החל מ־1 בינואר 2024, עוף טוב מפיצה עצמאית את מוצריה מהמרכז הלוגיסטי שהקימה בבית שאן, שנפתח במהלך השנה שעברה • המעבר להפצה עצמאית בא כחלק מאסטרטגיה שבראשה הרצון לשלוט על כל תהליך האספקה ולשפר את היעילות
יותר ויותר מעסיקים נותנים מתנות כתמריץ לעובדים: לפי נתוני חברת המתנות BUYME, ישנה צמיחה של 125% ברכישת המתנות של מעסיקים לעובדים ב-2021 לעומת 2020 • וגם: אינטל העולמית ממנה 10 ישראלים לתפקידים בכירים • אירועים ומינויים
לפי משרד החקלאות, הסיבה לכך נעוצה בהיעדרותו של כוח-אדם מקצועי מהמשחטות במהלך חג הקורבן, שנמשך כ-5 ימים • בעופות קפואים לא צפוי מחסור לאור חיי המדף הארוכים של המוצר
החברה הודיעה לקמעונאים על ההתייקרות שמתייחסת למוצרי עוף טוב המצופים • המחירון החדש מיועד להיכנס לתוקף מיד אחרי החגים • בכך מצטרפת עוף טוב לספקיות מזון נוספות שהודיעו לאחרונה על עליית מחירים, בהן תנובה, טרה, גד, ויסוצקי וסוגת
תיכנס לשוק תחילה עם שני מוצרים וצפויה להיכנס לשוק הקמעונאי למוצרי דגים מוכנים - המוערך על-ידה ב-17 מיליון שקל - לקראת סוף 2018 ■ מנכ"ל עוף טוב: "כמות המנות הבשריות בשוק המוסדי ירדה בשנים האחרונות, ומכאן הפוטנציאל"
שורה של יצרנים כבר יצאו בהכרזה כי המזון שיצרו הכולל תיבול של אבקת שום עשוי לסכן את האלרגיים לבוטנים ■ היום מצטרפות לרשימה גם עוף טוב ובלדי
הסדרה תכלול 17 מוצרי עוף טרי ארוז ללא אנטיביוטיקה וללא תוספת הורמונים
החל משניצלים בצורות שונות ועד קציצות עוף - מדפי הסופר מלאים מוצרי עוף ובשר מעובדים, שהחברות משווקות כפתרון מהיר לארוחה מזינה ■ "גלובס" בודק מה הם מכילים, אילו אפשר לקנות בלב שקט ואילו עדיף שלא
שלו נבחרה ע"י איגוד השיווק הישראלי בזכות מהלך מותגי מקיף שעברה החברה
החברה משיקה 3 מוצרי עוף חדשים שישווקו תחת השם "בחירת הקצב שלנו"
בימים שבהם ההמונים דורשים לצדק חברתי, מצאו כמה חברות מסחריות פתרון יצירתי ■ רוב הצרכנים לא מבחינים בשינוי הגודל - ומשלמים תוספת של עשרות אחוזים ■ בדיקת "גלובס"
זאת לאחר שנמצאו בפסטרמה כפרית מתוצרתה חיידקים בכמות העולה על המותר בחוק ■ תשלם קנס של 6,000 שקל וכן פיצוי בסך 3,000 שקל ללקוח שהתלונן על המזון המקולקל
אילו מרכיבים מסתתרים בתפריט של משפחה ישראלית ממוצעת? מבדיקת "גלובס" עולה כי הקטשופ מתובל בסוכר, הטונה שוחה במלח, החומוס טובל בשמן, והשניצל עמוס בקמח וסויה
חתמה על הסכם עם חברת ההפצה והשיווק הקפריסאית וורטיה המתמחה בהפצת מוצרי מזון
עפ"י נתוני סטורנקסט, מאז השקת פסטרמה "דק דק" גדל הנתח הכספי של זוגלובק בקטגוריה ב-5% ■ מנכ"ל זוגלובק, פיני קמרי: "יש כאן ערך מוסף שמצליחים לגבות עליו את הכסף"
זקי שלום, מנכ"ל ומבעלי הרשת: "יש ויכוחים, אבל זה יסתדר. יש כמה מוצרים שהורדנו, לא הכל"
Twisted Fly: הפרסומת של דלתא שיועדה לקהל הנשי קיבלה סנטימנט שלילי, אך הפרסומת שיועדה לקהל הגברי זכתה לתגובות חיוביות
השוק הכשר, במיוחד בארה"ב, נחשב לעוגן עבור יצואניות המזון הישראליות ■ אמנם מדובר בשוק מוגבל, אבל מסתבר כי היכולת שלו להשתלב בקלות בנישת מוצרי הבריאות עשויה לסייע לו לגדול משמעותית גם בשוק הכללי
עד עתה טופל תקציב הפרסום של עוף טוב ע"י גלר-נסיס, שהצטרף למערך הפרסום של אסם לפני מספר שנים ■ ב-2008 עמד היקף התקציב על 4.3 מיליון דולר במחירי מחירון
בשלב הראשון במכרז התמודדו גם פוגל-אוגילבי, ענבר-מרחב-שקד וזרמון-גולדמן ■ תקציב הפרסום של עוף טוב, שטופל עד כה בגלר-נסיס, עמד ב-2008 על 4.3 מיליון דולר במחירי מחירון