מסבה סניפים בבת ים ובאשקלון לפורמט הדיסקאונט You ■ באחת הרשתות מגיבים: "זו בדיחה. ביג דיל. אנחנו לא נלחמים גם כך כל היום?"
חלק מהישראלים כבר התרגלו לקנות בלי לחפש חניה ובלי לקום מהכיסא, אך רבים אחרים עדיין לא מזמינים מרשתות המזון באינטרנט, בעיקר בגלל המחירים הגבוהים ■ "גלובס" בודק מאיזו רשת כדאי להזמין באינטרנט וכמה עולה משלוח
במסגרת זו תמכור הרשת את סניפי מגה בול באשקלון, בקיבוץ רגבה ובבת-ים ■ צפויה לקבל תמורת 3 הסניפים כ-20-25 מיליון שקל
עם זאת, נמשך הסכסוך המסחרי בין רשת יינות ביתן לחברת סנו ושוקולד השחר
שופרסל הוזילה מגוון מוצרים בעשרות אחוזים, בתגובה למבצעים של כמעט חינם-יינות ביתן במודיעין, פתח-תקווה וקריית אתא ■ רמי לוי הגיב בהוזלה נוספת: הוזיל את הסלמון הקפוא ל-19.90 שקל לק"ג ואת האבטיח ל-1.99 שקלים לק"ג
במקביל משיקה מחדש 3 סניפים משופצים של רשת כמעט חינם, ויוצאת במהלך שיווקי שבו היא מזמינה לקוחות לארוחה של חברת קייטרינג בסניף מודיעין
התחרות: בסניפי כמעט חינם שרכשה לאחרונה יינות ביתן במודיעין, ירקונים-פתח-תקווה וקריית אתא ■ המתחרה רמי לוי נאלץ לחתוך מחירים: "אוריד את המחיר למבצע של המתחרה או מתחת" ■ צפו בטבלת המחירים
מתכננים על האש ביום העצמאות? בדיקת המועצה לצרכנות מגלה פערי מחיר שמגיעים ל-300% בין מוצרים זהים ברשתות שיווק שונות, החל מפחמים ועד בשר ומשקאות ■ הרשתות הכי זולות: רמי לוי ויינות ביתן ■ הכי יקרה: שופרסל שלי
חברת השחר העולה הפסיקה לספק את שוקולד השחר לרשתות יינות ביתן ומחסני כמעט חינם ■ ברשתות נערכים עם רכישות באמצעות סיטונאים
סניפי שופרסל דיל ורמי לוי בעכו הוזילו משמעותית את הירקות והעוף, וגם סניף יינות ביתן בנהריה הסמוכה נגרר לתחרות
רגע אחרי המיזוג עם מחסני כמעט חינם, נחום ביתן מפשיל שרוולים: הוא חונך מחלקות דגים ומאפה, פועל לשיפור התנאים המסחריים, משדרג את הסניפים וגם פותח חזית מחירים חדשה בחלק מהסניפים
סקר TNS MySeker בקרב 2,000 נשאלים מגלה: רשת רמי לוי - במקום השני מבחינת נאמנות הצרכנים הישראליים ■ מנגד נרשמת היחלשות של רשת מגה, לצד התחזקות של רשת יינות ביתן ושל סניפי "הרשת הרביעית"
בדיקת המועצה לצרכנות מגלה גם פערי מחיר עצומים בין סניפים של רשתות זהות
כמעט חינם נרכשה ע"י יינות ביתן, שאינה משווקת את מוצרי סנו כבר 9 חודשים
במפעל "בסט מייסטר", המספק 5% מתצרוכת הבשר של רשת יינות ביתן, נמצא בשר פגום ופג-תוקף, ובוצע בו מיחזור של בשר ישן באמצעות תיבול ■ ביתן בתגובה: "החברה משמידה את הבשר הפגום בעצמה באופן יזום"
הרשת מציעה מבצעים רבים, חלקם הפסדיים, וגוררת את רמי לוי ויינות ביתן ■ המנכ"ל: "אנו הפסדיים אך עומדים בתוכנית. לא קבעתי מגבלת זמן למבצעים"
אורי קילשטייןאיציק אברכהןאלקואלקטרה מוצרי צריכהדוחות כספייםצביקה שווימרקמעונאותקרפוררשתות שיווקשופרסל