מקאן תל-אביב

כתבות אחרונות

 
פסטיבל הפרסום בקאן / צילום: רויטרס, Eric Gaillard

מועמדויות נוספות למשרדים ישראלים בפסטיבל הפרסום בקאן

הקמפיין של מקאן לאיקאה, שכבר הניב שלוש מדליות, מביא עוד שש מועמדויות • גם לליאו ברנט, אדלר-חומסקי וגפן טים יש מועמדויות בתחרות

ענת ביין-לובוביץ' 18.06.2019

הערכות: מקאן יזכה הערב במדליות גרנד פרי וזהב בתחרות הפרסום בקאן

המדליות - עבור העבודה לאיקאה • בענף מהמרים על 10 מדליות לעבודה עד תום התחרות • היקף עבודות חסר תקדים לישראל - עלייה של כ-20% במספר ההגשות

ענת ביין-לובוביץ' 17.06.2019

החלטת מקאן להגיש מספר חריג של עבודות לתחרות האפ"י מעוררת זעם בענף

בענף הפרסום חוששים שהחלטת מקאן להגיש קרוב למחצית מכלל העבודות לתחרות האפ"י עלולה להרתיע משרדים אחרים מלהגיש עבודות ובכך להכחיד את התחרות • "הגיוני שלמשרדים גדולים יש עבודות, אבל לא הגיוני שמקאן יגיש פי שניים מאדלר ופי שלושה מגיתם. עושים זה כדי להציף את התחרות בדברים שלא באמת ראויים - וזה יוצר תחושה של מסחרה"

ענת ביין-לובוביץ' 04.06.2019

משרדי הפרסום יורדים מהגדר: מקאן ת”א, ראובני-פרידן וגיתם יאפשרו לעובדים להשתתף במחאת החסינות

יו"ר קבוצת מקאן, אילן שילוח: "זה לא נוח לקום ולדבר, אבל מדינה שאין בה איזונים בין רשויות השלטון היא לא מדינה שעסקים ירצו לפעול בה" • אודי פרידן מראובני-פרידן: "כל ארגון חייב לאפשר לעובדיו למחות" • מנכ"ל גיתם, עדו הר-טוב: "עלינו לפעול עם לפידים גדולים בתוך החושך הקרב"

ענת ביין-לובוביץ' 26.05.2019
קמפיין yes/ צילום:מסך
yes | בלעדי

אחרי 16 שנה: תקציב הפרסום של yes עובר ממקאן לאדלר-חומסקי

זאת כחלק מההיערכות הכוללת של קבוצת בזק למקסם את פעילותן של החברות-הבנות בקבוצה

ענת ביין-לובוביץ' 24.03.2019
שירה מרגלית / צילום: איל יצהר

סלונה קונטנט, זרוע התוכן של אתר הנשים סלונה, תעבור לקבוצת מקאן ת"א

זאת אחרי הירידה הקשה בהכנסות • ל"גלובס" נודע כי סלונה קונטנט צפויה לשמש כזרוע התוכן הדיגיטלית של הקבוצה ולשים דגש על יצירת תוכן ופחות על טראפיק • בסלונה מקווים שאחרי השקעות של מיליוני שקלים, ההכנסות מהחיבור בין הצדדים יסייעו לממן את האתר המתמחה בנשים

ענת ביין-לובוביץ' 28.01.2019
חברות מדיה | בלעדי

יוניברסל מקאן תרכוש את הפרסום בטלוויזיה לענבר-מרחב

בכך, שיתוף-הפעולה בין משרד הפרסום ענבר-מרחב לקבוצת מקאן עובר לפסים גלויים

ענת ביין-לובוביץ' 24.01.2019
סטפן  / צילום מסך

שנה קומסי קומסה: מהן הפרסומות הזכורות והאהובות של פירמה?

