גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

ספי שקד

פרסומאי בכיר

עוד כתבות

סתיו שפיר / צילום: שלומי יוסף

בלעדי הערכות: סתיו שפיר תתמודד על ראשות עיריית תל-אביב

חברת הכנסת מהמחנה הציוני מתכוונת להתאגד יחדיו עם מרצ, חד"ש ועיר לכולנו לריצה משותפת מול רון חולדאי • עוד נודע ל"גלובס" כי שפיר נמצאת לאחרונה בקשר עם היועץ הפוליטי ספי שקד, שייעץ במערכת הבחירות של 2015 לסיעת ש"ס

דוגמא לסיקור מוטה לרעת ישראל / צילום מסך

יועצי תקשורת: "מערך ההסברה הישראלי עסוק בהתגוננות"

מדוע הנרטיב הפלסטיני גובר על הישראלי, האם חסר לנו מערך מסודר שיפעל מול התקשורת העולמית, והאם הפתרון הוא ספין לסיפורים אחרים בעולם? ■ פרסומאים ויועצי תקשורת מציעים פתרונות לנחיתות הישראלית בזירה התקשורתית

ספי שקד / צילום: אריק סולטן

"להיות מכור ל'משחקי הכס' - סוג של נישוק קמעות"

הצצה ראשונה למגזין "פירמה" ■ כן, אתם קוראים נכון: ספי שקד, אשכנזי חילוני מצפון ת"א, הצביע ש"ס - ופותח את הפה ■ "אחרי שישבתי עם דרעי והבנתי את הכוח, החוכמה והאומץ שלו, הבנתי שזו המפלגה שאני רוצה"

ספי שקד: "לא אדבר עם התקשורת, לא ארדוף אחרי לקוחות"

שקד בראיון למגזין "פירמה": "היום הפאן נגמר. הגיע הזמן לעבוד" ■ רמי לוי זה מותג חזק מאוד, טוב יותר משופרסל או ממגה, והוא נבנה בכלל בלי פרסום"

לפני כולם אחרי פחות משנה: ספי שקד ודרורי-שלומי נפרדים

‎‎‎‎שקד אמור היה להפוך לשותף שווה במשרד ■ שקד: "בימים שבהם חלה שחיקה באפקטיביות של משרדי הפרסום, אני מרגיש שהגיע הזמן להמציא חיה חדשה" ‏

השיחה: דלתא איירליינס משיקה מטוס משודרג

מי השתתף בהשקת המטוס המשודרג של דלתא בקו ת"א-ניו-יורק? ■ כיצד סייע משרד עוה"ד נשיץ-ברנדיס לעובדיו לסיים את החופש הגדול? ■ וגם: מה עשה ספי שקד בעקבות תפיסתו של שושן ברבי?

לפני כולם ספי שקד מצטרף כשותף למשרד הפרסום דרורי-שלומי

שקד ימונה לשותף שווה במשרד, יחד עם יורם דרורי, טובית שלומי ו-BBDO

לפני כולם ספי שקד במו"מ להיכנס כשותף בדרורי-שלומי

שקד, שעזב לאחרונה את ענבר-מרחב, בוחן אפשרויות נוספות, בהן הצטרפות כשותף ל-G גרופ של יפית גרינברג ועבודה בסוכנות פרסום במזרח אירופה

האם הקמפיין לשחרור גלעד שליט העלה את מחיר העסקה?

איך הפך המותג "גלעד שליט" ל"בן של כולנו", והאם הפעילות האינטנסיבית בנושא גרמה לעלייה במחיר העסקה? ■ פרסומאים מנתחים את אחד הקמפיינים האמוציונליים בתולדות ישראל

ענבר-מרחב-שקד רוכש את פעילות משרד לין&לין

הלקוח הבולט של לין&לין הוא בריל תעשיות, והמשרד גלגל ב-2010 פעילות בהיקף של 9.5 מיליון דולר במחירים ריאליים

גם בתלת-ממד: האם הצרכן הישראלי מוכן לדור הבא של הקטלוגים?

