פרסום בסלולר

כתבות אחרונות

 
ויולה מפרגנת לאיירון סורס בשלט על האיילון / צילום: יח"צ - סיטי מדיה
אפל | ניתוח

הגבלות הפרטיות החדשות של אפל מכניסות ענף שלם בישראל למתח

ההגבלות החדשות של אפל על פרסום באינטרנט - בהן חסימת היכולת להתאמה אישית של פרסומות וניטור התנהגות משתמשים - נכנסו רק לאחרונה לתוקף • בתעשיית הפרסום הדיגיטלי כבר מדווחים על ירידה של עשרות אחוזים בחשיפה של לקוחות אפל לקמפיינים ועל קושי בהגעה ללקוחות פוטנציאליים • איך זה קשור למלחמה בין אפל לפייסבוק ולגוגל, ומה יעשו חברות כמו פלאריום, איירון סורס ומאנדיי

אסף גלעד ונבו טרבלסי 25.07.2021
מימין: עופר יהודאי וזיו אלול / צילום: טל שחר

חברת האדטק הישראלית-גרמנית Fyber נמכרת לדיגיטל טורביין ב-600 מיליון דולר

Fyber, בניהולו של זיו אלול, מספקת פתרונות שמאפשרים למפתחי אפליקציות ולמפרסמים לייצר הכנסות באמצעות פרסום ממוקד • זו הפעם השנייה שהחברה נמכרת

שירי חביב-ולדהורן 22.03.2021
דורון גרסטל, מנכ"ל פריון / צילום: תמר מצפי

פריון מעלה את התחזיות על רקע התאוששות בשוק הפרסום

החברה מצפה להציג בשנת 2020 הכנסות של 290-300 מיליון דולר, לעומת התחזית הקודמת להכנסות של 276-286 מיליון דולר • ה-EBITDA המתואם יסתכם בשנה זו ב-25-27 מיליון דולר, לעומת התחזית הקודמת ל-20-22 מיליון דולר

שירי חביב ולדהורן 07.10.2020

איש השיווק שמוכר ב-100 מ' ד': "אנשים קונים רק עם אמוציות"

רן אברהמי היה איש השיווק הראשון של AppsFlyer • כיום הוא מכהן כסמנכ"ל השיווק של החברה, שגייסה עד היום כ-86 מיליון דולר וחצתה את רף ה-100 מיליון דולר בשנה • איך הוא הפך את החברה למובילת שוק ניתוח מקורות החשיפה לפרסום במובייל? • האזינו

עוד פודקאסט לסטארט-אפים 02.04.2019
פרסום בסלולר / צילום: שאטרסטוק

Fyber משיקה מוצר חדש ושת"פ עם Facebook audience

החברה הישראלית-גרמנית נסחרת בבורסה בפרנקפורט בשווי שוק של 64 מיליון אירו ועוסקת בפיתוח טכנולוגיות לפרסום במובייל

שירי חביב-ולדהורן 07.06.2018

PwC חותכת ב-17% את תחזית הצמיחה של הפרסום באינטרנט

לפי פירמת הייעוץ הגלובלית, קשיים במדידת האפקטיביות והעדפה של צרכנים לפלטפורמות ללא פרסום מובילים לירידה בביקוש לפרסום דיגיטלי בכל העולם • למרות ההתפכחות, הפרסום הדיגיטלי ימשיך לצמוח, ושיעורו יעמוד ב-2021 על 47% מכלל עוגת הפרסום העולמית

ענת ביין-לובוביץ' 05.04.2018
צט בוט למובייל / צילום: שאטרסטוק

כך צמחה חברה ישראלית ל-300 מ' ד' מכירות בלי לגייס שקל

בשוק המגלגל מיליארדי דולרים, חברת Bidalgo הישראלית פיתחה פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית שעושה לעולם הפרסום במובייל, את מה שעשה המחשב לעולם המסחר במניות

איתן בייגל 02.10.2017
שגיא חמץ / צילום: איל יצהר

"אין דבר כזה תוכן למובייל, הכול מובייל; הדסקטופ הוא משני"

