חברות מדיה

כתבות אחרונות

 
נבו כרמי / צילום: עופר חג'יוב
בלעדי

נבו כרמי פורש מניהול חברת המדיה TMF

נבו כרמי, המכהן כמנכ"ל משותף, פורש מהניהול השוטף של TMF ויישאר בתפקיד סגן יו"ר החברה • סביר להניח כי גיא שמחון יישאר מנכ"ל יחיד, אך תחתיו ימונו סגנים חזקים

ענת ביין-לובוביץ' 12.10.2021
גורי אלפי, גלית חוגי וסקאזי אתמול באולפן רדיו תל אביב במטה ראפיד / צילום: שגיא שלפר

דרמה ברדיו האזורי: חברת מדיה חדשה תשווק פרסום של שש תחנות שהיו בשפ”א

אודליה ספרן, שהייתה סמנכ"לית השיווק והמכירות ברדיו תל אביב, מקימה חברת מדיה שתשווק את הזמן הפרסום של רדיו תל אביב, גלי ישראל, רדיו חיפה, רדיו דרום, 99.5 חם אש ודרום 101.5 • מדובר בפעם הראשונה מזה 20 שנה ששפ"א נתקלת במתחרה חזקה

ענת ביין-לובוביץ' 05.10.2021
יוליה שבלזון ושימי המיאס / צילום: אוסף פרטי
בלעדי

חילופים בצמרת מדיה קום קונקשנס: שימי המיאס ויוליה שבלזון יכהנו כמנכ"לים משותפים

ירון פאריזון, שמנהל את החברה מאז הקמתה לפני כ-6 שנים, עוזב את תפקידו וימונה למנכ"ל מדיה קום אוסטרליה וניו זילנד • את מקומו יתפסו שימי המיאס ויוליה שבלזון

ענת ביין-לובוביץ' 05.05.2021
פררו רושה
תקציב מדיה | בלעדי

שלוש חברות מתמודדות על תקציב המדיה של פררו רושה

ההיקף השנתי של תקציב המדיה של חברת הממתקים עומד על כ-20 מיליון שקל • לגלובס נודע כי מדיה קום, זניט מדיה ודנטסו ישראל מתמודדות על התקציב

ענת ביין-לובוביץ' 26.04.2021
מתוך קמפיין סלקום / צילום: צילום מסך

הקורונה, הבחירות ופסח: זה השילוש שהקפיץ את הביקוש לפרסום בטלוויזיה

לדברי בכירים בענף המדיה, בשבוע האחרון הוכפל זמן הפרסום בפריים-טיים לעומת ינואר, והגיע עד לכ-45 דקות • למרות הצפיפות במקבצי הפרסומות, הביקוש עדיין גבוה מההיצע - והמחירים בעלייה

ענת ביין-לובוביץ' 09.03.2021
הרשות השנייה לוגו

הרשות השנייה מקפיאה את המגבלה על רכישת זמן פרסום בטלוויזיה

לאחר שימוע ציבורי, חוות-דעת של רשות התחרות ותוצאות מחקר של חברת הייעוץ דלויט, החליטה הרשות להסיר את המגבלה • עפ"י המחקר, "לאור שינויים שחלו בשוק הפרסום, כלי ההתערבות הנוכחי לא נותן מענה לחוסר האיזון"

ענת ביין-לובוביץ' 17.01.2021
איציק וייץ, מנכ"ל קרסו מוטורס / צילום: אלעד גוטמן
תקציב מדיה | בלעדי

סמארט מדיה תטפל בתקציב המדיה של קבוצת קרסו

לגלובס נודע כי תקציב המדיה של הקבוצה בהיקף 15 מיליון שקל חוזר לחברת סמארט מדיה מקבוצת פובליסיס • התקציב טופל בשנים האחרונות במשרד הפרסום ענבר-מרחב

ענת ביין-לובוביץ' 22.11.2020
צפייה בשידורי ספורט מקוונים בפארק בדטרויט, ארה”ב  / צילום: Rodney Coleman-Robinson, רויטרס

חיים בזרם: התפשטות הקורונה מצמיחה את תעשיית הסטרימינג העולמית

ההגבלות על פתיחת בתי קולנוע ואולמות מופעים למניעת התפשטות הווירוס יובילו להמשך גידול בצריכה של שירותי מדיה מקוונים • חברות המדיה שמספקות שירותי צפייה ישירה באינטרנט, צפויות ליהנות מעולם פוסט-קורונה

גיא בית אור ואילנית שרף 29.07.2020
סונדר פיצ'אי, מנכ"ל גוגל (מימין) / צילום: רויטרס / HANNIBAL HANSCHKE

