טוני היילי, שעומד בראש הסטארט-אפ Chartbeat, פיתח מערכת המספקת לעורכי אתרי תוכן את נתוני ההצלחה של כל ידיעה, בזמן אמת ■ "לא חשוב רק שתכתוב את זה, חשוב גם שמישהו יקרא את זה. מה שלא קוראים - אין לו מקום"
לואיס ד'בורקין, מייסד אתר "פורבס" במתכונתו החדשה, יצר מודל שבו גם מותגים יכולים לפרסם ידיעה עיתונאית אם ישלמו מספיק, ואין לו בעיה עם זה: "התעשייה צריכה למצוא דרך איך לייצר תוכן טוב, בלי כל השכבות הביורוקרטיות של הפרינט"
כך עולה מסקר עולמי בנושא עמדות העיתונאים ■ מודל ההכנסות המועדף על העיתונאים הוא הצעת תוכן בחינם בדיגיטל עם הישענות על פרסום
יש לשקול להכניס תוכן שיווקי בתבונה, באופן מסודר וגלוי
על-פי המודל, גולשים יוכלו לקרוא עד 20 כתבות בחינם בחודש באתר "הטלגרף", אך מעבר לכך הם יידרשו לעשות מנוי בעלות של 1.99 פאונד לחודש
כמו עיתונים אחרים, גם ה"וושינגטון פוסט" סובל ממעבר של גולשים מהפרינט אל גרסאות הדיגיטל, מה שמחייב חשיבה מחודשת על המודל הכלכלי
עורך "הארץ", אלוף בן, התייחס להחלטה לגבות כסף על צריכת תכנים באתר העיתון, במסגרת פאנל "חופש עיתונאי מול הצורך להתפרנס" בכנס DIGIT
27% מתעדכנים בחדשות דרך האינטרנט, ורק 5% מתעדכנים דרך הרשתות החברתיות ■ הסקר מגלה גם עלייה באמון הציבור בעיתונאי האינטרנט
כדי שהמהלך של עמוס שוקן יצליח, דרוש רק עוד מצטרף אחד
אתר "הארץ" יהפוך לאתר הישראלי הראשון שיבקש מנוי על תכניו ■ מחיר מנוי המקנה גישה לכל תוכני האתר יעמוד על 39.90 שקל בחודש או 399 שקל בשנה
דירוג 100 המשפיעים בתקשורת של "פירמה" ■ עורך ynet מאמין שכל האתרים מגיבים לנעשה באתרו, ומבהיר שאף אחד לא מכתיב לו אג'נדה אידיאולוגית
במאקו מציינים כי מגזין "m" הביא לעלייה של 7% בגלישה באתר בסופי השבוע
מארק צ'אלינור, מנהל פלטפורמות המובייל של הקבוצה, מסביר במה דומה מהדורת האייפד לעיתון המודפס, ומדוע הם לא עובדים על גרסה לאנדרואיד
The Daily הושקה לפני שנתיים במטרה ליצור עיתון יומי דיגיטלי שיהווה תחלופה לעיתון הפרינט ■ אנליסט: "האפליקציה נכשלה כי היא הייתה פשוט משעממת"
השידורים יצולמו במסגרת האולפן החדש של העיתון אך לא ישודרו בשידור חי, אלא כשידורים מוקלטים באגף הווידיאו באתר וכחלק מהכתבות שיופיעו בו
"חומת תשלום", אפליקציות מובייל, מודעות אינטראקטיביות ומנויים של "קרא כפי יכולתך" - אילו מודלים מנסים לכבוש את לב קוראי העיתונות בדיגיטל?
Viceגלובסהמרכז הבינתחומיחדשותלי-אור אברבךמדיה דיגיטליתעיתונאיםעיתונותרשתות חברתיותתוכן דיגיטלי