"עיקרון ההכבדה" הוא עיקרון שנוי במחלוקת, כי הוא מניפולטיבי ולא "נקי" כמו שאר תופעות הטבע ■ בעולמות השיווק, המיתוג והפרסום האנושיים הוא יכול להיות גם צבוע וציני לחלוטין
בידול הוא אחד המפתחות הקריטיים של השיווק, והוא תלוי בקיומו של ההבדל שזה עתה הבחנו בו ■ תנו לנו את המדרגה הגדולה של הסיפור, וכנראה נעדיף את המוצרים שלכם
האם מותגים יכולים לטפל בנו? לא רק יכולים - כיום הם חייבים, אם ברצונם לשרוד
הרהורים נוגים בעקבות סמינר Storynomics עם רוברט מק'קי
המותג האישי שלנו מבוסס על אותנטיות, ולכן לא יוצרים אותו אלא מגלים אותו
אין קשר בין הכישורים או החשיפה ברשתות החברתיות למיתוג ולהצלחה בקריירה
"מיתוג עצמי הוא לא פריווילגיה, זו ערכת הישרדות", פוסק דן שובל ■ בראיון ל"ליידי גלובס" הוא מסביר: "רוב האנשים לא מוכנים להשקיע, בגלל זה קל לבלוט"
בעלי עסקים קטנים נתקלים פעמים רבות במחסום בבואם לשווק את העסק למטרות קידום ■ ארגוני נטוורקינג, המחברים ביניהם ומעניקים ייעוץ, עשויים לתרום למינוף העסק והרחבתו
המקרים של P&G, נייק ואמירייטס איירליינס יכולים להוות מודל לחיקוי עבור מותגים ישראליים שרוצים לצמוח ■ הכול מבוסס על האסטרטגיה של המותג
לכמה ערים בישראל יש מותג מובהק? ■ מי ניסתה למתג עצמה ולא בהצלחה יתרה? ■ נפתלי שפיצר, מומחה למיתוג עירוני, מסביר על חשיבות התהליך
החברה משיקה 3 מוצרי עוף חדשים שישווקו תחת השם "בחירת הקצב שלנו"
בכל דירוגי המותגים המובילים בקמעונאות אין ייצוג למותגי פירות וירקות ■ המותג המוכר ביותר בתחום הוא תפוזי Jaffa, ואחריו פירות וירקות כרמל
מיתוג ששם מנהלי חברות לצד החברה עצמה הפך לעניין שבשגרה, אך בשנתיים האחרונות לא מעט מנהלים חוו את התקשורת כחרב פיפיות ■ מנהלים ויועצים בכירים מסייעים: כך תבנה את עצמך כאייקון ניהולי, מבלי להישרף
כך עולה מסקר שנערך לאחרונה והוצג ביום עיון של הפורום לחדשנות בשיווק
משרדי פרסום נופלים ומפילים לקוחות בגלל אסטרטגיית הכוח ■ התחום הדיגיטלי למשל חייב להיות מחוץ למשרדי הפרסום - וכך גם תחום המיתוג
שכחנו שהסקסיות של המיתוג לא יכולה לבוא על חשבון האפקטיביות של המיצוב
גיוס עובדיםחברות הייטקמדד המותגים 2019מותגיםמיתוג מחדשניהול וקריירהעבודה בימי קורונהפרסוםשוק העבודהשיווק