סופר פארם

כתבות אחרונות

 

מתפרקת השותפות ברשת מוצרי הסלולר סופר לינק

סופר-פארם וסולגוד מפרקות את השותפות ברשת, לאחר שזו לא ענתה על הציפיות מבחינת הרווחיות ■ לסופר לינק 9 סניפים למכירת טלפונים סלולריים וציוד נלווה

גד פרץ 21.02.2010

משרד הבריאות נגד אסותא: בולם כניסת ביה"ח לשוק הפארם

אסותא התכוונה להתחרות ברשתות מובילות כמו סופר-פארם וכבר פתחה השבוע סניף ראשון בת"א ■ בתי המרקחת הפרטיים חוששים מהתחרות

שי ניב 21.02.2010

רשת סופר-פארם פותחת מרכז לוגיסטי בצומת קסם

עלות הקמת המרכז מוערכת בכ-30 מיליון שקל ■ המרכז ישתרע על שטח של 8,000 מ"ר וייפתח באפריל 2011

שירות גלובס 04.02.2010

yes - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-2 מיליון שקל

רנו ובנק מזרחי-טפחות מעלות גל שני של קמפיינים שזכו לאהדת הקהל: רנו עם השקעה של כ-1.3 מיליון שקל ובנק מזרחי-טפחות עם השקעה של כ-1.2 מיליון שקל

נתי יעקובי 31.01.2010

בזק מסתערת: השקיעה השבוע בפרסום כ-2.1 מיליון שקל

במקום השני ברשימת המותגים המושקעים השבוע ממוקמת רשת סופר-פארם עם השקעה של כ-2 מיליון שקל

נתי יעקובי 24.01.2010

HOT - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-1.9 מיליון שקל

באומן-בר-ריבנאי, שחתום על קמפיין HOT, בולט השבוע גם עם קמפיין לסופר-פארם בהשקעה של 1.8 מיליון שקל

נתי יעקובי 17.01.2010

רשתות השיווק - הענף המוביל בהוצאה לפרסום ב-2009

יפעת בקרת פרסום: תקשורת סלולרית היא הענף השני בגודלו, ובמקום השלישי והרביעי מוצרי חשמל ובנקאות - שתי קטגוריות שגדלו בשנה החולפת

ענת ביין-לובוביץ' 11.01.2010

סופר-פארם - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-2.3 מיליון שקל

במקום השני: ויזה כאל עם השקעה של כ-1.8 מיליון שקל ■ ובמקום השלישי: מגה בול עם כ-1.5 מיליון שקל

נתי יעקובי 10.01.2010

ניצן לביא מונה למשנה למנכ"ל רשת סופר-פארם

לביא, המשמש כסמנכ"ל תפעול ומשאבי אנוש ברשת, יחליף בתפקיד את יאיר עשהאל

אילנית חיות 05.01.2010

מהם הכלים השיווקיים החדשים בהם נעשה שימוש בעקבות המיתון?

מיזוגים ורכישות, פיתוח מוצרים חדשניים, מעבר למדיה החברתית במקום לכנסים ולוועידות, שימוש בתוכן שיווקי במקום בפרסום - אלה הם רק חלק מהכלים שהפכו עבור מספר חברות את המשבר הכלכלי לאפשרות למינוף

עינב בן-יהודה 14.12.2009

קרם דה לה קרם: מחירי הקרמים הסופר-יוקרתיים מגיעים לאלפי שקלים

מחירי הקרמים הסופר-יוקרתיים גורמים למחירי הטיפולים הקוסמטיים להחוויר, אבל הצרכניות מוכנות לשלם גם 5,000 שקל על מוצר ממותג שמכיל מרכיבים נדירים - החל מתמציות עץ הסקויה ועד צמח הלוטוס הכחול

גליה שפרינג 11.12.2009

פנינה רוזנבלום סוגרת את חטיבת האיפור: תפטר כ-100 עובדים

זאת בעקבות ההפסדים של החטיבה, שלטענת רוזנבלום נגרמו בשל דרישת הרשתות סופר-פארם והמשביר לצרכן להעסיק דיילות בסניפים ■ "הרשתות חונקות אותך עד שאת מרימה ידיים"

‎‎אילנית חיות ‏ 10.12.2009

6 המלצות לפעילות בשוק הסיני

האינדיקטורים הכלכליים העדכניים מצביעים על כך שכבר ב-2010 יצמח המשק הסיני ב-9% ■ מה זה אומר מבחינת היצואנים הישראלים? סיכום שיח מנכ"לים שהתקיים בשבוע שעבר

מרב קרקו 18.11.2009

פיתוח מואץ לניו-פארם: תפתח 14 סניפים חדשים בתוך שנה וחצי

מדובר בגידול של 25% במספר סניפי הרשת, העומד היום על 57 ■ סמנכ"ל בכיר לתפעול במשביר לצרכן: "שמנו לנגד עינינו את נושא הלוקיישנים, שהם מנוע הצמיחה העיקרי של ניו-פארם"

אילנית חיות 15.11.2009

בזק בינלאומי - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-415 אלף דולר

המותג בזק בינלאומי הוביל בשבוע החולף גם את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-132 אלף דולר

נתי יעקובי 01.11.2009

אחרי 20 שנה: תקציב היח"צ של רשת סופר-פארם עובר לשלום ת"א

התקציב טופל עד כה בידי שלמור תקשורת ■ שלום ת"א יספקו לסופר-פארם גם שירותי Digital PR, הכוללים את ניהול המותג באינטרנט בכלל ובזירות הגולשים בפרט

שירות גלובס‏ 29.10.2009

   101112131415161718192021222324   

   נמצאו 369 כתבות   |   עמוד 20 מתוך 24