מדיה דיגיטלית

כתבות אחרונות

 

השבועון האמריקני "ניוזוויק" יפסיק את המהדורה המודפסת

העורכת טינה בראון: "אנחנו הופכים את 'ניזוויק' למשהו אחר, לא אומרים לו שלום"

שירות גלובס 18.10.2012

ינון לנדנברג: "השיווק הדיגיטלי מת כי הוא נולד בחטא"

לנדנברג, מייסד משרד הפרסום אידיאולוג'יק, בכנס פורום השיווק הישראלי: "לאנשים בתעשיית הפרסום השיווק לא הייתה הכשרה מתאימה לעסוק בפרסום דיגיטלי"

מיכל רז-חיימוביץ' 14.10.2012

הטלוויזיה החברתית: באזז או תעשייה של ממש?

הטלוויזיה החברתית - מונח המתאר את הפעילות במדיה החברתית בנוגע לתוכניות טלוויזיה - היא כבר תעשייה של ממש בארה"ב ■ המפרסמים הבינו את הפוטנציאל שלה, והפלטפורמות מוצאות דרכים לתקשר הלאה את התכנים

אדוורטייזינג אייג' 09.10.2012

גוגל משיקה אתר לעבודות הפרסום הדיגיטליות הטובות בעולם

באתר נכללה עבודה ישראלית - "איפה הקפטן" של באומן-בר עבור קפה עלית

ענת ביין-לובוביץ' 23.09.2012

השיקול היחיד ב"מעריב" הוא לשרוד

האם "מעריב" יעלה חזרה על הפסים עם המעבר למודל הדיגיטלי? כנראה שלא

לי-אור אברבך 03.09.2012

איש הטלוויזיה ינון קרייז משקיע בשתי חברות מדיה דיגיטלית

מנכ"ל אנדמול לשעבר השקיע ב-Maker Studios וב-MediaKraft Networks

רועי גולדנברג 07.08.2012

לא חייבים כלום לאף אחד

אנחנו עומדים היום בלב ההרס היצירתי של ענף המדיה והעיתונות

אימי עירון 19.07.2012

מיתוס ומשרד הפרסום D-say משיקות את "360 Project"

זאת במטרה לייצר הפקות חווייתיות משולבות בפעילות שטח ואון-ליין ■ בראש המיזם יעמוד מנהל הפיתוח העסקי של קבוצת מיתוס, אלעד אביב

שירות גלובס 18.06.2012

איך אומרים פרסום דיגיטלי בערבית?

לאחר שהוכיחו את כוחם בהתקוממויות "האביב הערבי", פייסבוק, טוויטר והסלולר לוקחים עתה תפקיד משמעותי בחזרה ל"חיים נורמליים" במדינות ערב

אדוורטייזינג אייג' רועי גולדנברג 17.06.2012

גולשים בסטייל: כל האפליקציות ואתרי האופנה הכי חמים ברשת

מתחם קניות אינטרנטי המציע 70% הנחה; הזמנת פריטים ישירות ממעצבי-העל; רשת חברתית שמוגדרת כ"אינסטגרם של חובבי אופנה"; טיפים מכוהנות הסטייל של הוליווד; ואפליקציה שתושיב אתכם בשורה הראשונה של תצוגות האופנה

יעל בן ישראל 25.05.2012

סמארטפון? אל תעליבו

מילון המושגים של העולם החדש דורש עדכון דחוף: הנה כמה דוגמאות טובות

יניב לויתן 01.05.2012

העורך הראשי של בלומברג: "כלכלת ישראל מדהימה"

מאט וינקלר מדבר בהערצה על הכלכלה שלנו: הסיפור הכלכלי-עסקי של מדינת ישראל כנראה הכי פחות מדווח, הכי פחות מוערך והכי מפתיע ■ וגם: למה כל-כך חשוב לפתח מדיה דיגיטלית, וכמה מרוויחים העובדים בסוכנות בלומברג?

לי-אור אברבך, עמי ברנד ויניב מגל 28.04.2012

אתגר למפרסמים: צעירים מחליפים אמצעי מדיה 27 פעמים בשעה

‎זאת לעומת 17 פעמים בקרב מבוגרים, שלא נולדו לתוך הדיגיטל אך אימצו אותו

רועי גולדנברג 09.04.2012

מוציאים כסף מתוך הטאבלט

המעבר מפרינט לדיגיטל יוצר התמחויות חדשות: חברות שמתאימות תוכן לטאבלט

שמחה סיגן 21.03.2012

מגזין "קוסמופוליטן" הגיע ל-100 אלף מנויים דיגיטליים

‎המגזין הקדים את שאר המתחרים בתחום, וזאת בזכות מודל שמפריד לגמרי את התשלום בין גירסת הדיגיטל וגירסת הפרינט

אדוורטייזינג אייג' 08.03.2012

"בסוף נהיה דיגיטליים, זה פשוט לא יקרה כל-כך מהר"

הריצה אל הפרסום הדיגיטלי גבתה מממשרדי הפרסום מחיר כבד: לא ברור כמה הם צריכים להעמיק בתחום, הלקוחות דורשים קמפיינים אבל לא מבינים אותם, ומודל התגמול בעייתי ■ כעת הולכים המשרדים כמה צעדים אחורה לצורך חשיבה מחדש

ענת ביין-לובוביץ' 21.02.2012

   12345678910   

   נמצאו 154 כתבות   |   עמוד 6 מתוך 10