המושב יסקור את השינויים הדרמטיים בשוק הטלוויזיה בישראל בעקבות כניסת מתחרים חדשים לשוק ויבחן את ההשפעה שתהיה לכך על שוק התקשורת בכללותו
הפרויקט אמור להתבסס על אנדרואיד טי וי ■ ניתוח שוק: 2017 תהיה שנת המפץ הגדול של הטלוויזיה בישראל ■ LEAD יטפל בתקציב מיזם הטלוויזיה האינטרנטי של yes ■ הדד-ליין: ברבעון הרביעי
בהודעת החברה לא פורט מה יכלול שיתוף-הפעולה הזה, מעבר לכפתור ייעודי בשלט שיאפשר גישה קלה לתכני נטפליקס ■ שירות הטלוויזיה של פרטנר יושק במהלך יוני
המיזם אמור לתת מענה לתחרות הגוברת עם השחקניות החדשות בשוק הטלוויזיה, והתמודדו בו גם ברוקנר יער לוי ופרסום אברהם
החברה נכנסת לתחום ה-IPTV – שידורי טלוויזיה על תשתית האינטרנט, תחת מותג חדש smart ■ תציע גם חבילת טריפל הכוללת טלוויזיה, ספק אינטרנט ותשתית ב-100 שקל לחודש
המותג החדש, NEXT TV, יפנה לצופים צעירים שאינם מחוברים לטלוויזיה רב-ערוצית ויאפשר לצפות בתוכן של הוט ובתוכן מובחר מהעולם באמצעות סמארטפונים, טאבלטים ומחשבים, ב-49 שקל לחודש
גורמים בשוק הטלוויזיה: נטפליקס מתרגמת לעברית תוכן זר בכמויות אדירות לקראת כניסה מסודרת לשוק המקומי ■ פרטנר עשויה להיפגע
המיזם החדש, שיוקם כגוף נפרד, צפוי לתת מענה לשחקניות תוכן חדשות כמו סלקום TV ופרטנר מצד אחד, וקודי ודומיו מצד אחר ■ בשל ניגודי אינטרסים, רוב המשרדים הגדולים לא יוכלו לטפל בתקציב
נערכת לתחרות מול סלקום ולכניסת פרטנר: החבילה תשודר דרך האינטרנט במחיר מוזל של 99 שקל בחודש
כל אחת מהחברות מתמחה בתחום ספציפי בעולם הטלוויזיה, וביחד יספקו פתרון ייעודי כולל VOD כדי להעביר תוכן טלוויזיוני על גבי האינטרנט ■ במקביל, פרטנר מגייסת טכנאים וגם עוסקת ברכש תוכן
2 מיליון יוזרים ייחודיים מדי חודש - יותר מאשר קשת, רשת או ערוץ 10 - זה הנתון שבעזרתו מנסה גוגל למשוך תקציבי פרסום מערוצי הברודקאסט ליוטיוב
דורי בן-משה מאריקסון העולמית מתייחס לעתיד של הטלוויזיה הרב-ערוצית ולצורך של חברות התקשורת להמציא את עצמן מחדש
במסגרת הקשיים של הוט בפריסה האוניברסלית, מסתמנת פשרה לפיה החברה תעביר את שידורי הטלוויזיה שלה במקומות שאין לה בהם תשתית, דרך האינטרנט על תשתית בזק ■ הבעיה: בפריפריה לא תהיה חלופה לאינטרנט של בזק
אמיר גילת הקים מיזם בשם Now TV, שמציג תוכניות אינטרנטיות קצרות, בהן תוכנית אירוח בהנחייתו של צחי נוי ■ המודל העסקי מתבסס ברובו על תוכן שיווקי
ערוץ 10 וזכייניות ערוץ 2 קשת ורשת מתלוננות על זליגת התקציבים מהטלוויזיה לגוגל ופייסבוק ■ אלא במקום מכתבים בכייניים כדאי לערוצי הטלוויזיה הישראלים לנצל את הזמן ולהיערך לקרב ההישרדות של המצאתם מחדש
שלושת המנחים לשעבר של תוכנית הרכב המצליחה של ה-BBC ייצרו תוכנית חדשה עבור אמזון פריים
Apple TVFREE TVNETFLIX (נטפליקס)yesאפלדיסני פלוסהוטטלוויזיהסטרימינגפרטנר