גוגל נגד חברות המדיה: תנו לנו מידע או שלא נציג אצלכם פרסומות

אתרי מדיה מתכננים לבקש את רשות המשתמשים באופן נפרד כדי להציג להם פרסומות מותאמות אישית וכדי לאסוף עליהם מידע • המשמעות עבור גוגל היא פגיעה ניכרת ביכולות הפרסום שלה • מכיוון שגוגל שולטת בשוק הפרסום כולו, אם תממש את האיום הכנסות חברות המדיה ייפגעו משמעותית

יסמין יבלונקו 01.07.2020

"זה הזמן שבו מפרסמים צריכים לגלות רגישות יתר בקמפיינים"

חברות המדיה תומכות בתקנות הפרסום של גוגל ופייסבוק, שמגדירות פרסום שקשור לקורונה כרגיש • מנכ"ל יוניברסל דיגיטל, אופיר כהן: "צריך להבין שיש בפלטפורמות הדיגיטליות יותר פורצים ורמאים משומרים, ויש להניח שהסגירה רחוקה מלהיות הרמטית"

ענת ביין-לובוביץ' 24.03.2020
בניין קשת / צילום: תמר מצפי, גלובס

בעקבות הצניחה בביקוש לפרסום: קשת ורשת מורידות מחירים

מחירי הפרסום חזרו למחירי טרום חג הפסח - מדובר בהוזלה של כ-15% • על פניו מדובר במהלך שמיועד להחזיר מפרסמים לטלוויזיה, אך אפשר להעריך בזהירות כי הסיכוי שלו להשפיע איננו גבוה

ענת ביין-לובוביץ' 17.03.2020
גיא שמחון/צילום: איל יצהר

חברת המדיה TMF מוציאה 30% מהעובדים לחופשה ללא תשלום

בינתיים TMF היא חברת המדיה היחידה שנקטה צעד זה, אך על רקע התגברות ביטולי הקמפיינים וההערכה כי הצניחה בהיקפי הפרסום בצל משבר הקורונה רחוקה מלהסתיים, גוברות ההערכות כי חברות מדיה נוספות ומשרדי פרסום ייאלצו בקרוב לבצע צעדים דומים

ענת ביין-לובוביץ' 15.03.2020
אילן צחי  / צילום: איל יצהר, גלובס
בלעדי

שינויים בצמרת חברת זניט מדיה מקבוצת פובליסיס

8 חודשים לאחר כניסתו לתפקיד מנכ"ל חברת המדיה, משלים אילן צחי שינוי ארגוני הכולל חילופי גברי בהנהלה והכנסת תפקידים שלא היו לפני כן • בין היתר מינה צחי למשנה למנכ"ל את רונית מרדכי, שעבדה לפני כן בחברות מדיה ובקרת מדיה וכן כמנהלת מחלקת המכירות בקשת

ענת ביין-לובוביץ' 26.02.2020
תקציב מדיה | בלעדי

בדרך למכרז? אסם בוחנת את המשך ניהול תקציב המדיה שלה

הנהלת אסם מנהלת בשבועות האחרונים פגישות עם מנהלי חברות המדיה הגדולות במטרה לבחון את אופן ניהול תקציב המדיה • היקף התקציב עומד על כ-80 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 11.02.2020
בלעדי

מבטלים את הרף? הרשות השנייה תמנה מומחה כלכלי שיבחן מחדש את הגבלת רכש המדיה

שוק רכש המדיה בישראל נחשב לריכוזי מאוד עם מספר שחקנים מצומצם • המומחה הכלכלי שתמנה הרשות יבחן את שוק המדיה המקומי ויגבש חוות-דעת בנוגע לצורך להגביל את כוחן של חברות המדיה

ענת ביין-לובוביץ' 07.01.2020
כפיר אברהם - מנכ"ל רקיט בנקיזר ישראל / צילום: עינת לברון

אחרי שטראוס: גם רקיט בנקיזר הכריעה מי ינהל את תקציב המדיה שלה

החברה ניהלה בשבועות האחרונים התמודדות על התקציב בהיקף של כ-15 מיליון שקל בין ענבר מרחב g המלווה בחברת המדיה יוניברסל מקאן למשרד לעומק התודעה שלווה ע"י חברת המדיה יוניון • רקיט נחשבת למפרסמת גדולה עם מותגים כמו קולון, וניש קליה, שול וכו'

ענת ביין-לובוביץ' 04.12.2019

   12345678910111213   

   נמצאו 194 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 13