רישיון החברה הושלם בימים האחרונים, והיום שר התקשורת כחלון יעניק לחברה את הרישיון בטקס צנוע במשרדו ■ קבלת הרישיון הינה פורמלית בלבד
בישראל מתלהבים, אך בעולם מפעילי סלולר ווירטואליים נסגרים על ימין ועל שמאל
לוי מציע ללקוחות תעריף של 20 אגורות לדקת שיחה, על-פי דקות שימוש וללא חבילות כוללות, וכן מכשירים חכמים של חברת HUAWEI
רמי לוי מסביר ל"גלובס" מה עומד מאחורי האג'נדה של "לא דיברת - לא שילמת" ומבטיח להגיע ללקוחות בכל רחבי הארץ ■ "אני אוהב להרוויח קצת ולמכור הרבה"
החברה, שנרכשה על ידי בן-שושן מאיתוראן, תשתמש בתשתיות של פרטנר במקביל לזו של פלאפון
רמי לוי השקמה תקשורת תציע חבילות פשוטות "ללא עלויות נסתרות", תחת הקידומת 055-66
מכל ארסנל הכלים להגברת תחרות בין חברות הסלולר, זה היה המשמעותי ביותר
החשש במשרד התקשורת: חברות הסלולר הוותיקות יחלישו את התחרות ויפגעו קשות בסיכויי המפעילים הווירטואליים והשחקנים החדשים (מירס וגולן טלקום) להיכנס לשוק
כפי שנחשף ב"גלובס", פלאפון וסלקום עומדות להשיק מותגים פרטיים מוזלים לקראת כניסתם של המפעילים החדשים לשוק ■ אלון סלולר דורשת ממשרד התקשורת לעצור את ההשקה
תוכנית המגירה של פלאפון לקראת הרחבת התחרות בשוק הסלולר נחשפת: מותג פרי-פייד שייקרא Me ושיתחרה במותגים מוזלים שאמורים להיות מושקים בקרוב ■ הערכות: גם פרטנר וסלקום ישיקו מותגים מוזלים
הרשות אישרה לסלקום לחבר זמנית את פעילות הסלולר הווירטואלית של רמי לוי, וזאת עקב היבטים בעייתיים בחיבור של לוי עם רשת פלאפון, בה הוא משתמש כדי למכור שירותי סלולר
המאמנים (קואצ'רים) אפי לנדאו ומשה ירושלמי, יוזמים סדנה להתנעה ראשונית של בניית צוות הנהלה ותרגול תסריטים אפשריים בפעולת מפעילי MVNO
רשות ההגבלים העסקיים מביעה דאגה מהעיכובים בכניסת מפעילי סלולר וירטואליים לשוק, על רקע הקשיים שהביאו לפסילתן של שתי קבוצות שזכו במכרז הסלולר
שנה אחרי שהוכרז על כניסת מפעילי הסלולר הווירטואליים לשוק בקול תרועה, כמעט כלום לא נשאר מההבטחות
ל"גלובס" נודע כי המשביר לצרכן הפסיקה את עבודתם של מספר עובדים במיזם - ובמקביל הודיעה לפלאפון, שאיתה היה לה הסכם לשיתוף-פעולה, על כוונתה לסגת ממנו
יועץ התקשורת משה דהן טוען כי רמי לוי מסרב להקצות לו אחוזים בחברה ■ הודיע כי יגיש לבית המשפט בקשה לצו מניעה נגד פעילות המיזם
אריקסוןחברות סלולרחברות תקשורתמצב חירוםמשרד התקשורתסיבים אופטייםסלקוםספקיות אינטרנטרמי לוישירות לקוחות