שגיא חמץ, מייסד סוכנות המדיה החברתית בלינק, מסביר למה עדיף להשקיע יותר בתוכן ופחות בהפצה, למה הוא לא מתרגש מהדיבורים על ביג דאטה וחושב שהתשובות נמצאות בפייסבוק - ומי עומד להיות משרד הפרסום הגדול בעולם

ענת ביין-לובוביץ' 28.09.2017

שונאים לצפות בפרסומות? הכירו פיתוח ישראלי חדשני

יותר מפרסמים מחפשים דרכים יצירתיות להגיע לקהל בצורה אפקטיבית ולספק לו ערך לצד המסר הפרסומי ■ מנקודת המוצא הזו נולד הסטארט-אפ "וויני", שפיתח פלטפורמה חכמה לפרסום במובייל באמצעות משחקי תוכן הכוללים זכייה בפרסים

איתן בייגל 12.07.2017
פרסום דיגיטלי אייפד טכנולוגיה / צילום: shutterstock

"יצרנו מודל חדש של פרסום שבו החוויה היא הפרסומת"

הסטארט-אפ Winni פיתח פלטפורמה חכמה לפרסום במובייל באמצעות משחקי תוכן חווייתיים, וגולת הכותרת – זכייה בפרסים בזמן אמת

שירות גלובס 16.04.2017
הפרסום בוידאו /צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

"הצרכן לא אלרגי לפרסומות. הוא אלרגי לפרסומות לא מעניינות"

AppsFlyer, שמנתחת יעילות של קמפיינים במובייל, גייסה 56 מיליון דולר והשלימה גיוס של 84 מיליון דולר מאז הקמתה ■ בשנת 2015 נמנתה עם חברות הטק המבטיחות של "גלובס"

טלי ציפורי 17.01.2017
רוב ניולן / צילום מסך

"חשוב לפרסם איפה שאנשים נמצאים היום, לא איפה שהיו פעם"

רוב ניולן, מנהל הקריאייטיב של פייסבוק אירופה, המזה"ת ואפריקה, מנתח את הדרכים לפרסום אפקטיבי באמצעות הטכנולוגיות החדשות - ומנסה להעריך אילו מהן ימשיכו ללוות אותנו גם בעתיד

ענת ביין-לובוביץ' 13.01.2017
סלולר / צילום: שאטרסטוק

בגלל הונאות: ענף הפרסום במובייל צפוי להפסיד 350 מ' ד' ב-2016

כך עפ"י מחקר של חברת AppsFlyer, שמגלה עוד כי התקנות ושימושים פיקטיביים באפליקציות מתבצעים יותר במכשירי אנדרואיד מאשר באייפונים ■ טכנולוגיה חדשה שמשיקה החברה אמורה למנוע לחלוטין את ההונאות הללו

ענת ביין-לובוביץ' 26.10.2016

שוב תחזית חזקה לסומוטו; המניה זינקה השנה ב-130%

החברה צופה הכנסות של כ-11.5 מיליון דולר ברבעון השלישי ושל 17-18 מיליון דולר ברבעון הרביעי

קובי ישעיהו 18.10.2016
משתתף בכנס / צילום: בלומברג

תובנות מכנס dmexco: הפרסום הדיגיטלי ממשיך לשבור מחיצות

המפרסמים עוברים לשלב הבא ביחסים עם הצרכן, חברות הפרסום משלבות ידיים עם ענקיות הטכנולוגיה, חוסמי הפרסומות מציגים מודל בעייתי, והפרסום הפרוגרמטי בדרך לכבוש את הטלוויזיה

איתמר בר, אופיר כהן ואדיר רגב 20.09.2016
מידע- טכנולוגיה/ קרדיט: שאטרסטוק

אקזיט ישראלי: Massive Impact נמכרת בעשרות מיליוני דולרים

כך לפי הערכות בתקשורת בטאיוואן ■ בחברת הפרסום הדיגיטלי, שפיתחה כלי למדידת יעילות הפרסום במובייל שמטרתו למקסם את ההחזר על ההשקעה עבור המפרסם, הושקעו פחות מ-10 מיליון דולר

טלי ציפורי 24.08.2016

   1234567   

   נמצאו 103 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 7