איש הקריאייטיב הוותיק שהצטרף כשותף למשרד ברוקנר-יער-לוי שוכנע ע"י האיגוד לקבל את תפקיד יו"ר התחרות
לוי, מאנשי הקריאייטיב המנוסים בענף, הצטרף למשרד כשותף ב-2014 • עפ"י הערכות, שני השותפים הנוספים, עפר יער וטל ברוקנר, אינם מעוניינים לקנות את חלקו של לוי, ולכן הוא נשאר במשרד • לוי: "אני שוקד על מיזם חברתי משמעותי. שותפיי מאפשרים לי להקדיש את האנרגיות ואת הזמן לכך"
אמיר גיא, היו"ר הנוכחי ומנכ"ל משותף באדלר-חומסקי, צפוי לסיים את תפקידו בספטמבר ■ פנייה נעשתה גם לפרסומאי יורם לוי ממשרד ברוקנר-יער-לוי ■ האתגר הראשון של היו"ר הבא: לפחות 5 משרדי פרסום גדולים כנראה לא ישתתפו בתחרות קקטוס הזהב הבאה
משרד הפרסום אלנבי פורש מניהול קמפיין מרצ על רקע אי-הסכמות מקצועיות
המשרד ייקרא מעתה "ברוקנר-יער-לוי" ■ שמו של יגיל נטע, ממייסדי המשרד, לא יהיה יותר חלק משם המשרד, והוא אמור להיות מדולל בהדרגה מכל מניותיו
על רקע ביטול תחרות "קקטוס הזהב", מסתערים אנשי ענף הפרסום בישראל על תחרויות בינלאומיות ובראשן פסטיבל קאן ■ אך במציאות הלקוחות לא ממש מתרשמים מהפרסים, ומה שנשאר זה בעיקר טפיחה על השכם וחיזוק לאגו
לוי לא אמור להחליף את משרד הפרסום מקאן-אריקסון שמטפל בתקציב הרשת, אלא לקחת חלק פעיל בגיבוש הקריאייטיב והאסטרטגיה של מהלך חדש
אם המהלך ייצא לפועל, לוי יהפוך לשותף מלא של טל ברוקנר ועופר יער ■ במקביל מתנהל מו"מ על כניסתו של לוי כשותף במשרד הפרסום LEAD
מנהלי השיווק הציגו בוועידת MAD של "גלובס" את התובנות של מהלכי אורנג' אולטרה-נט, "החומוס של אבי" וקמפיין "יש עתיד"
אחרי הפרישה מבאומן-בר-ריבנאי, יורם לוי, אחד הטאלנטים המחוזרים בתעשיית הפרסום המקומית, מתפנה לדבר ■ על המשבר בענף כתוצאה משיטת התגמול, על הלקוחות שמתחילים לחפש אלטרנטיבות למשרדים הגדולים ועוד
לבוא ממקום של כוח וניסיון; לא להמעיט בערך התבונה והבשלות; להדגיש את היכולות ובעיקר לא להתנצל ■ לגילאי 45 פלוס יש המון מה לתת בשוק העבודה, הם רק צריכים לדעת איך למכור את זה
לוי אמר את הדברים במסגרת במפגש מיוחד של ענף הקריאייטיב שנערך אמש
יורם לוי: "סחף משפיע על אנשים; הם רוצים להתחבר להצלחה. זה נכון למוצרים, לתוכניות טלוויזיה ולמועמדים בבחירות" ■ אחד הסודות המרכזיים - רשתות חברתיות: "הפייסבוק של לפיד היה פעיל מאוד, עם יותר מ-100 אלף חברים"
ההערכות הן כי לוי, מנהל הקריאייטיב הראשי של באומן-בר-ריבנאי, עוזב מאחר שלא יוכל להפוך לבעל מניות במשרד ■ נדב פרסמן צפוי להחליפו
"גלובס" פנה ל-6 אנשי קריאייטיב מובילים וביקש מהם לבחון את תחום האינטראקטיב בשנה החולפת, לבחור את קמפיין השנה שלהם בעולם ולהסביר מה היה כל-כך מוצלח בו
פרסום הפשרה לא ישפיעו לטובה על הערעור שלה בעניין סרן ר'. אבל מה עם האינטגריטי?
במסגרת הפשרה, "עובדה" איפשרה ללוי להתראיין שוב לתוכנית, שם הביא בשנית את גירסתו
יחליף את דיוויד אדלשטיין, שפוטר על רקע מחלוקות עם המנכ"ל יוסי לובטון לוי עבד בשלמור כ-13 שנה בתקופה שטרם פרישתו אמור היה לוי לפתוח משרד בוטיק במשותף עם אנשי שלמור, אך התוכנית לא יצאה לפועל