מדיה דיגיטלית

כתבות אחרונות

 

סטאז' דיגיטלי: יחסי הכוחות החדשים בין הרופא לחולה

אחרי שהחולים התפקדו לרשתות החברתיות, מגיע תורם של הרופאים לעשות זאת, אם הם לא מעוניינים להפוך ל"סקנד אופיניון" ■ ניתוח מיוחד: G בעקבות חוכמת ההמונים שמעבירה את הרופאים סטאז' דיגיטלי

רנן נצר 02.05.2013

בבתי חולים עם הרבה לייקים מתים פחות

וגם: הפייסבוק משפר תדמית אבל גם מפחית את השליטה העצמית‏‎‎ וגלישה ברשת החברתית בזמן העבודה דווקא משפרת את הביצועים. מחקרים מפתיעים על העולם המקביל שברשת החברתית

גלי וינרב 18.04.2013

מה חוזה הטרנדולוגית שצפתה את המחאה ואת הניצחון של לפיד?

בשנה שעברה הצרכן התייצב במרכז, בשנה הקרובה הוא יבקש גם להבין מה התועלת ■ הטרנדולוגית עדי יופה, שחזתה את המחאה החברתית ואת התחזקותם של יאיר לפיד ונפתלי בנט, מציגה: חמישה גוונים של שחרור

עדי יופה 14.02.2013

הרבה לפני הבריף: 10 עצות למנהלים וליועצי תקשורת לשנה הקרובה

אחד היתרונות העיקריים של סביבת מדיה הפעילה 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, היא ההבנה של מנהלים בכירים שכדאי שיתמצאו במדיה ככל האפשר, על כל סוגיה ■ ההבנה הזו מייצרת הזדמנות בלתי רגילה ליועצי תקשורת מיומנים

זמיר דחב"ש 09.01.2013

קבוצת המגזינים Hearst מדווחת על 800 אלף מנויי דיגיטל משלמים

המהלך הדיגיטלי של קבוצת המגזינים Hearst, המוציאה לאור של "קוסמופוליטן", "ELLE" ו-"Esquire", מסתמן כהצלחה

רועי גולדנברג 03.01.2013

"'ניוזוויק' ימשיך להשפיע. גם אובמה צורך יותר חדשות בדיגיטל"

שבועון "ניוזוויק" הגיע אתמול לסוף דרכו המודפסת, אך העורך הכלכלי הבכיר, דניאל גרוס, נשמע אופטימי ■ הוא מבין את הצעד של הבעלים, טוען כי המגזין לא יאבד את השפעתו ומעריך כי עוד עיתונים ילכו בעקבותיו בשנה הקרובה

רועי גולדנברג 25.12.2012

ב"טלגרף" שוברים את הראש: מה מחפשים הקוראים בדיגיטל?

מארק צ'אלינור, מנהל פלטפורמות המובייל של הקבוצה, מסביר במה דומה מהדורת האייפד לעיתון המודפס, ומדוע הם לא עובדים על גרסה לאנדרואיד

יונתן כיתאין 20.12.2012

מוטו תקשורת משיקה פלטפורמה דיגיטלית למגזינים

מלבד 15 המגזינים של הקבוצה, בהם "דרך האוכל" ו"מוטו", הצטרפו לאתר מגזינים מתחרים, בהם "אוטו", "בית ונוי", "טבע הדברים" ועוד

רועי גולדנברג 18.12.2012

לשכנע את המשתפים

אגו, אגוצנטריות וחיבת פרסום. כך גורמים לנו לקדם מותגים בחינם

אבי לאופר 16.12.2012

שנתיים אחרי ההשקה: אפליקציית החדשות The Daily תיסגר

The Daily הושקה לפני שנתיים במטרה ליצור עיתון יומי דיגיטלי שיהווה תחלופה לעיתון הפרינט ■ אנליסט: "האפליקציה נכשלה כי היא הייתה פשוט משעממת"

שירות גלובס 04.12.2012

האם האתגר של הפרסום הדיגיטלי קרוב לפיצוח?

שנה קשה עברה על הפרסום הדיגיטלי: משרדים ויתרו עליו, אחרים הטמיעו את המחלקות האינטראקטיביות בתוכם, ורבים פוטרו ■ אחרי ההתפכחות הכואבת, מסתמן שב-2013 הענף יצמח לכיוונים חדשים ויעמיק את פעילותו במובייל

ענת ביין-לובוביץ' 15.11.2012

זו המהדורה האחרונה שלו

מתי נדע אם המין האנושי הרוויח מהיעלמות התוכן המודפס?

יזהר שי 27.10.2012

עמדה: מתי כבר ייפול האסימון למנהלי השיווק?

משרדי פרסום נופלים ומפילים לקוחות בגלל אסטרטגיית הכוח ■ התחום הדיגיטלי למשל חייב להיות מחוץ למשרדי הפרסום - וכך גם תחום המיתוג

אלי דרפיש 24.10.2012

"אין עדות לכך שסוף העיתונות המודפסת קרוב"

מרטין ניסנהולץ, שהוביל את פעילות הדיגיטל של "ניו-יורק טיימס", מאמין שלמרות התעצמות הכוחות הדיגיטליים, אין עדיין תאריך תפוגה לפרינט ■ בראיון מיוחד לרגל הגעתו לישראל הוא חושף את האסטרטגיה של העיתון החשוב בעולם

לי-אור אברבך 23.10.2012

אילו מודלים אלטרנטיביים יש לעיתונים שמבקשים לשרוד?

"חומת תשלום", אפליקציות מובייל, מודעות אינטראקטיביות ומנויים של "קרא כפי יכולתך" - אילו מודלים מנסים לכבוש את לב קוראי העיתונות בדיגיטל?

רועי גולדנברג 23.10.2012

   12345678910   

   נמצאו 154 כתבות   |   עמוד 5 מתוך 10