פרסום בטלוויזיה

כתבות אחרונות

 
הקמפיין החדש של אלקטרה עם נינט טייב, אמיר דדון וגיא זוארץ / צילום: אלקטרה

ענף הפרסום מתעשת ויוצא מהבונקר: "דקות הפרסום חוזרות להתמלא"

אחרי ההלם בימים הראשונים, כשברקע זיכרון הטראומה של "צוק איתן", מתחילים לעלות לאוויר קמפיינים פרסומיים • לקראת סוף השבוע המאמץ החל לתת את אותותיו, וביום שלישי כבר נרשמה עלייה של 50% בכמות הזמנים לפרסום בטלוויזיה • "בשוק מבינים שיש מצב שמייצר הזדמנויות"

ענת ביין-לובוביץ' 19.03.2020
בניין קשת / צילום: תמר מצפי, גלובס

בעקבות הצניחה בביקוש לפרסום: קשת ורשת מורידות מחירים

מחירי הפרסום חזרו למחירי טרום חג הפסח - מדובר בהוזלה של כ-15% • על פניו מדובר במהלך שמיועד להחזיר מפרסמים לטלוויזיה, אך אפשר להעריך בזהירות כי הסיכוי שלו להשפיע איננו גבוה

ענת ביין-לובוביץ' 17.03.2020
"חתונה ממבט ראשון", עונה שלישית / צילום: צילום מסך

מכה דרמטית לפרסום בטלוויזיה: "ירידה של 50% ונגיע להרבה יותר"

בכיר בתעשייה: "קשת ורשת מתפקדות בתקופות כאלה כמו ערוצים ציבוריים, אבל אין קורלציה בין ההכנסות בשעת חירום להוצאות שגדלות. המצב דורש השקעות גדולות, אבל צריך לייצר גם אסקפיזם כדי לתת מענה אמיתי למי שמחפש אותו" • במקביל, גם הפרסום הדיגיטלי צונח

ענת ביין-לובוביץ' 15.03.2020
הפרסומת של שטראוס בסופרבול / צילום: מתוך יוטיוב

5.6 מיליון דולר בשביל חצי דקה: הפרסומות בסופרבול עושות הכול כדי שלא נישאר אדישים

מאות מיליוני אמריקאים יתקבצו הלילה סביב הטלוויזיה כדי לצפות בסופרבול, וחשוב לא פחות, בפרסומות שמלוות אותו • עם עלות של 186,666 דולר לשנייה של שידור, המותגים המובילים בעולם מנסים לכבוש את הלב שלנו כל הדרך אל הכיס

פולי טובמן 02.02.2020
בניין קשת / צילום: תמר מצפי, גלובס
בלעדי

בפעם השנייה מאז המיזוג: מחיר הפרסום בטלוויזיה שוב עולה

עיקר ההתייקרות השנה צפוי להתרחש בקשת, שהודיעה על העלאה של 10% בפרסום ברצועת החדשות • בענף מעריכים כי המהלכים יביאו לעליית מחיר ממוצעת של כ-5%

ענת ביין-לובוביץ' 13.01.2020
קובי גדעון-לע"מ

טראמפ ובלומברג בדו-קרב: מי יקנה את הספוט הכי טוב בסופרבול

טראמפ ובלומברג קנו שניהם תשדירים של 60 שניות בזמן משחק הסופרבול • הסופר בול יתקיים ב־2 בפברואר, יום לפני הבחירות המקדימות במפלגה הדמוקרטית באיווה

וול סטריט ג'ורנל 08.01.2020
חברות מדיה | בלעדי

מבטלים את הרף? הרשות השנייה תמנה מומחה כלכלי שיבחן מחדש את הגבלת רכש המדיה

שוק רכש המדיה בישראל נחשב לריכוזי מאוד עם מספר שחקנים מצומצם • המומחה הכלכלי שתמנה הרשות יבחן את שוק המדיה המקומי ויגבש חוות-דעת בנוגע לצורך להגביל את כוחן של חברות המדיה

ענת ביין-לובוביץ' 07.01.2020
שוק הפשפשים של פייסבוק / צילום: shutterstock, עיצוב: טלי בוגדנובסקי

משנה את פניה: פייסבוק תשדר פרסומת בסופרבול לראשונה בתולדותיה

פייסבוק מנסה לשפר את הדימוי של הרשת שלה, בין היתר באמצעות קמפיין שנקרא "יותר ביחד" • בתשדיר של 60 שניות יככבו כריס רוק וסילבסטר סטאלון והוא יקדם את פונקציית הקבוצות של האתר

רועי ברק 21.12.2019
בלעדי

משבר חריף בין קשת לרשת על רקע הדרך לחישוב הרייטינג

המשבר, ששיאו בפיצוץ פגישה שהתקיימה בין שתי בעלות הרישיון, עלול להשפיע על מכירת הפרסום בטלוויזיה החל מינואר 2020

