב היא בעלת ברית אסטרטגית, לא פוליטית"

בראיון ל"וושינגטון פוסט" אומר מנהיג המחנה הציוני: במקום לפעול נגד אובמה או להתמודד עם קרי, "הייתי מעדיף לנהל שיחות אינטימיות (עם האמריקאים) ולחדש את האמון הנחוץ בין ישראל לארה"ב"

רן דגוני, וושינגטון 22.02.2015
 עמוד ענן   / צילום: רויטרס

"CIA והמוסד חיסלו את מורניה בשלט רחוק מת"א"

היזמה להתנקשות – של המוסד ■ סוכנים אמריקאים איתרו את מורניה, אך ישראל התעקשה להפעיל את הפצצה משטחה, כ"נקמה" ■ CIA סייע בהרכבת הפצצה, והיא נוסתה במתקן של הסוכנות בקרוליינה הצפונית כדי לוודא שלא ייפגעו חפים מפשע

רן דגוני, וושינגטון 31.01.2015
בנימין נתניהו ברק אובמה / צילום: רויטרס

חושף כינוי ה"צ'יקן-שיט": "נתניהו אסון, מזיק לישראל"

ג'פרי גולדברג: "נתניהו מקומם את הממשל, הדמוקרטים והיהודים בארה"ב" ■ הנזק שהוא ליחסי ישראל-ארה"ב עלול להיות "בלתי הפיך" ■ "וושינגטון פוסט": "נתניהו מרחיק דור שלם של אמריקאים; הופך את ישראל לעוד עניין ימני"

רן דגוני, וושינגטון 28.01.2015

האם שלדון אדלסון יקנה את עיתון ה"ניו-יורק טיימס"?

(עדכון) - אדלסון: "בתנ"ך לא כתוב על מדינת ישראל דמוקרטית" ■ בכנס המועצה הישראלית האמריקאית הביעו אדלסון וסבן צער על שלא קנו את "וושינגטון פוסט"

רן דגוני, וושינגטון 10.11.2014
משה בוגי יעלון / צילום: תמר מצפי

יעלון: "כל עוד נתניהו מתנהל נכונה, למה שאצא נגדו?"

שר הביטחון אומר בראיון ל"וושינגטון פוסט": "אם העם בישראל ירצה (שאהיה רה"מ), אצטרך לשקול זאת" ■ תוקף שוב בחריפות, בלי לנקוב בשמות, את ממשל אובמה, מאשימו ב"בורות", אך אומר על הקשיים עם ארה"ב: "התגברנו עליהם"

רן דגוני, וושינגטון 26.10.2014
קורא של ה"וושינגטון פוסט" / צילום: רויטרס

העורך האגדי של "וושינגטון פוסט" הלך לעולמו בגיל 93

בן ברדלי, שעמד בראש העיתון במשך יותר מ-20 שנה והיה אחראי במידה רבה על חשיפת פרשת ווטרגייט, סבל בשנים האחרונות ממחלת האלצהיימר

אתר חדשות ערוץ 2 22.10.2014
מתנדב בצבא העיראקי הנלחם בדאע"ש  / צילום: רויטרס

קול מהמפרץ הפרסי: איפה זעם המוסלמים נגד דאע"ש?

אקדמאית בדובאי: "היכן המחאה? האם ייתכן שהפגנות התמיכה בפלסטינים פופולריות מפני שהמוסלמים שונאים את ישראל יותר מאשר את כנופיות הפושעים שחטפו את נרטיב האיסלאם"?

רן דגוני, וושינגטון 02.09.2014
עזה - צוק איתן/ צילום: רויטרס

"וושינגטון פוסט": תושבי עזה מתחילים להתאכזב מחמאס

תושב בית לאהיה: "כל הפלגים הפלסטיניים צריכים להפסיק לשגר רקטות. די" ■ מורה מהרצועה: "חמאס היה צריך לקבל את הפסקת האש. היא היתה מונעת את שפיכות הדמים" ■ הביקורת אינה משקפת בהכרח שחיקת התמיכה בארגון

רן דגוני, וושינגטון 13.08.2014
חמאס / צילום: רויטרס

תעמולה במיטבה: מה לא בסדר בתמונה הזו של דובר חמאס

ניק קייסי, כתב ה"וול סטריט ג'ורנל", פרסם תמונה שבה מופיע דובר החמאס יושב בבית-החולים שיפא ומצטלם כשמאחוריו תמונת רקע של הרס ■ "אני תוהה כיצד מרגישים החולים בבית-החולים שיפא, בזמן שחמאס מנצלים את בית-החולים"

שירות גלובס 23.07.2014

וושינגטון פוסט בהתקפה ברוטלית על ג'ון קרי: הוא הזוי ומנותק

עם בואו של קרי לישראל לסבב שיחות נוסף, כותב העיתון: "ההזיות המזרח-תיכוניות שלו - מסוכנות" ■ "שר החוץ האמריקאי טעה בכל הערכותיו על מוקדי המתיחות הגלובליים"

רן דגוני, וושינגטון 01.04.2014

וושינגטון פוסט: אובמה מוכן ללחוץ על נתניהו, לא על עבאס

במאמר פרשנות לקראת פגישת עבאס עם אובמה בבית הלבן היום, כותב פרשן בכיר בעיתון: נשיא ארה"ב מאמין שעבאס הוא מפתח מוזהב לשלום במזה"ת, ושנתניהו הוא קלקלן פוטנציאלי

רן דגוני 17.03.2014

עשור לפייסבוק, 15 שנה לגוגל: תיחנקו, חמדניות ללא גבול

שתי מפלצות הרשת מחזיקות במקום שכואב את גופי התקשורת העיתונאיים - וגורפות על הדרך כמעט את כל הקופה. ג'ף בזוס משקיע במערכת "וושינגטון פוסט"? שיהיה לו לבריאות

רותם דנון 05.02.2014

כך קוטלים שר-חוץ בארה"ב: "קרי - קלקלן שוגה באשליות"

"וושינגטון פוסט" על "ממלכת הפנטזיות" של קרי: עד האביב, תרוסן תוכנית הגרעין של איראן, במצרים יקום משטר דמוקרטי-ליברלי, אסד יפרוש וישראל, והפלסטינים יסכימו על התנאים להקמת מדינה פלסטינית ■ "באיזה עולם הוא חי?"

רן דגוני, וושינגטון 12.11.2013

נשיא טורקיה: "יחסי ישראל-טורקיה מתקדמים בכיוון הנכון"

עבדאללה גול התראיין ל"וושינגטון פוסט" והדגיש כי חלה התחממות ביחסים בין ישראל לטורקיה בעקבות ההתנצלות הישראלית על פרשת המרמרה: "הפגישות מתנהלות בצורה חיובית, ויש משלחות שעוברות ושבות בין המדינות"

אתר חדשות ערוץ 2 24.09.2013

רוחאני קורץ למערב לקראת עצרת האו"ם: "העולם השתנה"

24 שעות אחרי ראיון ל-NBC, מפרסם נשיא איראן מאמר דעה ב"וושינגטון פוסט" ■ האם ייפגשו רוחאני ונשיא ארה"ב ברק אובמה בשבוע הבא במטה האו"ם?

רן דגוני, וושינגטון 20.09.2013

"ישראל - קדימות עליונה של הריגול הנגדי האמריקאי"

מסמך חדש שסיפק סנודן ונחשף היום ב"וושינגטון פוסט": ברשימת הקדימויות של המודיעין האמריקאי גם איראן, קובה, רוסיה, פקיסטאן וסין

רן דגוני, וושינגטון 29.08.2013

   12345678   

   נמצאו 113 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 8