יפעת בקרת פרסום

כתבות אחרונות

 

עוגת הפרסום בישראל הצטמקה בשנת 2011 ב-4.6%

מנתוני איגוד השיווק ויפעת בקרת פרסום עולה כי הרדיו הוא המדיום היחיד שהיקפי הפרסום בו גדלו ■ לראשונה לאחר 9 שנים ברציפות, היקף הפרסום באינטרנט קטן

ענת ביין-לובוביץ' 08.01.2012

שוק קפוא: היקף הפרסום בענף הנדל"ן צנח ב-18% ב-2011

ענף הפרסום מסכם שנה נדל"נית מטלטלת: הפרסום בטלוויזיה התכווץ במחצית, ורק שילוט החוצות המשיך לצמוח ■ ועם זאת, הקבלנים לא זנחו את הפנייה לקהל הרחב

אורי חודי 02.01.2012

קבוצת יפעת רוכשת 50% מחברת מדיה צ'ק

מדיה צ'ק, בבעלות איאן גודריץ', מתמחה בהשוואת מחירי פרסום ובניתוח קמפיינים

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 22.12.2011

חברת יפעת תנטר מידע תקשורתי בזמן אמת

משיקה שירות המאפשר גישה ישירה ומעקב אחר כל המידע המשודר ברדיו ובטלוויזיה בזמן אמת

שירות גלובס 26.10.2011

ראש השנה 2011: ירידה חדה בהיקפי הפרסום

התקופה שלפני ראש השנה, שלרוב מסמנת גאות בפרסום, מצביעה השנה על כיוון שונה לגמרי ■ בתקופה שלפני החג היקפי הפרסום ירדו בכ-8%, והמפרסמים הגדולים מורידים את הווליום

ענת ביין-לובוביץ' 22.09.2011
בנימין נתניהו | לפני כולם

פרשת שרה והמטפלת: הסיקור ברשות השידור - המועט ביותר

יחסית לערוצים 2 ו-10 ותחנת גלי צה"ל, בערוץ 1 וברשת ב' זכתה הפרשה לסיקור קטן בהרבה ■ בגלי צה"ל שודרה כמות כפולה של אייטמים על הפרשה מאשר ברשת ב'

רועי ברק 06.09.2011

פיצוי של 63 אלף שקל לעובדת שפוטרה בזמן חופשת מחלה

השופט דורי ספיבק מתח ביקורת קשה על התנהלותה של חברת יפעת מידע תקשורתי, ופסק לתובעת פיצויים עונשיים חריגים בשיעור של 7 משכורות חודשיות בגין כל שנת עבודה

חן מענית 28.08.2011

ירידה חדה בפרסום מוצרי צריכה; תנובה צנחה ב-78%

בחודש וחצי של המחאה שוק הפרסום הכללי אמנם רשם עלייה של 8%, אך מותגים שנמצאו במוקד המחאות צמצמו משמעותית את היקפי פרסום

ענת ביין-לובוביץ' 01.08.2011

מדד יפעת בקרת פרסום למחצית 2011: שטראוס - המפרסמת הגדולה

קטגוריית רשתות השיווק, שגלגלה 193 מיליון שקל בפרסום במחצית 2011, היא המושקעת ביותר ■ קטגוריית הרכב הפרטי צמחה, וחברת דוד לובינסקי נכנסה ל-20 המפרסמים הגדולים

‎‎ענת ביין-לובוביץ' 13.07.2011

מדד יפעת בקרת פרסום למחצית 2011: משרדי הפרסום הגדולים נחלשים

במחצית הראשונה של 2011‎‎ משרדי הפרסום הבינוניים המשיכו להתחזק ■ מקאן ממשיך להוביל למרות שירד בהיקפיו ■ פרט לאדלר-חומסקי שצמח ב-7%, כל 5 המשרדים הגדולים קטנו

ענת ביין-לובוביץ' 13.07.2011

גם במגזר הרוסי: מקאן-אריקסון הוא משרד הפרסום המוביל

הקטגוריה המובילה בפרסום במגזר היא רשתות השיווק ■ סופר-פארם - המפרסמת המובילה

ענת ביין-לובוביץ' 30.03.2011

אלופת התוכן השיווקי: חברת בזק בתוכנית "האח הגדול"

מחקר של יפעת בקרת פרסום מראה כי שווי הפעילות של בזק ב"האח הגדול" בפברואר עמדה על 1.4 מיליון שקל ■ במקום השני - טמבור, שהשתתפה במשימת צביעה בבית

ענת ביין-לובוביץ' 24.03.2011

פרסום במגזר הדתי: משרד בולטון פוטנציאל ממשיך להוביל

סיכום 2010 של יפעת בקרת פרסום: פלדהיים וספרי אור החיים הם המפרסמים הגדולים במגזר

יניב פוהורילס 06.02.2011

הוצאות הפרסום בענף הנדל"ן: 77 מיליון שקל ב-2010

ב-2010 נשבר שיא הוצאות הפרסום בענף הנדל"ן, שקפץ 20 שלבים בדירוג המפרסמים הגדולים ■ השוק רותח - והיזמים עוברים ל"שיווק חוויית מגורים" ומשקיעים בקמפיינים מתוחכמים

עינת פז-פרנקל 30.01.2011

סיכום שנת 2010: הפרסומת ל-HOT - הכי זכורה; הבינלאומי - האהובה

סיכום שנתי של דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של "גלובס" וגיאוקרטוגרפיה: מקאן הכניס הכי הרבה פרסומות לדירוג, אך באומן-בר-ריבנאי עמד בראש המדד 28 פעמים לאורך השנה

ענת ביין-לובוביץ' 27.01.2011

2010: שנת המפץ הגדול במערכי הפרסום של חברות הסלולר

‎מבט על סיכומי 2010 של יפעת בקרת פרסום לגבי משרדי הפרסום, המפרסמים והקטגוריות המושקעות מספק מספר תובנות על הכיוון שאליו הולך ענף הפרסום המקומי

נתי יעקובי 24.01.2011

   12345678910   

   נמצאו 150 כתבות   |   עמוד 5 מתוך 10