שני משרדי פרסום בלטו השנה במיוחד, לפחות מבחינת זכירות ואהדה, תודות לשני קמפיינים שעשו הרבה מאוד רעש: מקאן ת"א עם הקמפיינים ל-yes ואדלר-חומסקי עם בזק בינלאומי • מגזין פירמה משרדי פרסום

ענת ביין-לובוביץ' 01.12.2018

רשמית: בוטלה תחרות קקטוס הזהב

ההחלטה התקבלה במסגרת ישיבת חירום שכינס איגוד חברות הפרסום בניסיון לשכנע את משרדי הפרסום מקאן ת"א, ראובני-פרידן ויהושע TBWA, שבחרו לא להתמודד השנה, לחזור בהם; אולם נראה כי המשרדים נחושים בדעתם שלא להתמודד

ענת ביין-לובוביץ' 16.08.2018

מקאן, ראובני, יהושע ואברהם לא ישתתפו בקקטוס הזהב

ל"גלובס" נודע כי לפחות 4 ממשרדי הפרסום הגדולים לא מתכוונים לקחת חלק בתחרות, שאמורה להיות חלון הראווה של עבודות הקריאייטיב בישראל

ענת ביין-לובוביץ' 29.07.2018
לוגו יס YES
yes | לפני כולם

האם תקציב הפרסום של yes בדרך לאדלר-חומסקי?

שלא לייחוס, בכירים בקבוצה מספרים כי הנושא נשקל ונבדק • מנגד, במקאן ת"א, המטפל כיום בתקציב הפרסום של yes, לא מתכוונים לוותר עליו בלי להילחם • אדלר-חומסקי מטפל כבר בתקציבי הפרסום של בזק, בזק בינלאומי ופלאפון

ענת ביין-לובוביץ' 17.07.2018
טיב טעם/ צילום: לם וליץ סטודיו

תקציב הפרסום של טיב טעם עובר לבאומן-בר-ריבנאי

התקציב, בהיקף של כ-8 מיליון שקל, טופל בשנתיים האחרונות באמצעות משרד הפרסום מקאן ת"א

ענת ביין-לובוביץ' 17.07.2018

Yellow משיקה אפליקציית ארנק דיגיטלי באמצעות חברת מינט

לא לעתים קרובות רואים מהלך שיווקי שהוא תולדה של שימוש בשתי קבוצות פרסום גדולות • את האפליקציה, שמאפשרת לשלם על הקניות והדלק באמצעות באופן דיגיטלי תוך צבירת כסף על כל רכישה, פתחה חברת הטכנולוגיה מינט שבבעלות סוכנות הפרסום פובליסיס

ענת ביין-לובוביץ' 12.07.2018

בגלל קבוצת לאומי: מקאן פורש ממכרז הפרסום של הדואר

הסיבה לכך היא כוונתו של דואר ישראל למקד את מאמצי השיווק בבנק הדואר, מה שיוצר ניגוד אינטרסים מול לקוח עוגן של מקאן - קבוצת בנק לאומי ומותג הבנק הדיגיטלי פפר

ענת ביין-לובוביץ' 04.06.2018
אורי עיני ועמית משיח / צילומים: יוסי כהן ואיל יצהר

מקאן ואדלר מתמודדים ראש בראש על הובלת תחרות האפי

אדלר-חומסקי הגיע לגמר התחרות עם 14 מועמדיות, ומקאן עם 15 מועמדויות • תחרות האפי ספגה השנה מכה קשה עקב היעדרות כפויה של משרדי הפרסום מקבוצת פובליסיס העולמית

ענת ביין-לובוביץ' 03.06.2018
רמי לוי / צילום: איל יצהר
מקאן תל-אביב | לפני כולם

מסתמן: תקציב הפרסום של רמי לוי יטופל במקאן ת"א

השת"פ של רמי לוי עם מקאן ת"א צפוי להפוך לקבוע החל מאפריל, ויכלול את כל הפעילויות של הקמעונאית, כולל סלולר ופארם • היקף התקציב: 12 מיליון שקל • החבירה למקאן מאותתת על הכיוון שהרשת נדרשת אליו: בניית מותג שמושתת על ערכים בנוסף למחיר הנמוך

ענת ביין-לובוביץ' 27.03.2018

   123456789101112131415   

   נמצאו 486 כתבות   |   עמוד 5 מתוך 31