יהושע TBWA

כתבות אחרונות

 

למרות המשבר: מכרז הפרסום של מי עדן ימשיך מחר כמתוכנן

על התקציב, בהיקף 2.5 מיליון דולר במחירים ריאליים, מתחרים ענבר-מרחב-שקד, יהושע TBWA, ראובני-פרידן וגיתם BBDO ■ הערכות: מי עדן תצא בקמפיין הסברה כדי להרגיע את הלקוחות ולמזער את נזקי משבר האיכות הנוכחי

חגית ברונסקי 16.06.2010

ענבר-מרחב-שקד מצטרף למכרז על תקציב מי עדן

זאת בנוסף ליהושע TBWA, ראובני-פרידן וגיתם BBDO ■ היקף תקציב הפרסום של מי עדן, שטופל ב-5 השנים האחרונות בידי באומן-בר-ריבנאי, עומד על כ-2.5 מיליון דולר במחירים ריאליים

חגית ברונסקי 08.06.2010

יהושע, גיתם וראובני יתמודדו על תקציב הפרסום של מי עדן

התקציב, בהיקף של כ-2.5 מיליון דולר במחירים ריאליים, טופל ב-5 השנים האחרונות בידי באומן-בר-ריבנאי

‎‎חגית ברונסקי‏ 01.06.2010

מליסרון ממתגת מחדש את קבוצת הקניונים שבבעלותה

המיתוג של 5 הקניונים שבבעלות עופר השקעות תחת "קניוני עופר" יבוצע בהשקעה של כ-600 אלף שקל

חגית ברונסקי 23.05.2010

תקציב הפרסום של טרה עובר מ-JWT ליהושע TBWA

בכך למעשה מרכזת החברה המרכזית למשקאות קלים את כל תקציב המחלבות שלה במשרד פרסום אחד ■ תקציב הפרסום של טרה עמד ב-2009 על כ-16.6 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 25.04.2010

זרמון ופוגל מצטרפים למכרז על תקציב הפרסום של בסט ביי

המכרז הוא על תקציבי בסט ביי וביג בוקס, שהיקפם המשותף עמד ב-2008 על כ-4 מיליון דולר במחירים ריאליים

ענת ביין-לובוביץ' 15.03.2010

סקר הפרסומות: דיסקונט - הכי אהובה; פלאפון - הכי זכורה

גיאקרטוגרפיה: החיבור בין שייקה אופיר למודי בר-און וישראל קטורזה הניב לבנק דיסקונט שיעור אהדה של 18.7%

ענת ביין-לובוביץ' 04.03.2010

הפרסומת המדוברת ביותר השבוע: בנק דיסקונט עם שייקה אופיר

Twisted Fly: השיחה ברשת אודות הקמפיין התחוללה ב-3 זירות - פורומים, פייסבוק וטוויטר, כאשר השיחה בטוויטר היתה הנרחבת ביותר והיוותה 65% מכלל השיחה

ענת ביין-לובוביץ' 28.02.2010

"ישראל מתייבשת" - הפרסומת האהובה ביותר בשנת 2009

מסיכום דירוג האהובות והזכורות של גיאוקרטוגרפיה עולה כי גם הפרסומת לפלאפון היא הזכורה ביותר ■ אדלר מוביל הזכורות ומקאן את האהובות ■ בנטרול גודל המשרד מנצח גליקמן-נטלר-סמסונוב

ענת ביין-לובוביץ' 23.02.2010

תקציב הפרסום של 018 אקספון עובר למשרד הפרסום Believe

התקציב, שטופל עד כה בידי יהושע TBWA, יעמוד בשנת 2010 על 3 מיליון שקל

שירות גלובס‏ 18.02.2010

רשת פתאל משקיעה 5 מיליון שקל בקמפיין ראשון למותג "לאונרדו"

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA, יעלה באינטרנט, בטלוויזיה ובעיתונות תחת הסלוגן: "לאונרדו - רשת המלונות מאירופה, עכשיו בישראל"

אורלי פלג-מזרחי‏ 16.02.2010

יהושע TBWA זכה בתקציב הפרסום של קבוצת מליסרון

במהלך המכרז הוגדר למשרדים כי היקף התקציב השנתי יעמוד על מיליון דולר ■ עבור כל קניון בקבוצה הוגדר תקציב פרסום של כמיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ 31.01.2010

תקציבי הפרסום של בסט ביי וביג בוקס יוצאים למכרז

התקציבים, בהיקף כולל של כ-4 מיליון דולר, מטופלים כיום בגלר-נסיס-פובליסיס ובפרסום שנהב ■ בין המתמודדים במכרז הפרסום החדש: יהושע TBWA ובאומן-בר-ריבנאי

ענת ביין-לובוביץ' 17.01.2010

דירוג משרדי הפרסום ב-2009: אדלר-חומסקי צמח ב-15%, עלייה של 2% למקאן שנותר בראש

יפעת בקרת פרסום: למרות שעוגת הפרסום קטנה בכ-5%, גליקמן-נטלר-סמסונוב ממשיך במגמת הצמיחה ■ המשרדים הגדולים מגדילים את נתחם ורושמים קיטון מינורי או סטגנציה ■ שטרית מדיה גרופ נכנס לטבלה בסערה

ענת ביין-לובוביץ' 11.01.2010

הפרסומת ליוגורט מולר של טרה - הזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: yes של מקאן-אריקסון ורנו של גליקמן-נטלר-סמסונוב - בראש דירוג הפרסומות האהובות

ענת ביין-לובוביץ' 07.01.2010

יפעת מחקרי מדיה: ה-iPhone קיבל חשיפה בשווי 44 מיליון שקל

מבדיקה מיוחדת שנערכה עבור "גלובס" עולה כי עיתוני הדפוס המובילים בישראל פרסמו 955 ידיעות שונות על המכשיר מיום ההודעה על ההשקה הצפויה ועד ליום ההשקה - בשווי של כ-45 אלף שקל בממוצע לידיעה

‎‎אורי רודריגז-גרסיא‏ 10.12.2009

   1234567891011121314   

   נמצאו 209 כתבות   |   עמוד 10 מתוך 14