ראוי שכולנו - צרכנים, מצביעים ומשתתפים בדיון הציבורי בסוגיית אסדרת תקשורת - ניתן את הדעת על עידוד תשתית ברגולציה ולא רק על המחירים לצרכן
אלכס ג'נקינגס, עורך מגזין הפרסום והשיווק "Contagious", ישתתף בוועידת MAD של "גלובס" בהרצאת אורח מיוחדת בנושא "סוד ההצלחה של סוכנויות הפרסום המובילות"
המגמה בישראל מתפתחת באיטיות, מאחר שהצרכן הישראלי קונה און-ליין רק משני טעמים עיקריים: דברים שלא ניתן למצוא בחנויות בארץ - או דברים שיקר יותר לרכוש אותם בחנות
וינשטיין תתארח בוועידת MAD של "גלובס" להרצאת אורחת במסגרת מושב "הבריף החדש", שיעסוק במשימות החדשות של עולם הפרסום והשיווק
מפגש TechDate של מקאן, שנועד לחבר בין מותגים לסטארט-אפים, התקיים במסגרת ועידת MAD ■ מספר סטארט-אפים ישראליים הציגו בו פתרונות יצירתיים לצרכים המתעוררים בעולמות השיווק והפרסום
איך מתמודדים עם האתגר הדיגיטלי? פאנל של אנשי שיווק ופרסום בוועידת MAD התמודד עם השאלה - וקבע כי אנשי שיווק שלא יבינו את העולם הדיגיטלי כבר לא רלוונטיים בתחום
אביגיל פוזנר, בכירה בגוגל העולמית, ניסתה להסביר בוועידת MAD מה הופך לוויראלי באינטרנט: "הצורך לשתף ולזכות בתגובות ולייקים הוא חלק מהטבע החברותי שלנו"
גיורא בר-דעה, המשנה למנכ"ל קבוצת שטראוס, סיפר בוועידת MAD כי הוא מתמודד לא רק עם האתגרים המיידיים שמייצרת הטכנלוגיה, אלא גם נערך לעתיד
העיתונאי ג'רארד רייל הדגים בוועידת MAD את דרך העבודה של העיתונות החוקרת באמצעות הסיפור המטלטל של "סוויס ליקס"
הזוכים בתחרות הפורמטים של ארמוזה ו"גלובס": בישול בתנאי הישרדות ופורמט קואצ'ינג ■ מפתחי הפורמטים - עמנואל רוזן, ציפי רוזנבלום וטל רוזנטל - יקבלו 30 אלף דולר להפקת פיילוטים ולהפצה בינלאומית
הזוכים בתחרות יטוסו לסדנת פרסום לצעירים שתיערך בלאס וגאס במסגרת תחרות הפרסום הבינלאומית LIA
מושב "הדור האבוד" בוועידת MAD של "גלובס" ניסה לבדוק את האפשרויות לפנות לבני דור ה-Y וה-Z
כ-2,500 מקבלי החלטות ובכירים בענפי התקשורת והמדיה, השיווק, הפרסום, הסלולר, הטלוויזיה והטכנולוגיה התכנסו לדיונים על האתגרים הגדולים בתחום
היימן, סגן נשיא ב-AOL, בוועידת MAD: "הפרסום בווידיאו אונליין יגיע ב-2015 ל-7 מיליארד דולר" ■ גרג וויליאמס מ-"Wired Magazine": "כל סמארטפון מציע היום יכולות עיבוד פי 300 ממה שהביא את האדם הראשון לירח"
המשתתפים בפאנל "אסטרטגיות שיווק פרסונליות -ניתוח התנהגות, רגש ונאמנות", בוועידת MAD של "גלובס", שוחחו על חדירה לפרטיות לעומת שירות מיטבי ללקוח - ועל המשבר במגה
המשנה למנכ"ל בזק בוועידת MAD של "גלובס": "היתרונות של חברת תקשורת בתחום הבית החכם הן ברורות: אנחנו נמצאים כבר בבית ויודעים כיצד לרשת אותו"
בינה מלאכותיתבנק הפועליםאירועים ומינוייםמדד המותגיםמדד המותגים 2021מדד המותגים 2022מדד המותגים 2023מותגיםפייסבוקשיווק