אחרי שהחולים התפקדו לרשתות החברתיות, מגיע תורם של הרופאים לעשות זאת, אם הם לא מעוניינים להפוך ל"סקנד אופיניון" ■ ניתוח מיוחד: G בעקבות חוכמת ההמונים שמעבירה את הרופאים סטאז' דיגיטלי
וגם: הפייסבוק משפר תדמית אבל גם מפחית את השליטה העצמית וגלישה ברשת החברתית בזמן העבודה דווקא משפרת את הביצועים. מחקרים מפתיעים על העולם המקביל שברשת החברתית
בשנה שעברה הצרכן התייצב במרכז, בשנה הקרובה הוא יבקש גם להבין מה התועלת ■ הטרנדולוגית עדי יופה, שחזתה את המחאה החברתית ואת התחזקותם של יאיר לפיד ונפתלי בנט, מציגה: חמישה גוונים של שחרור
אחד היתרונות העיקריים של סביבת מדיה הפעילה 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, היא ההבנה של מנהלים בכירים שכדאי שיתמצאו במדיה ככל האפשר, על כל סוגיה ■ ההבנה הזו מייצרת הזדמנות בלתי רגילה ליועצי תקשורת מיומנים
המהלך הדיגיטלי של קבוצת המגזינים Hearst, המוציאה לאור של "קוסמופוליטן", "ELLE" ו-"Esquire", מסתמן כהצלחה
שבועון "ניוזוויק" הגיע אתמול לסוף דרכו המודפסת, אך העורך הכלכלי הבכיר, דניאל גרוס, נשמע אופטימי ■ הוא מבין את הצעד של הבעלים, טוען כי המגזין לא יאבד את השפעתו ומעריך כי עוד עיתונים ילכו בעקבותיו בשנה הקרובה
מארק צ'אלינור, מנהל פלטפורמות המובייל של הקבוצה, מסביר במה דומה מהדורת האייפד לעיתון המודפס, ומדוע הם לא עובדים על גרסה לאנדרואיד
מלבד 15 המגזינים של הקבוצה, בהם "דרך האוכל" ו"מוטו", הצטרפו לאתר מגזינים מתחרים, בהם "אוטו", "בית ונוי", "טבע הדברים" ועוד
אגו, אגוצנטריות וחיבת פרסום. כך גורמים לנו לקדם מותגים בחינם
The Daily הושקה לפני שנתיים במטרה ליצור עיתון יומי דיגיטלי שיהווה תחלופה לעיתון הפרינט ■ אנליסט: "האפליקציה נכשלה כי היא הייתה פשוט משעממת"
שנה קשה עברה על הפרסום הדיגיטלי: משרדים ויתרו עליו, אחרים הטמיעו את המחלקות האינטראקטיביות בתוכם, ורבים פוטרו ■ אחרי ההתפכחות הכואבת, מסתמן שב-2013 הענף יצמח לכיוונים חדשים ויעמיק את פעילותו במובייל
מתי נדע אם המין האנושי הרוויח מהיעלמות התוכן המודפס?
משרדי פרסום נופלים ומפילים לקוחות בגלל אסטרטגיית הכוח ■ התחום הדיגיטלי למשל חייב להיות מחוץ למשרדי הפרסום - וכך גם תחום המיתוג
מרטין ניסנהולץ, שהוביל את פעילות הדיגיטל של "ניו-יורק טיימס", מאמין שלמרות התעצמות הכוחות הדיגיטליים, אין עדיין תאריך תפוגה לפרינט ■ בראיון מיוחד לרגל הגעתו לישראל הוא חושף את האסטרטגיה של העיתון החשוב בעולם
"חומת תשלום", אפליקציות מובייל, מודעות אינטראקטיביות ומנויים של "קרא כפי יכולתך" - אילו מודלים מנסים לכבוש את לב קוראי העיתונות בדיגיטל?
Viceאפליקציותמדיהסטרימינגעיתונותעיתונות מקוונתפודקאסטפייסבוקפרסוםרשתות חברתיות