ענת ביין-לובוביץ' 15.12.2019
שיווק על ידי משפיענים / אילוסטרציה: שאטרסטוק

"מנהלי שיווק מצייצים" בחרו: ynet האתר מועדף לפרסום במגזר הכללי, "גלובס" בכלכלי

כך עולה מסקר משותף של קבוצת הפייסבוק "מנהלי שיווק מצייצים" וחברת המחקר Segmanta • "גלובס" מוביל בהעדפה של המפרסמים לפרסום מתוך כלל האתרים הכלכליים: 25.9% ממשתתפי הסקר ציינו כי יפרסמו בו בשנה הבאה

ענת ביין-לובוביץ' 08.12.2019
חברות מדיה | בלעדי

הגבלת רכש המדיה בטלוויזיה: הרשות השנייה טרם הכריעה

הרשות השנייה סיימה את השימוע שערכה בנוגע להגבלת רכש המדיה בערוצים המסחריים • ל"גלובס" נודע כי בהודעה לביהמ"ש דיווחה הרשות כי לאחר שקיימה שימוע ציבורי, מועצת הרשות צפויה להתכנס לישיבה נוספת שבה צפויות להתקבל החלטות

ענת ביין-לובוביץ' 06.10.2019
אורי נצר. עוד לא ברור מי ישלם עבור המערכת / צילום: תמר מצפי
סקר TGI | בלעדי

בעקבות סקר TGI המחמיא, הפרסום בתחנות התאגיד מתייקר ב-10%

עליות המחירים של הפרסום בטלוויזיה לא לבד • ל"גלובס" נודע כי טרגט ספיריט, בעלת הזיכיון לשיווק הפרסום של תאגיד השידור, הודיעה לחברות המדיה על התייקרות של 10% על כל זמן הפרסום • הסיבה: העלייה בשיעור ההאזנה לתחנות הרדיו של "כאן" לפי סקר TGI האחרון

ענת ביין-לובוביץ' 07.08.2019
מתוך הקמפיין של הלמן אלדובי

הכירו את זרוע ההשקעות האסטרטגיות החדשה של קשת

על רקע דפוסי הצפייה והפרסום המשתנים, קשת מחפשת מודלים עסקיים חדשים שיצמצמו את התלות שלה בפרסום המסורתי • לצד זרוע ההשקעות בתוכן, החברה אימצה מודל מבוסס הצלחה, שבו היא נותנת לחברות זמן פרסום במיליוני שקלים בתמורה למעורבות בניהול, בפיתוח ובהשבחת החברה • עד כה התקשרה קשת, בין היתר, עם סטודיו סי, ליברה, אקספון והלמן אלדובי • מה חושבים המפרסמים "הרגילים," ומה הסיכונים? "גלובס" חושף את מאחורי הקלעים

ענת ביין-לובוביץ' 03.06.2019
מיכל הלפרין/  צילום: כדיה לוי
זניט מדיה | בלעדי

זניט נגד רשות התחרות: לא לבטל את הגבלת רכש המדיה מהערוצים המסחריים

במכתב שנשלח לממונה על התחרות, עו"ד מיכל הלפרין, מכנה חברת המדיה את תמיכתה של רשות התחרות בביטול הגבלת רף המכירה לחברה בודדת, כחלק משימוע שעורכת הרשות השנייה, כ"שגויה הלכה למעשה" ומאיימת להפעיל את כל האמצעים שבידה כדי לתקן אותה

ענת ביין-לובוביץ' 13.05.2019
קובי מרימי / צילום: רונן אקרמן

חצי מהמחיר המקורי: מחירי הפרסום באירוויזיון צונחים שוב

טרגט ספיריט, המחזיקה בזיכיון לשיווק זמן הפרסום של תאגיד השידור, נאלצת להוריד את המחירים שוב • כעת מבקשת טרגט ספיריט כ-200 אלף שקל עבור חבילה, חצי מהמחיר שביקשה כשהחלה לשווק את חבילות הפרסום לפני מספר שבועות

ענת ביין-לובוביץ' 06.05.2019
קובי מרימי / צילום: מסך מתוך יוטיוב
אירוויזיון 2019 | לפני כולם

המפרסמים לא קנו - וטרגט ספיריט נאלצה להוריד את מחירי החסויות לאירוויזיון

חברת טרגט ספיריט, המחזיקה בזיכיון על שיווק זמן האוויר של תאגיד השידור "כאן", הודיעה על הוזלה דרמטית של חבילות הפרסום לאירועי האירוויזיון, וזאת בשל חוסר ביקוש מצד המפרסמים • המחיר ירד כעת מ-400 אלף שקל לכ-250 אלף שקל לחבילה

ענת ביין-לובוביץ' 29.04.2019

   123456789101112131415   

   נמצאו 355 כתבות   |   עמוד 6 מתוך 23