חצי חינם, מחסני להב, קו-אופ ופרש מרקט הורידו את הגבינה הצהובה "נעם" במעדנייה ואת כל יתר מוצרי טרה שבפיקוח, וזאת עקב צמצום ההנחות לרשתות
טרה השיקה ביולי 2013 את סדרת הגבינות הצהובות ללא חומר משמר ■ בתקופה זו צמחו מכירות הקטגוריה כולה ב-5%, והגידול הכספי היה 11% בשל עליות מחיר
המהלכים נבחרו ע"י ועדת החדשנות באיגוד השיווק הישראלי, אשר מעניקה מדי רבעון את פרס ההשקה המנצחת למהלכים יוצאי דופן
הדבר האחרון שהצרכן צריך זה עוד ועדה שתמרח אותו בסיסמאות
בשבוע שעבר הפסיקה טרה את האספקה למסעדות ■ מנכ"ל טרה: "לא תיכננו שנצטרך כבר בשלב הזה להגדיל את הייצור. לצערנו יש מחסור על חלק מהמדפים"
לדברי בעל פיצרייה, סוכן של טרה קיבל הוראה להודיע ללקוחות לפנות למתחרים, אך גם בתנובה לא מיהרו לספק את הסחורה
גבינת "נעם" של טרה לא הצליחה להשפיע על מכירות תנובה שנותרו ללא שינוי בשל עלייה כוללת במכירות השוק ■ טרה כבשה במדף נתח של 13.3% מהמכירות ובשבוע האחרון הנתח הכספי שלה הגיע ל-20.5%
מדובר במגרש בשטח 3 דונם, הממוקם בפינת הרחובות דרך אילת וגבולות, עליו תב"ע מאושרת להקמת פרויקט מגורים בן 230 דירות בשטח ממוצע של 60 מ"ר לדירה ועוד זכויות להקמת כאלף מ"ר למטרת מסחר
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לביטוח 9 מיליון עם שני כהן היא האהובה ביותר השבוע
המכירות הכספיות עלו במחצית הראשונה בעקבות עליית מחיר, אך המכירות הריאליות צנחו חדות: מכירות הגבינות המלוחות צנחו ב-7%, מכירות המעדנים ירדו ב-4%, ומכירות הגבינות הרכות ירדו ב-4.6% ■ ביוני ניכרת החרפה של המגמה
אורך חיי המדף של המוצרים: 4 חודשים ■ לתנובה, המחזיקה בנתח כספי של 93.1% משוק הגבינות הצהובות, יש מוצר מדף אחד בלבד ללא חומר משמר ■ תנובה תוכל להדביק את הפער הטכנולוגי רק אחרי שדרוג המחלבה בתל-יוסף
סטורנקסט: בינואר-אפריל השנה עלו מכירות תנובה בשיעור של 4.8% ■ גל ההתייקרויות הביא לעלייה של 3% במכירות שוק מוצרי הצריכה השוטפת בישראל
כך עולה מנתוני סטורנקסט שהגיעו לידי "גלובס" ■ בעלי רשתות המזון מתריעים: "יש ירידה בצריכה, והיא רק תחמיר. לציבור מתחיל להיות קשה" ■ ירידה בצריכת מוצרי חלב: הנפגעת העיקרית היא חברת טרה, שרשמה ירידה של 9.7% במכירות
ההסכם נחתם מול בעלי קרקע פרטיים לפי 40% תמורות, על המגרש ניתן להקים 50 דירות
מכירות מוצרי החלב של טרה לצרכן צנחו ברבעון הראשון של 2013 ב-10.7% והביאו להתחזקותה של תנובה ■ את הירידה בצריכה הובילה קטגוריית הגבינות המלוחות, שירדה ריאלית ב-10%; מכר הגבינות הצהובות ירד ב-6.2%
צרכני שטראוס מרוצים במיוחד מהאיכות, צרכני תנובה מרוצים מהטעם, טרה מובילה בנוחות האריזות, וגד מובילה בשאלת ההרכב התזונתי ■ סקר החברות המובילות של "גלובס" בדק את ענף החלב וגילה אי שביעות-רצון גורפת מהמחירים
החברה המרכזית למשקאות קליםהעלאת מחיריםחלבחלב מתורבתטכנולוגיה: פודטקמוצרי חלבמחירי המזוןקוקה קולהשטראוסתנובה