סופר-פארם וסולגוד מפרקות את השותפות ברשת, לאחר שזו לא ענתה על הציפיות מבחינת הרווחיות ■ לסופר לינק 9 סניפים למכירת טלפונים סלולריים וציוד נלווה
אסותא התכוונה להתחרות ברשתות מובילות כמו סופר-פארם וכבר פתחה השבוע סניף ראשון בת"א ■ בתי המרקחת הפרטיים חוששים מהתחרות
עלות הקמת המרכז מוערכת בכ-30 מיליון שקל ■ המרכז ישתרע על שטח של 8,000 מ"ר וייפתח באפריל 2011
רנו ובנק מזרחי-טפחות מעלות גל שני של קמפיינים שזכו לאהדת הקהל: רנו עם השקעה של כ-1.3 מיליון שקל ובנק מזרחי-טפחות עם השקעה של כ-1.2 מיליון שקל
במקום השני ברשימת המותגים המושקעים השבוע ממוקמת רשת סופר-פארם עם השקעה של כ-2 מיליון שקל
באומן-בר-ריבנאי, שחתום על קמפיין HOT, בולט השבוע גם עם קמפיין לסופר-פארם בהשקעה של 1.8 מיליון שקל
יפעת בקרת פרסום: תקשורת סלולרית היא הענף השני בגודלו, ובמקום השלישי והרביעי מוצרי חשמל ובנקאות - שתי קטגוריות שגדלו בשנה החולפת
במקום השני: ויזה כאל עם השקעה של כ-1.8 מיליון שקל ■ ובמקום השלישי: מגה בול עם כ-1.5 מיליון שקל
לביא, המשמש כסמנכ"ל תפעול ומשאבי אנוש ברשת, יחליף בתפקיד את יאיר עשהאל
מיזוגים ורכישות, פיתוח מוצרים חדשניים, מעבר למדיה החברתית במקום לכנסים ולוועידות, שימוש בתוכן שיווקי במקום בפרסום - אלה הם רק חלק מהכלים שהפכו עבור מספר חברות את המשבר הכלכלי לאפשרות למינוף
מחירי הקרמים הסופר-יוקרתיים גורמים למחירי הטיפולים הקוסמטיים להחוויר, אבל הצרכניות מוכנות לשלם גם 5,000 שקל על מוצר ממותג שמכיל מרכיבים נדירים - החל מתמציות עץ הסקויה ועד צמח הלוטוס הכחול
זאת בעקבות ההפסדים של החטיבה, שלטענת רוזנבלום נגרמו בשל דרישת הרשתות סופר-פארם והמשביר לצרכן להעסיק דיילות בסניפים ■ "הרשתות חונקות אותך עד שאת מרימה ידיים"
האינדיקטורים הכלכליים העדכניים מצביעים על כך שכבר ב-2010 יצמח המשק הסיני ב-9% ■ מה זה אומר מבחינת היצואנים הישראלים? סיכום שיח מנכ"לים שהתקיים בשבוע שעבר
מדובר בגידול של 25% במספר סניפי הרשת, העומד היום על 57 ■ סמנכ"ל בכיר לתפעול במשביר לצרכן: "שמנו לנגד עינינו את נושא הלוקיישנים, שהם מנוע הצמיחה העיקרי של ניו-פארם"
המותג בזק בינלאומי הוביל בשבוע החולף גם את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-132 אלף דולר
התקציב טופל עד כה בידי שלמור תקשורת ■ שלום ת"א יספקו לסופר-פארם גם שירותי Digital PR, הכוללים את ניהול המותג באינטרנט בכלל ובזירות הגולשים בפרט
אירוקהגיאוקרטוגרפיההפרסומות הזכורות והאהובותאירועים ומינוייםמשרדי פרסוםפרסומותקמעונאותרשתות פארםשופרסלתקציב פרסום