קטלוגים מושקעים הם דרך מקובלת למשוך לקוחות לנקודות המכירה, אך הפקות כרומו מושקעות מפנות היום את מקומן ליצירות ברוח עדכנית: קטלוג תלת-ממד, סרטוני וידיאו, קטלוגים מקוונים-אינטראקטיביים ועוד

קמפיין של לשכת התיירות הטורקית יתעלם מהמתיחות הפוליטית

תקציב הפרסום של הלשכה יגדל משמעותית יחסית לשנים קודמות ■ רני רהב: "הטורקים לא צריכים את הכסף שלנו, אנחנו רק 1.7% מהיקף התיירות שלהם" ■ ספי שקד: "פרסום לא יכול ולא מתיימר לפתור בעיות פוליטיות"

אדלר-חומסקי ו-JWT מתמודדים על תקציב הפרסום של מזגני אלקטרה

התקציב של חטיבת המזגנים, בהיקף של 20-15 מיליון שקל בשנה, מנוהל כיום במשרד הפרסום JWT ישראל

משרד הפרסום של השנה: על מי מהמרים בענף הפרסום?

רגע לפני חשיפת התוצאות של משרד הפרסום של השנה, אנשי ענף הפרסום כתבו בעמוד הפייסבוק של "גלובס" את ההערכות שלהם לגבי התוצאות ■ כל התגובות, ההימורים וההערות על התחרות והענף

עקב התגובות בציבור: הסוכנות היהודית מרככת את קמפיין ההתבוללות

תוריד מהקמפיין את השילוט "אבודים" ו"נעדרים" ותסיר את המילה "התבוללות" ■ מסקר הפרסומות המדוברות ברשת של "גלובס" עולה כי 90% מהתגובות לקמפיין היו שליליות

ענבר-מרחב-שקד ערך פרזנטציה לקונספט שיווקי מקומי לקסטרו

תקציב הפרסום של קסטרו מנוהל מזה שנים ארוכות בראובני-פרידן ■ בקסטרו דנים ברעיון שהציג ספי שקד אך מדגישים: "זו הצעה נקודתית שאינה קשורה לקמפיין הפרסום הכללי של החברה"

הברנז'ה רוחשת: "בתודעה של כולם דודו טופז כבר הורשע"

כך אומר הפרסומאי גיל סמסונוב בתגובה למעצרו של טופז ■ היחצ"ן צבי וילדר מתקשה להאמין שלקוחו לשעבר מסוגל למעשים כאלה - אך אומר: "אנשים שנמצאים בטופ ונעלמים יכולים לפעמים לעשות דברים לא הגיוניים"

השראה או העתקה? בכירי ענף הפרסום מספרים על התופעה מאחורי שולחנות הקריאייטיב

מדי פעם צצים בענף הפרסום סרטון או מודעה מחו"ל שמזכירה באופן חשוד קמפיין שעלה בישראל ■ האם העתקה של קונספט היא לגיטימית? מתי הלקוח עשוי להתעצבן? ומדוע במזרח-התיכון יש חוקים אחרים?

"מחסני כמעט חינם" מעלה קמפיין בהשתתפות "אנשים אמיתיים" הסובלים ממצוקה כלכלית

בקמפיין הטלוויזיה, שיעלה ביום ד' הקרוב באמצעות משרד הפרסום ענבר-מרחב-שקד, מככבים גימלאים, אמהות חד-הוריות ומובטלים - שיקבלו שכר בגובה הנהוג בתעשיית הפרסום

שמועות בענף הפרסום: השותפים אילון זרמון והדר גולדמן עומדים בפני פרידה

בענף מספרים כי היחסים בין השניים אינם כתמול-שלשום, בשל משקעים מפרשת האגרוף שנתן גולדמן לספי שקד ; השניים מכחישים בעיות בשותפות ; הדר גולדמן: "מדובר בקמפיין שעושה מישהו על גבנו כדי להחליש את המשרד"